quote:Ik ben weer begonnen met smeren
Mijn benen en decollete +hals doe ik. Vooral mijn benen zijn erg mooi lichtbruin.
Dat was een mooi uitzicht voor mijn fysiotherapeut
Mijn merk (Dove) is nu zowel bij Etos (3 Dove-producten voor de prijs van 2) als bij Kruidvat (een fles gratis bij 2 Dove-producten) in de aanbieding
quote:Is die nieuwe van die reclame een beetje goed? Ik weet zo niet van welk merk ! Axe heeft ook zo'n reclame van showergel dat ook bruint maar die bedoel ik niet.
Er zit idd wel een luchtje aanquote:Op zondag 4 maart 2007 00:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb zo`n bruiner van Nivea, maar dat stinkt enorm chemisch als je het eenmaal op hebt gesmeerd
Dit is misschien leuk om te lezen.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:25 schreef sammienl het volgende:
Vroeg me af of het werkt. Heeft iemand reeds geprobeerd de mannelijke versie?
Ziet het nog een beetje echt bruin uit of nep?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef Doagere het volgende:
Ik heb Loreal Nutribronze, na 3 dagen ben je harstikke bruin.
Goed spul dus. 9,99 bij de Etos 50ml.
Echt bruin.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ziet het nog een beetje echt bruin uit of nep?
Anders probeer je het eerst uit op een klein plekje waar het niet erg is als het een tijde oranje is? Je enkel ofzo, of ergens op je rug?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef Pleione het volgende:
Al een paar weken heb ik van die doekjes in huis '365 days sunny delight'
Durf het nog steeds niet goed te gebruiken, ben een beetje bang dat mijn huid oranje wordt.
Zijn er mensen die ervaring met deze doekjes hebben?
[afbeelding]
Ik ook en vertel dan gelijk of die lekker ruikt of stinktquote:Op zondag 4 maart 2007 13:25 schreef sammienl het volgende:
Vroeg me af of het werkt. Heeft iemand reeds geprobeerd de mannelijke versie?
Zo'n fles kost niet meer dan 5 euro. Waarom probeer je het niet zelf. Kan je er toch geen buil aan vallen lijkt mijquote:Op maandag 5 maart 2007 22:27 schreef Matr het volgende:
[..]
Ik ook en vertel dan gelijk of die lekker ruikt of stinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |