Vanavond 21:00uquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:24 schreef Ricard0j het volgende:
Even tussendoor, wanneer is de eerst-komende stemming?
ja maar kijk hoe ze net reageerde. Weer probeert brian de schuld op haar te leggen en ze tuint daar toch in.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het door zou dringen... Misschien is geen seks de eerste stap. Zodat ze met meer afstand naar de situatie kan kijken.
vanavond?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:24 schreef Ricard0j het volgende:
Even tussendoor, wanneer is de eerst-komende stemming?
Daar ben ik het niet mee eens. We zien allemaal liever dat Amanda ziet hoe ze hiermee omgaat en hoe er met haar wordt omgegaan - maar dat doet ze niet. Het wegnemen van de fysieke controle is een goed begin.quote:
Lees even mijn vorige post.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar kijk hoe ze net reageerde. Weer probeert brian de schuld op haar te leggen en ze tuint daar toch in.
Ze wil zo graag dat het weer goed is. Ik vind dit echt afgrijselijk om te zien.![]()
Klopt, maar dat blijft symptoombestrijding (die tot mislukken geodemd is, zodra hij weer toenadering zoekt) zolang er niet dieper op het issue wordt ingegaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:26 schreef Disana het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. We zien allemaal liever dat Amanda ziet hoe ze hiermee omgaat en hoe er met haar wordt omgegaan - maar dat doet ze niet. Het wegnemen van de fysieke controle is een goed begin.
ik ook, want langzaam aan ben ik Amanda gaan waarderen..... ze is zo verschrikkelijk dom... maar ze heeft een goed hart (eigenlijk vind ik er best wel een lief meisje)quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar kijk hoe ze net reageerde. Weer probeert brian de schuld op haar te leggen en ze tuint daar toch in.
Ze wil zo graag dat het weer goed is. Ik vind dit echt afgrijselijk om te zien.![]()
Een omgangsverbod van 2 weken is beter op zijn plaatsquote:
Het is tenenkrommend schandalig om te zien, temeer omdat die laffe schoft weg had moeten zijn na zijn acties.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Aansluit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:28 schreef Desii het volgende:
ik ook, want langzaam aan ben ik Amanda gaan waarderen..... ze is zo verschrikkelijk dom... maar ze heeft een goed hart (eigenlijk vind ik er best wel een lief meisje)
Die seks is geen symptoom. Het is een belangrijk element in Amanda's denken waardoor het zo fout gaat. Al is het niet veel, ik hoop toch dat ze zich tenminste aan de conclusie van de psychologe houdt: geen seks met Brian meer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt, maar dat blijft symptoombestrijding (die tot mislukken geodemd is, zodra hij weer toenadering zoekt) zolang er niet dieper op het issue wordt ingegaan.
Ze kan niet tegen boze mannen en niet zonder sex.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef itsme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |