Omdat Brian dan wel weer een manier vindt om dat bedrag in het autoverhuurbedrijfje van mama te stoppen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:51 schreef HiDiHo het volgende:
fictief, ik ben benieuwd![]()
Waarom niet gewoon allemaal ¤1000,- om te beleggen ????
Zit die op de beurs ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Omdat Brian dan wel weer een manier vindt om dat bedrag in het autoverhuurbedrijfje van mama te stoppen.
Ik wens jou toch ook geen slechte dingen toequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik wens je dezelfde kwaliteiten toe als Huub, en dat je bovendien net zo normaal als Huub bent!!!![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Omdat Brian dan wel weer een manier vindt om dat bedrag in het autoverhuurbedrijfje van mama te stoppen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:53 schreef Paris_Texas het volgende:
Netty is beursvoorzitter op Bonairequote:
en zit bij de kamer van cokehandelquote:
Je hebt het niet goed begrepen: Netty zit beurs voor haar huis in Bonaire, nadat haar laatste lover haar heeft geslagen omdat ze naar een andere man lonkte. Iets wat Netty dan ook nooit meer zal doen.quote:
Kan me niet indenken dat de laatste 20 jaar nog een man naar Netty heeft omgekekenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt het niet goed begrepen: Netty zit beurs voor haar huis in Bonaire, nadat haar laatste lover haar heeft geslagen omdat ze naar een andere man lonkte. Iets wat Netty dan ook nooit meer zal doen.
Jullie zijn slecht.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:56 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
en zit bij de kamer van cokehandel
Net als Huub, alleen deze man heeft tenminste iets te vertellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:57 schreef agter het volgende:
Die mijnheer luistert graag naar zichzelf.
De tropenkolder doet rare dingen met mensen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:58 schreef FdW het volgende:
Kan me niet indenken dat de laatste 20 jaar nog een man naar Netty heeft omgekeken![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:56 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
en zit bij de kamer van cokehandel
Welnee, kleine zelfstandige net als de whiskey man, alleen was die veel leukerquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:00 schreef Varen het volgende:
Verplichte kost en waarschijnlijk een sponsor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |