Naar huis of op bezoekquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mag gewoon om 5 uur naar huis![]()
![]()
Ik heb hier 2 bolletjes met ei, sla, tomaat, ham, kaasquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb honger.
Koop een raider!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb honger.
Succes MPGquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
Ow f*ck
ik ging aan de slag
Naja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :w
MPG je kan het, dat kruisje rechtsbovenin.... klikje doen.... kom op!!!
quote:
Ik boycot "twix"quote:
Das waar...quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, papier, jij was toch altijd vrij op donderdag...
Ph. Echt. Die ideeën van jou!quote:
quote:
JJ heeft werk, papier heeft dus maar uit pure noodzaak ook geen vrij meer genomenquote:
Was dat dan niet een standaard vrije dag...quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
JJ heeft werk, papier heeft dus maar uit pure noodzaak ook geen vrij meer genomen
Dat weet ik niet, het is ook maar een complottheorie van mequote:Op donderdag 3 mei 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Was dat dan niet een standaard vrije dag...
Ik sluit me bij je theorie aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:05 schreef Pheno het volgende:
Dat weet ik niet, het is ook maar een complottheorie van me
I'm in a place called vertigoquote:
Ik dacht dat JJ ook die donderdag vrij hield, zodat ze die dag samen konden chillen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
JJ heeft werk, papier heeft dus maar uit pure noodzaak ook geen vrij meer genomen
Neenee, naar huis. Ik ga volgende week weer huisbezoeken afleggenquote:
klopt eer-ik...maar om de week he...quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat JJ ook die donderdag vrij hield, zodat ze die dag samen konden chillen.
Maar goed, ik weet dat ook niet zeker
Hi!!quote:
Details. Ik vind de oude nummers ook beterquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Oh yeah baby....![]()
![]()
![]()
tis eigenlijk een kut nummer maar ja....![]()
heyyyy...alles goed....????quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, als je 't over de duvel hebt...
Hoe is het JJ?
Ik vind die bezoeken maar verdacht...quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neenee, naar huis. Ik ga volgende week weer huisbezoeken afleggen![]()
Ah, okquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt eer-ik...maar om de week he...![]()
![]()
![]()
I Will Follow.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Details. Ik vind de oude nummers ook beter
Wild horses
NeeNee, om de week. Beter opletten Eer!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, papier, jij was toch altijd vrij op donderdag...
jazeker.quote:
hey Kuuk....quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Hallo JJ. Prettig gewerkt?
Ik zat wel warmquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
NeeNee, om de week. Beter opletten Eer!![]()
Love is blindnessquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Details. Ik vind de oude nummers ook beter
Wild horses
quote:
Whehehehequote:
Aan wild horses heb ik dan ook weer goede herinneringen. Ik wil weer terug naar die tijd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |