Gouden Huub:quote:
Gewoon wat googleads op zetten, verdien je nog wat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Gouden Huub:
Totaal aantal pageviews: 90.430
Gemiddeld per maand: 18.086
Totaal aantal unieke bezoekers: 41.647
Gemiddeld per maand: 8.329
quote:
Heb je daar nou het hele vorige topic op gewacht ?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef itsme het volgende:
Ik zit me voor het eerst zo boos te maken dat ik er over denk om talpa te schrijven. Nou dat is een unicum.
Lees net jullie reacties over het gesprek tussen amanda en brian.
Dit is toch ongelooflijk.Amanda moet gewoon tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Zij vertoont echt alle symptomen van vrouwen die zich laten mishandelen.door hun lovers.
Ze is blijkbaar zo gek op hem dat ze alles doet en accepteert om het maar weer goed te krijgen.
Brian is dan nog zo erg dat hij het niet eens toegeeft, en dus niet beterschap belooft.
Dat DGK dit toelaat allemaal. Er staat nog steeds geen woord over dat brian amanda heeft geslagen op die site, ik vind dat dit echt niet kan gewoon.
Ze kruipt gewoon voor hem.
Het is idd schandalig dat de redactie dit laat gebeuren, Amanda lijdt IMHO ook aan "Battered Wife Syndrome" en zou dus tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef itsme het volgende:
Ik zit me voor het eerst zo boos te maken dat ik er over denk om talpa te schrijven. Nou dat is een unicum.
Dit is toch ongelooflijk.Amanda moet gewoon tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Zij vertoont echt alle symptomen van vrouwen die zich laten mishandelen.door hun lovers.
Ze is blijkbaar zo gek op hem dat ze alles doet en accepteert om het maar weer goed te krijgen.
Brian is dan nog zo erg dat hij het niet eens toegeeft, en dus niet beterschap belooft.
Dat DGK dit toelaat allemaal. Er staat nog steeds geen woord over dat brian amanda heeft geslagen op die site, ik vind dat dit echt niet kan gewoon.
Welk gesprek bedoel je? Ik wil niks over het hoofd zien...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef itsme het volgende:
Telegraafquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef FdW het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_erectie.html?p=3,2
Kan dit een legitieme aanleiding zijn voor de Febo om LocoB te verwijderen?![]()
En geen enkele die er voor uit durft te komenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef Nostalgist het volgende:
Ze begrijpen er geen jota van volgens mij......
Het is ook totaal geen interessante informatie voor mensen die willen gaan beleggen. 'Leuke' anekdotes zijn het, meer niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef Nostalgist het volgende:
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef Nostalgist het volgende:
De twee na laatste COS.....Brian verdraait het gesprek volledig, en praat Amanda een schuldgevoel aan....quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef demins het volgende:
[..]
Welk gesprek bedoel je? Ik wil niks over het hoofd zien...
is dit die beursgoeroe die voor jdm enige tijd geleden een half miljard verloor op de beurs ???quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:04 schreef Copycat het volgende:
Op wiens verzoek is deze beleggingscursus van start gegaan?
John Talpa?
Het gesprek van vanochtend.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef demins het volgende:
Welk gesprek bedoel je? Ik wil niks over het hoofd zien...
De enige die onbeschoft in het huis si die vieze vetzak, en die criminele antiquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Eric toch onbeschofd, hij zit middenin een 'workshop' te roken.
Ik ben jou constante reageren op mij spuugzat, en ik ben erg blij dat jij vanaf morgen hier niet meer post.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef Napster het volgende:
[..]
De enige die onbeschoft in het huis si die vieze vetzak, en die criminele anti
quote:
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:12 schreef 2live het volgende:
is Jaap eigenlijk nog afgevallen de laatste week?
Ik ga lekker betalen, alleen maar om te reageren op jouquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben jou constante reageren op mij spuugzat, en ik ben erg blij dat jij vanaf morgen hier niet meer post.
precies. Ik zat net even te zoeken op op google.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het is idd schandalig dat de redactie dit laat gebeuren, Amanda lijdt IMHO ook aan "Battered Wife Syndrome" en zou dus tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.
En dan kan het een programma zijn wat "een afspiegeling is van de maatschappij" maar dat maakt me in deze geen bal uit, je kunt niet toestaan dat dit onder jouw dak erger wordt, en iemand van 19 mag dan voor de wet tegenwoordig wel volwassen zijn, geestelijk iig nog niet.
Doe es ff rustig..... Wij behandelen jou ook met respect; hoe moeilijk het soms ook is....quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben jou constante reageren op mij spuugzat, en ik ben erg blij dat jij vanaf morgen hier niet meer post.
Ik ga niet betalen, maar blijf voorlopig nog wel COSsen. Doe ik overdag ook prima zonder streams.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef Napster het volgende:
Ik ga lekker betalen, alleen maar om te reageren op jou
Leuk he![]()
![]()
Bij brian wel iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch heel vergelijkbaar met het beleggingswereldje?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het pathalogisch is, moet je mild zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Alsof Petertje het niet doet om de aandacht.![]()
Ik snap er geen balletje van en ik ben niet blondquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel gaaf, een stukje fundamentele analyse en technische analyse.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Als het pathalogisch is, moet je mild zijn![]()
![]()
Mail dit naar Tien, misschien doen ze er wat mee. Niet geschoten, altijd mis.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef itsme het volgende:
[..]
en..
Waarom ging ze niet weg bij de eerste klap die hij haar gaf? Jacqueline: "Ik was verliefd, en liefde maakt blind. Ik ben iemand die niet snel opgeeft en heel loyaal is. Dacht ook dat ik hem ‘wel even’ zou veranderen. Karel praatte me bovendien aan dat het aan mij lag. Dat geloofde ik. Achteraf snap ik dat wel: door de schuld bij mezelf te leggen, kon ik in de waan blijven dat ik zelf iets aan de situatie kon veranderen en kreeg ik het gevoel dat ik toch een soort controle had.
Nou dat gesprek heeft niet veel geholpen. Logisch daar DGK redactie doet alsof er niet is gebeurt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:12 schreef Disana het volgende:
Amanda had vandaag toch al met de psychologe gesproken, waarbij ze samen tot de conclusie kwamen dat het met de seks afgelopen zou zijn tussen Amanda en Brian? Dat hoorde ik haar zo'n uurtje geleden tegen Lieke zeggen.
't Is niet alles, maar het is een begin.
Als het door zou dringen... Misschien is geen seks de eerste stap. Zodat ze met meer afstand naar de situatie kan kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou dat gesprek heeft niet veel geholpen. Logisch daar DGK redactie doet alsof er niet is gebeurt.
Het gesprek had niet over de seks moeten gaan maar waarom amanda zich heeft laten slaan en geen aangifte deed en nu weer achter zijn reet aan loopt.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef Copycat het volgende:
Een workshop over battered wife syndrome zou heel wat beter op zijn plek zijn in de kooi dan een beleggingsworkshop.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef Copycat het volgende:
Een workshop over battered wife syndrome zou heel wat beter op zijn plek zijn in de kooi dan een beleggingsworkshop.
18 augustus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:24 schreef Ricard0j het volgende:
Even tussendoor, wanneer is de eerst-komende stemming?
Symptoombestrijding.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:24 schreef Disana het volgende:
Als het door zou dringen... Misschien is geen seks de eerste stap. Zodat ze met meer afstand naar de situatie kan kijken.
Vanavond 21:00uquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:24 schreef Ricard0j het volgende:
ja maar kijk hoe ze net reageerde. Weer probeert brian de schuld op haar te leggen en ze tuint daar toch in.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het door zou dringen... Misschien is geen seks de eerste stap. Zodat ze met meer afstand naar de situatie kan kijken.
vanavond?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:24 schreef Ricard0j het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. We zien allemaal liever dat Amanda ziet hoe ze hiermee omgaat en hoe er met haar wordt omgegaan - maar dat doet ze niet. Het wegnemen van de fysieke controle is een goed begin.quote:
Lees even mijn vorige post.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar kijk hoe ze net reageerde. Weer probeert brian de schuld op haar te leggen en ze tuint daar toch in.
Ze wil zo graag dat het weer goed is. Ik vind dit echt afgrijselijk om te zien.![]()
Klopt, maar dat blijft symptoombestrijding (die tot mislukken geodemd is, zodra hij weer toenadering zoekt) zolang er niet dieper op het issue wordt ingegaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:26 schreef Disana het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. We zien allemaal liever dat Amanda ziet hoe ze hiermee omgaat en hoe er met haar wordt omgegaan - maar dat doet ze niet. Het wegnemen van de fysieke controle is een goed begin.
ik ook, want langzaam aan ben ik Amanda gaan waarderen..... ze is zo verschrikkelijk dom... maar ze heeft een goed hart (eigenlijk vind ik er best wel een lief meisje)quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar kijk hoe ze net reageerde. Weer probeert brian de schuld op haar te leggen en ze tuint daar toch in.
Ze wil zo graag dat het weer goed is. Ik vind dit echt afgrijselijk om te zien.![]()
Een omgangsverbod van 2 weken is beter op zijn plaatsquote:
Het is tenenkrommend schandalig om te zien, temeer omdat die laffe schoft weg had moeten zijn na zijn acties.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Aansluit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:28 schreef Desii het volgende:
ik ook, want langzaam aan ben ik Amanda gaan waarderen..... ze is zo verschrikkelijk dom... maar ze heeft een goed hart (eigenlijk vind ik er best wel een lief meisje)
Die seks is geen symptoom. Het is een belangrijk element in Amanda's denken waardoor het zo fout gaat. Al is het niet veel, ik hoop toch dat ze zich tenminste aan de conclusie van de psychologe houdt: geen seks met Brian meer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt, maar dat blijft symptoombestrijding (die tot mislukken geodemd is, zodra hij weer toenadering zoekt) zolang er niet dieper op het issue wordt ingegaan.
Ze kan niet tegen boze mannen en niet zonder sex.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dit niet...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:02 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda weet het verschil niet eens tussen bruto en netto.
De seks in naar mijn mening (helaas als ervaringsdeskundige) wel een symptoom van een dieper liggend issue. Het is onderdeel van. En in Amanda's belevingswereld haar belangrijkste bijdrage aan een relatie. Haar wapen. Haar moet heel goed duidelijk worden gemaakt dat haar seksualiteit niet haar persoon maakt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:29 schreef Disana het volgende:
Die seks is geen symptoom. Het is een belangrijk element in Amanda's denken waardoor het zo fout gaat. Al is het niet veel, ik hoop toch dat ze zich tenminste aan de conclusie van de psychologe houdt: geen seks met Brian meer.
Horen zien zwijgenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:31 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze kan niet tegen boze mannen en niet zonder sex.
Ik ben een moeder van volwassen kinderen en ik zou zo graag even met haar willen praten, maar het heeft geen zin, denk ik. Ze heeft haar eigen belevingswereld. Maar waar is haar eigen moeder, die ziet dit toch ook allemaal!
Leg dat eens een 19 jarige uitquote:De seks in naar mijn mening (helaas als ervaringsdeskundige) wel een symptoom van een dieper liggend issue. Het is onderdeel van. En in Amanda's belevingswereld haar belangrijkste bijdrage aan een relatie. Haar wapen. Haar moet heel goed duidelijk worden gemaakt dat haar seksualiteit niet haar persoon maakt.
Ik zag net wel dat je mij gequote had maar je had er zelf niets bij geschreven. ga even kijkenquote:
Hear, hear!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:32 schreef Disana het volgende:
Overigens kon je vannacht zien hoe Brian haar nu ook al by proxy (op afstand, via een ander) vernedert. Jaap die haar stalkt als ze doucht of zich omkleedt, en met zijn blote reet over haar bed en kussen ragt.
Als er dus IETS moet gebeuren, is het zeker ook het aanpakken (lees: tot de grond afbranden) van Brian.
Dan mag jaap nooit op de beurs komenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Als je stinkt wordt je weggestuurd op de beurs.![]()
En niemand die vraagt of er wel eens stiekem een zakje poep wordt meegenomen om een concurrent uit te schakelen.
Daar zijn gelukkig heel wat professionals voor die dat uitermate goed kunnen.quote:
Laat ik even duidelijk zijn he: als het aan mij lag, zou Amanda hier inzicht in hebben en zou Brian de poort uitgeschopt worden. Het is vreselijk om Brian verbaal met haar bezig te zien. Maar je kunt helaas niets in Amanda's hoofd proppen, ze moet er zelf achter komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
De seks in naar mijn mening (helaas als ervaringsdeskundige) wel een symptoom van een dieper liggend issue. Het is onderdeel van. En in Amanda's belevingswereld haar belangrijkste bijdrage aan een relatie. Haar wapen. Haar moet heel goed duidelijk worden gemaakt dat haar seksualiteit niet haar persoon maakt.
Ikm ben niet zo goed in brieven schrijven op het moment. En dit onderwerp is nogal gevoelig voor me omdat ook ik helaas hier vroeger ervaring mee heb gehad.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mail dit naar Tien, misschien doen ze er wat mee. Niet geschoten, altijd mis.
We vinden hem niet voor niets een onaangename smerige valse rat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hear, hear!
Brian doet sowieso zo goed als alles by proxy.
Voor het reageren op fok hoef je niet te betalen tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef Napster het volgende:
[..]
Ik ga lekker betalen, alleen maar om te reageren op jou
Leuk he![]()
![]()
Nog nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor het reageren op fok hoef je niet te betalen toch
Wij hebben niks te willenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:34 schreef Taurus het volgende:
Ik zie opeens [de bewoners] Lieke, is 't nou echt al zeker dat zij in dat huis komt dan of is dat weer alleen maar gebaseerd op dat ene fotomomentje op de site dat zij er even bij stond?Ik wil helemaal niet dat zij als bewoner in huis komt
![]()
![]()
Vertouw jij die Gertquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor het reageren op fok hoef je niet te betalen toch
Ik stelde al eerder een mooie fok actie voor. Alle vrouwen die 'achter' werken goed in het gezicht spugen en slaan als ze bij de villa arriveren, kijken hoe normaal ze het dan vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef itsme het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef Disana het volgende:
Dankjewel lieverd (smak smak), tot volgende week, zegt Natasia die er niet eens bij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |