Jahaaa, maar ik zit niet in Nederlandquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:50 schreef DaFan het volgende:
Morgen is er heul geen nationale feestdag, das zaterdag pas
Huttenheugtequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:08 schreef Stienn het volgende:
Bij emmen/ coevorden in de buurt.. lekker het hele weekend bier drinken en dan er dinsdag weer af fitnessen
ik als het goed is over 2 maandjesquote:
Me too, ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Huttenheugte
[..]
ik als het goed is over 2 maandjes![]()
tis zondequote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Gezellie!!![]()
Ben ff verhuisd naar een andere werkplek anders zat ik ook maar zo alleen in dat hokje![]()
9 uur / half 10 / 10 uur is volgens mij de standaard openingstijd voor winkels in de stad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:45 schreef Stienn het volgende:
Hoi! heeft iemand een idee hoelaat de winkels open zijn in Enschede... Moet ff naar American today voor allstartjes..
Zit hier nu met 2 man. 1 is dr aan het werk met een andere gozert prijzen maken en die andere is mij ff ontschoten!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tis zondeMaar goed
dat je dan ergens anders hebt kunnen gaan zitten. Uiteraard op een plek waar niemand op je scherm mee kan kijken
K moet morgen ook nog ff de stad in, ff nieuwe patta's halenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:45 schreef Stienn het volgende:
Hoi! heeft iemand een idee hoelaat de winkels open zijn in Enschede... Moet ff naar American today voor allstartjes..
heb je geen plichtsbesef?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zit hier nu met 2 man. 1 is dr aan het werk met een andere gozert prijzen maken en die andere is mij ff ontschoten!
Boeiund dat ze mee kunnen kijken!
mogguh PBquote:
Manager is dr nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:06 schreef Frrreek het volgende:
[..]
heb je geen plichtsbesef?
Elke keer als er een manager langsloopt poep ik in m'n broek
daarom heb ik ook zoveel boeken open op het bureau liggen, kan ik daar snel ik kijken en ff het Excel-model erbij pakkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:06 schreef Frrreek het volgende:
[..]
heb je geen plichtsbesef?
Elke keer als er een manager langsloopt poep ik in m'n broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |