Alec baldwinquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:39 schreef Ecila111 het volgende:
Hoe heet die acteur ook al weer die de laatste week in het nieuws is omdat hij over de telefoon zo tekeer ging tegen z'n dochterje van 10. Daar doet deze beleggingsman steeds me aan denken.
Laat haar maar in de peuterschool beginnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:41 schreef maril het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet beter in het begin een basisonderwijs geven.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:41 schreef maril het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet beter in het begin een basisonderwijs ? geven.
Alec Baldwin:quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:39 schreef Ecila111 het volgende:
Hoe heet die acteur ook al weer die de laatste week in het nieuws is omdat hij over de telefoon zo tekeer ging tegen z'n dochterje van 10. Daar doet deze beleggingsman steeds me aan denken.
Baldwin, die ging DR Phil ook raadplegenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:39 schreef Ecila111 het volgende:
Op 4 mei vindt een hoorzitting plaats, waarbij de rechter zal bepalen wat de consequenties zijn van de woede-uitbarstingquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef maril het volgende:
[..]
Baldwin, die ging DR Phil ook raadplegen![]()
Brian is ook het fundament van de kooiquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:37 schreef Disana het volgende:
Haha, taak voor Brian: de fundamentele analyses doen.
Heb je hem daar ontmoet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef maril het volgende:
[..]
Baldwin, die ging DR Phil ook raadplegen![]()
Kruistochtje aan het houden??quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Huub het doet wel.
Niet verkracht, maar je zult het toch met me eens zijn dat het weerzinwekkende gedrag van Huub geen schoonheidsprijs verdient.
Eenschquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef Desii het volgende:
Ik vind het zielig voor Amanda dat ze aan deze cursus moet meedoen........ dat vat ze nooit niet....
Ja, Petertje is gefixeerd op Huub's kruisquote:
Ja, gegoten in beton. Six feet under.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian is ook het fundament van de kooi![]()
Dat was een goeie seriequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, gegoten in beton. Six feet under.....![]()
Crisis, hier is DGK helemaal niets bij..... heb William Baldwin altijd de leukste gevonden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alec Baldwin:
Alec Baldwin bedreigt dochtertje op voicemail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |