quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:35 schreef Roeji het volgende:
De combinatie van de zon de afgelopen weken en dan de bruiningscreme als aftersun gebruiken (niet elke dag) is ideaal. Ik ben nog nooit zo bruin geweest
En de nutribronze doet t prima in mn gezicht, ik smeer m niet puur. Maar meng m met een flink vloeibare creme en smeer m dan pas op mn gezicht. Duurt iets langer voor je resultaat ziet, maar je krijgt geen strepen/vlekken of rare kleuren. Ik doe dit dan ook meestal 's avonds, dan kan de hele handel goed intrekken en 'smorgens heb je een lekkere kleur![]()
Game onquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:41 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Dat is een goed idee! Dat ga ik ook proberen!! Thanks!![]()
Of allebeiquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:11 schreef aaipod het volgende:
Of je loopt de deur uit.
Ik gebruik het spul puur en alleen voor mijn benen. De rest kleurt vaak zo wel bij en het lijkt mij erg lastig om het volledig (zelf) op je rug te smeren. Voor het gezicht heb ik anders spul, maar met dit weer doe ik dat ook nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Juppie..
heb vandaag ook de AXE gekocht voor lichte tot normale huid.
Er staat op : over gehele lichaam aanbrengen....
doen jullie het ook op jullie gezicht?? heb het heel lichtjes gedaan, maar vraag me af of het produkt hiervoor bedoelt is
Geen beschermingsfactorquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:23 schreef melvjehz het volgende:
als je nou een maand smeer he dan word je huid bruin
betekend dat dan ook dat je veel minder kans heb op verbranding of werkt dat niet zo?
dus het is niet zo dat dat spul je huid verstevigd met de tijd en dat je huid daarom beter tegen uvstralen kan?quote:
De gesichtscreme van de Etos doet bij mij ook niets. Na dágen smeren ben ik slechts een heel klein beetje geel geworden, ipv bruin. Andere gezichtscremes wel goed?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:51 schreef vliegtuigje het volgende:
Die gezichtscrème van nivea heeft bij mij echt totaal geen effect. Dan werkt de bodylotion (op m'n gezicht dus) nog beter. Jammer...
Dat is volgens mij de enige dan met ZBFquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Ole het volgende:
Mij bevalt de Olaz erg goed. Zeker omdat er ook factor 15 inzit. (ik verbrand anders alleen maar)
Nee, misschien moet je die voor normale tot donkere huis gebruiken? Dan zie je zeker wel resultaat hoor! Doe ik ook. En je wordt er echt niet te donker vanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Ff een kickje.
Ik heb pas mijn Dove fles weer eens geprobeert, aantal dagen ingesmeerd maar net als voorheen zie ik gewoon geen enkel resultaat.
Mijn huid blijft exact dezelfde kleur aan houden, hebben meer mensen dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |