De tv bij het bed zettenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu je zo zegt... Ik heb nu 1,5 jaar een relatie en mijn vriendin wil nog steeds iedere avond met mij naar bed, terwijl ik wel eens een avondje voor de TV wil hangen... Wat moet ik nu?![]()
Ik zou het gewoon doen als ik jou was...quote:
Ik word altijd geblinddoekt, dus dat schiet niet op...quote:
Ontopic SC's zijn zó 2004quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft er iemand nog relatieproblemen, of word hier alleen over werk en koffie ge-SlowChat?![]()
*geeft je draai om je oren..lummel!..quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu je zo zegt... Ik heb nu 1,5 jaar een relatie en mijn vriendin wil nog steeds iedere avond met mij naar bed, terwijl ik wel eens een avondje voor de TV wil hangen... Wat moet ik nu?![]()
Absoluutquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja..ik ben er vandaag soms heel even.. goed he?![]()
Nee... dan zou ik niet meer Cara zijn..quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen als ik jou was...
Waarom? Het leven draait toch niet alleen om sex... Van jou had ik meer verwacht...quote:
Maar zeker ook niet minder...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ne... dan zou ik niet meer Cara zijn..![]()
Dan vraag je heel lief of de binddoek voor een keertje af mag blijvenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word altijd geblinddoekt, dus dat schiet niet op...![]()
Niet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom? Het leven draait toch niet alleen om sex... Van jou had ik meer verwacht...![]()
Wie had het over sex? Het gaat uiteraard om aandacht. Sex is slechts een blijkbaar onprettig bijverschijnselquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom? Het leven draait toch niet alleen om sex... Van jou had ik meer verwacht...![]()
Je krijgt een draai om het feit dat je dat hier neerplempt.. logisch is er meer dan sex..vind ik dan idd..quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds niet zappen omdat m'n handen ook op m'n rug zijn gebonden...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan vraag je heel lief of de binddoek voor een keertje af mag blijven
O ja, je bent afkomstig van de Veluwe.quote:
Veluwe.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, je bent afkomstig van de Veluwe.![]()
Ow..werkelijk...?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sex is slechts een blijkbaar onprettig bijverschijnsel.
Het feit dat ik ontopic reageer, betekent nog niet dat ik de waarheid spreek natuurlijk...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je krijgt een draai om het feit dat je dat hier neerplempt.. logisch is er meer dan sex..vind ik dan idd..![]()
tenen... neus... enig ander lichaamsdeel... wel een beetje creatief zijn hequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds niet zappen omdat m'n handen ook op m'n rug zijn gebonden...![]()
Daar mag je al eerder neuken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, je bent afkomstig van de Veluwe.![]()
Jemig.. wat heb jij het erg zeg...tssssssssss...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds niet zappen omdat m'n handen ook op m'n rug zijn gebonden...![]()
Met het formaat van mijn tenen, neus en andere lichaamsdelen duw ik meteen zes knopjes tegelijk in...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
tenen... neus... enig ander lichaamsdeel... wel een beetje creatief zijn he
Gelukkig..daar hoopte ik al op..quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat ik ontopic reageer, betekent nog niet dat ik de waarheid spreek natuurlijk...![]()
Zolang het binnen het gezin blijft.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef AirwiN het volgende:
Met het formaat van mijn tenen, neus en andere lichaamsdelen duw ik meteen zes knopjes tegelijk in...![]()
Limburgse uitdrukkingen!quote:
Je wilt niet weten wat ik nu voor me zie...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met het formaat van mijn tenen, neus en andere lichaamsdelen duw ik meteen zes knopjes tegelijk in...![]()
andere afstandsbediening nemenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn hele kleine knopjes op de afstandbediening hoor. Niet dat ik een hele grote knop heb...quote:
jawelquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik nu voor me zie...![]()
Je zou niet Cara meer zijn als je dat zou vertellen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik nu voor me zie...![]()
Aai je de wolf over zijn kop?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:52 schreef AirwiN het volgende:
We gaan een weekendje naar Aken!
Zo'n bejaardenafstandbediening niets voor jou?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:53 schreef AirwiN het volgende:
Het zijn hele kleine knopjes op de afstandbediening hoor. Niet dat ik een hele grote knop heb...![]()
Ah Aken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Limburgse uitdrukkingen!
Wij zitten dit weekend vlak in de buurt trouwens. We gaan een weekendje naar Aken!
Spuit 11quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang het binnen het gezin blijft.
een tv bij je bed zetten. Slotje!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij begrijpt het..quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou niet Cara meer zijn als je dat zou vertellen...![]()
mosterd.. maaltijd ....quote:
Oeh, dit weekend dan ook nog ff kleding shoppen samen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah Aken.. is synoniem voor Lingerie kopen...
in mijn geval dan...
Veel plezier daar.. is leuk shoppen!
![]()
Ik ga naar het Concert van Roger Waters.. Pink Floyd..![]()
Dat de rest niet werkt kan ik geen flikker aan doenquote:
In de Koffie hebben we ook 2 stellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We hebben elkaar allemaal uit het dal geluld en zijn nu perfect gelukkig
Q neukt met CL
en nog wat andere die met elkaar neuken.
![]()
Depri zijn mag hier, dan hebben we eindelijk een nieuw project.
We zoeken nog een leuke vent voor Burdie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |