quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:34 schreef Meganog het volgende:
Onze telefoonverkoper zit erbij alsof hij al een paar miljoen verdient heeft met beleggen...
Sylvia had haar motor rijlessen, paaldans cursus, en tango lessen graag voltooid.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Sylvia had haar motor rijlessen, paaldans cursus, en tango lessen graag voltooid.
Maar de krokettenbakkers laten liever een criminele bokser, en verschillende muziek- en zangleraren opdraven voor een 100% kansloze imbeciel!![]()
![]()
Syl deed het zo goed met de tango en ze zag er altijd zo mooi uit..... snif.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Sylvia had haar motor rijlessen, paaldans cursus, en tango lessen graag voltooid.
Maar de krokettenbakkers laten liever een criminele bokser, en verschillende muziek- en zangleraren opdraven voor een 100% kansloze imbeciel!![]()
![]()
Kunnen ze haar niet beter in het begin een basisonderwijs geven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda weet het verschil niet tussen netto en bruto![]()
dat is er 1 van de baldwins toch? ik weet alleen niet welke!quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:39 schreef Ecila111 het volgende:
Hoe heet die acteur ook al weer die de laatste week in het nieuws is omdat hij over de telefoon zo tekeer ging tegen z'n dochterje van 10. Daar doet deze beleggingsman steeds aan denken.
Idd, Alec of Alex?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:41 schreef patje30 het volgende:
[..]
dat is er 1 van de baldwins toch? ik weet alleen niet welke!
Alec baldwinquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:39 schreef Ecila111 het volgende:
Hoe heet die acteur ook al weer die de laatste week in het nieuws is omdat hij over de telefoon zo tekeer ging tegen z'n dochterje van 10. Daar doet deze beleggingsman steeds me aan denken.
Laat haar maar in de peuterschool beginnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:41 schreef maril het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet beter in het begin een basisonderwijs geven.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:41 schreef maril het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet beter in het begin een basisonderwijs ? geven.
Alec Baldwin:quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:39 schreef Ecila111 het volgende:
Hoe heet die acteur ook al weer die de laatste week in het nieuws is omdat hij over de telefoon zo tekeer ging tegen z'n dochterje van 10. Daar doet deze beleggingsman steeds me aan denken.
Baldwin, die ging DR Phil ook raadplegenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:39 schreef Ecila111 het volgende:
Op 4 mei vindt een hoorzitting plaats, waarbij de rechter zal bepalen wat de consequenties zijn van de woede-uitbarstingquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef maril het volgende:
[..]
Baldwin, die ging DR Phil ook raadplegen![]()
Brian is ook het fundament van de kooiquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:37 schreef Disana het volgende:
Haha, taak voor Brian: de fundamentele analyses doen.
Heb je hem daar ontmoet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef maril het volgende:
[..]
Baldwin, die ging DR Phil ook raadplegen![]()
Kruistochtje aan het houden??quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Huub het doet wel.
Niet verkracht, maar je zult het toch met me eens zijn dat het weerzinwekkende gedrag van Huub geen schoonheidsprijs verdient.
Eenschquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef Desii het volgende:
Ik vind het zielig voor Amanda dat ze aan deze cursus moet meedoen........ dat vat ze nooit niet....
Ja, Petertje is gefixeerd op Huub's kruisquote:
Ja, gegoten in beton. Six feet under.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian is ook het fundament van de kooi![]()
Dat was een goeie seriequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, gegoten in beton. Six feet under.....![]()
Crisis, hier is DGK helemaal niets bij..... heb William Baldwin altijd de leukste gevonden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alec Baldwin:
Alec Baldwin bedreigt dochtertje op voicemail.
Omdat Brian dan wel weer een manier vindt om dat bedrag in het autoverhuurbedrijfje van mama te stoppen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:51 schreef HiDiHo het volgende:
fictief, ik ben benieuwd![]()
Waarom niet gewoon allemaal ¤1000,- om te beleggen ????
Zit die op de beurs ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Omdat Brian dan wel weer een manier vindt om dat bedrag in het autoverhuurbedrijfje van mama te stoppen.
Ik wens jou toch ook geen slechte dingen toequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik wens je dezelfde kwaliteiten toe als Huub, en dat je bovendien net zo normaal als Huub bent!!!![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Omdat Brian dan wel weer een manier vindt om dat bedrag in het autoverhuurbedrijfje van mama te stoppen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:53 schreef Paris_Texas het volgende:
Netty is beursvoorzitter op Bonairequote:
en zit bij de kamer van cokehandelquote:
Je hebt het niet goed begrepen: Netty zit beurs voor haar huis in Bonaire, nadat haar laatste lover haar heeft geslagen omdat ze naar een andere man lonkte. Iets wat Netty dan ook nooit meer zal doen.quote:
Kan me niet indenken dat de laatste 20 jaar nog een man naar Netty heeft omgekekenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt het niet goed begrepen: Netty zit beurs voor haar huis in Bonaire, nadat haar laatste lover haar heeft geslagen omdat ze naar een andere man lonkte. Iets wat Netty dan ook nooit meer zal doen.
Jullie zijn slecht.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:56 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
en zit bij de kamer van cokehandel
Net als Huub, alleen deze man heeft tenminste iets te vertellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:57 schreef agter het volgende:
Die mijnheer luistert graag naar zichzelf.
De tropenkolder doet rare dingen met mensen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:58 schreef FdW het volgende:
Kan me niet indenken dat de laatste 20 jaar nog een man naar Netty heeft omgekeken![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:56 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
en zit bij de kamer van cokehandel
Welnee, kleine zelfstandige net als de whiskey man, alleen was die veel leukerquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:00 schreef Varen het volgende:
Verplichte kost en waarschijnlijk een sponsor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |