Palma gaat poeslief doen, die wil maar al te graag op TV blijven.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:22 schreef FSR het volgende:
[..]
Palma: Is lieke een bewoonster.. Ik word Para brotha... Ik ga in staking... en in hongerstaking![]()
Precies...Waar is mijn roseetje....Dit is mijn huis......godsamme wat is het hier een troep jullie hebben weer geen keukendienst gedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:22 schreef FSR het volgende:
[..]
Palma: Is lieke een bewoonster.. Ik word Para brotha... Ik ga in staking... en in hongerstaking![]()
Die zal wel met de pannekoekenbakster in overleg zijn. "Die meid eruit of ik eruit"quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:19 schreef Nostalgist het volgende:
10 minutes and counting.... Of is Palma zich "achter" aan het voorbereiden ?
Dus toch een omgebouwde kerelquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:22 schreef FSR het volgende:
[..]
Palma: Is lieke een bewoonster.. Ik word Parabrotha... Ik ga in staking... en in hongerstaking![]()
Nastasia is bij voorbaat al bang dat ze haar info portal (Herma) kwijt raaktquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:31 schreef Marrije het volgende:
Natas: ze (Lieke) moet echt niet aan die meisjes komen want ik pik dat niet van dr en Eric ook niet
Wij ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:31 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja denkt dat het leuk wordt aan de ontbijttafel....
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:31 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja denkt dat het leuk wordt aan de ontbijttafel....
Die staat zichzelf in de spiegel toe te sprekenquote:Palma laat op zich wachten...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:34 schreef Nostalgist het volgende:
Daar zijn ze !!!!!!
Ik heb mijn Glock al op Natasja gericht.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:36 schreef FSR het volgende:
Can someone Shoot It.. !
Precies, daar zat ik ook net aan te denken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:37 schreef Meganog het volgende:
Ook deze 'vrolijke' kant is een bewijs van de griezelige labiliteit van Natasia, net als het halfdode vogeltje dat gisterenmorgen in de armen van Brian lag te mmmm-en.
Ik vind haar hysterischquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef FSR het volgende:
Nastasia is zo enorm bang / zenuwachtig, vandaar dat ze zo hyper is...
haha. wat een relwijf is het toch.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef Marrije het volgende:
Waar Lieke tijdens haar solli met Jaap nog zei 'ik zal mijn achternaam maar niet hardop zeggen', schreeuwt Natas het nu door de villa, 'De Lange????? de lange??????'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |