voor en 19 jarige vrouw is ze best volwassen en kan lekker terug bijtenquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het moment is dat een dom kind moet uitgroeien tot een volwassen vrouw.
Haar situatie is er naar: geen sex meer (juffie-ik-heb-nog-nooit-langer-dan-2-dagen-geen-vriendje-gehad), geen flirten meer, maar nu helemaal op zichzelf terug geworpen.
Op zich heeft ze kracht genoeg om battles aan te gaan, veerkracht genoeg om dingen weg te lachen. Ook heeft ze vaak genoeg laten zien dat ze goed kan zwijgen, wat nodig is voor spel strategien.
Wat is er zo lief aan haarquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:49 schreef miesy het volgende:
[..]
voor en 19 jarige vrouw is ze best volwassen en kan lekker terug bijten
ze komt alleen nog heel wat trots, eigenwaarde en wijsheid te kort.
hoop dat dat nog goed komt met haar want verder is het een hele lieve meid.
dat van brian is dom en heeft helemaal niets met lief zijn te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat is er zo lief aan haar![]()
Het steeds weer op hangende pootjes terug willen gaan naar iemand die haar vernederd en denigreert, is dat lief?
Ik kan me nog goed herinneren hoe ze een keer een hele dag Eric voor flikker heeft uit lopen kafferen...
Er zit echt niet veel bij, ze heeft alleen maar interesse in jongens en alles wat met uiterlijk te maken heeft...erg oppervlakkig
weinig diepgang, zeker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat is er zo lief aan haar![]()
Het steeds weer op hangende pootjes terug willen gaan naar iemand die haar vernederd en denigreert, is dat lief?
Ik kan me nog goed herinneren hoe ze een keer een hele dag Eric voor flikker heeft uit lopen kafferen...
Er zit echt niet veel bij, ze heeft alleen maar interesse in jongens en alles wat met uiterlijk te maken heeft...erg oppervlakkig
Het is een mooie eigenschap van Amanda waar veel mensen van zouden kunnen leren..inclusief moi..quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:25 schreef avonne het volgende:
[..]
weinig diepgang, zeker.
Maar ze heeft wel het beste voor met iedereen. Als ze boos is is ze heel boos, maar als haar boze bui over is, blijft ze ook niet mokken of haatdragend, en dan wenst ze voor iedereen weer het beste..
Juist bijvoorbeeld Eric, die je aanhaalt. In mijn herinnering is ze 2 dagen akelig tegen hem geweest, maar toen het over was, was het ook echt over. Althans, ik heb haar nooit meer iets vervelends over Eric horen zeggen, of gemeen naar hem zien kijken. Dat is een eigenschap die je als "lief" kunt kwalificeren. Ik weet niet zo gauw iemand die evenzo negatieve kanten van mensen accepteert en toch niet nadraagt.
En nu over het feit dat Sylvia getoneelhaakt isquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:34 schreef Nostalgist het volgende:
Huub en Lieke praten: Huub wist het tijdens het pokeren al, dat ze zou blijven....
Ze fluisteren bijna onhoorbaar.... Huub heeft het over de socca boys...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En nu over het feit dat Sylvia getoneelhaakt is
morgen![]()
Nee dan moet je wel heeeeel saai zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik kan ze slecht verstaan maar hoor nu wel dat Huub zegt dat hij het goed met John kan vinden en slecht met Deborah en dat Silvia is getoneelhaakt..Lieke wil niet getoneelhaakt worden en Huub zegt dat dat niet zo snel gebeurt..dat ze daar niet bang voor hoeft te zijn....
Denk dat het alom bekend isquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:49 schreef blomst het volgende:
Leuk voor Plama dat Lieke er is.
Stom van Lieke dat ze al heeft uitgesproken dat ze het personeel er uit wil werken.
Had ze beter nog even voor haar kunnen houden.
Ja ik hoor het haar al zeggen, Je hebt niets te zeggen in Mijn huis.quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:53 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik denk dat Palma vanaf de eerste minuut vol in de aanval gaat. Zovan: "Denk maar niet dat jij hier de dienst uit gaat maken of Denk maar niet dat je mij eruit gaat werken"
Goedemorgen !quote:
Palma: Is lieke een bewoonster.. Ik word Para brotha... Ik ga in staking... en in hongerstakingquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:19 schreef Nostalgist het volgende:
10 minutes and counting.... Of is Palma zich "achter" aan het voorbereiden ?
Ik stel voor dat Palma in ademhaalstaking gaat, hongerstaking duurt veel te lang.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:22 schreef FSR het volgende:
[..]
Palma: Is lieke een bewoonster.. Ik word Para brotha... Ik ga in staking... en in hongerstaking![]()
Palma gaat poeslief doen, die wil maar al te graag op TV blijven.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:22 schreef FSR het volgende:
[..]
Palma: Is lieke een bewoonster.. Ik word Para brotha... Ik ga in staking... en in hongerstaking![]()
Precies...Waar is mijn roseetje....Dit is mijn huis......godsamme wat is het hier een troep jullie hebben weer geen keukendienst gedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:22 schreef FSR het volgende:
[..]
Die zal wel met de pannekoekenbakster in overleg zijn. "Die meid eruit of ik eruit"quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:19 schreef Nostalgist het volgende:
10 minutes and counting.... Of is Palma zich "achter" aan het voorbereiden ?
Dus toch een omgebouwde kerelquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:22 schreef FSR het volgende:
[..]
Palma: Is lieke een bewoonster.. Ik word Parabrotha... Ik ga in staking... en in hongerstaking![]()
Nastasia is bij voorbaat al bang dat ze haar info portal (Herma) kwijt raaktquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:31 schreef Marrije het volgende:
Natas: ze (Lieke) moet echt niet aan die meisjes komen want ik pik dat niet van dr en Eric ook niet
Wij ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:31 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja denkt dat het leuk wordt aan de ontbijttafel....
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:31 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja denkt dat het leuk wordt aan de ontbijttafel....
Die staat zichzelf in de spiegel toe te sprekenquote:Palma laat op zich wachten...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:34 schreef Nostalgist het volgende:
Daar zijn ze !!!!!!
Ik heb mijn Glock al op Natasja gericht.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:36 schreef FSR het volgende:
Can someone Shoot It.. !
Precies, daar zat ik ook net aan te denken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:37 schreef Meganog het volgende:
Ook deze 'vrolijke' kant is een bewijs van de griezelige labiliteit van Natasia, net als het halfdode vogeltje dat gisterenmorgen in de armen van Brian lag te mmmm-en.
Ik vind haar hysterischquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef FSR het volgende:
Nastasia is zo enorm bang / zenuwachtig, vandaar dat ze zo hyper is...
haha. wat een relwijf is het toch.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef Marrije het volgende:
Waar Lieke tijdens haar solli met Jaap nog zei 'ik zal mijn achternaam maar niet hardop zeggen', schreeuwt Natas het nu door de villa, 'De Lange????? de lange??????'
Ik vind haar het woord "haat" verpersonificeren....quote:
Dan zullen wij die bolle megalomane vetklep ook maar zo blijven noemen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:41 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap wil Lieke "schoonmaakstertje" blijven noemen...
Oh ja, opeens heeft ze geen mening?quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:42 schreef petraa het volgende:
Natas zegt wat tegen Palma over Huub, Palma zegt dat is jullie ding.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan zullen wij die bolle megalomane vetklep ook maar zo blijven noemen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:47 schreef beequeen het volgende:
Lieke: Goedemorgen dames, heer (dit tegen Palma)![]()
Dit gaat leuk worden.![]()
Natasja heeft een korte opleving, ze piekt nog even voor ze instort....quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:46 schreef FSR het volgende:
Nastasia is al voor 80% op en leeg, vandaar de uitspattingen..
E ze weet dat Lieke een sterke tegenstander is (geestelijk en lichamelijk)
Het zal mij benieuwen allemaal...
Natasia is op en schreeuwt zichzelf naar iets wat er helemaal niet meer inzit. De volgende ineenstorting zit er alweer aan te komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:46 schreef FSR het volgende:
Nastasia is al voor 80% op en leeg, vandaar de uitspattingen..
E ze weet dat Lieke een sterke tegenstander is (geestelijk en lichamelijk)
Het zal mij benieuwen allemaal...
Ook die opleving is niet helemaal wat het zijn moet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Natasja heeft een korte opleving, ze piekt nog even voor ze instort....![]()
Ik vergeet dat nooitquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:49 schreef Nostalgist het volgende:
Fijn dat Natasja me me er weer aan herinnert, waarom ik van haar walg....
Niemand.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:50 schreef blomst het volgende:
Natasja houd maar vol dat ze elke dag aan het trainen is
wie houd nu wie voor de gek.
Aan Lieke is alles prettig, in vergelijking met Aman en Natas...quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:54 schreef beequeen het volgende:
Prettig om te zien dat Lieke haar haar wast, dit in tegenstelling tot Natasja en Amanda.
Zover wil ik niet gaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Aan Lieke is alles prettig, in vergelijking met Aman en Natas...
Stem, intelligentie, figuur.....![]()
over Eric??? niet over Jaap?quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:57 schreef Nostalgist het volgende:
"Vandaag ontslagdag" ik hoop dat die gast verdwijnt, zegt Huub
Dat is toch al duidelijk, hij doet me altijd denken aan die witte-bonen-in-tomatensaus-man van sex voor de Büchquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:59 schreef Marrije het volgende:
Lieke komt voor Amanda op als Jaap Amanda loopt te begluren onder de douche 'Jaap hou op je lijkt wel een of andere pervert'.
over Jaap natuurlijk.....quote:
Moet jij vandaag naar de KNOarts?quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan dat hij graag wil dat Eric vanavond weggestemd wordt.
"Het is vandaag ontslagdag, ik wil dat die gast verdwijnt'
was over jaap, maar Peter6000 heeft altijd last van zijn oren als het oover jaap gaat.quote:
Je hoort wat je wilt horen, hè ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan dat hij graag wil dat Eric vanavond weggestemd wordt.
"Het is vandaag ontslagdag, ik wil dat die gast verdwijnt'
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
lieke heeft een dikke reet en kuiten als die van een russische kogelstootsterquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zie je liever Nastasia ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lieke heeft een dikke reet en kuiten als die van een russische kogelstootster
quote:
Ik vind het irritant dat het wordt toegestaan dat Jaap de lucht uit de villa mag inademen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
Ik vind het irritant dat het wordt toegestaan dat Jaap overal mag gluren bij die vrouwen.
Het is werkelijk te walgelijk voor woorden. Die gozer moet gewoon teruggefloten worden, sexuele intimidatie is het.quote:
Hij leest De Telegraaf omdat die een sponserdeal hebben met DGK.quote:
Ja dat is nog erger eigenlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat het wordt toegestaan dat Jaap de lucht uit de villa mag inademen...![]()
Ik ben het met je eens, toen Lieke hem beschuldigde heb ik ook niet gezien wat ie daadwerkelijk deed. Maar daarna heeft ie haar niet meer begluurd, hij stond wel naast de douche toen Amanda eronder stond, maar hij stond eigenlijk alleen maar de krant te lezen en toen ze zich ging omkleden zat ie er wel naast op bed maar ook alleen maar krant te lezen. Het blijft vervelend natuurlijk, maar echt naar haar kijken doet ie niet zo vaak als ie ervan beschuldigd wordt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
Ik vind het irritant dat het wordt toegestaan dat Jaap overal mag gluren bij die vrouwen.
Je kunt ook de streams uitzetten als ze nog gratis zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:09 schreef Dogga het volgende:
god wat ben ik blij dat er vanaf morgen betaald moet worden!
einderlijk van dit gezeik af en geschreeuw!
BAH
Als het aan die perverse dikzak had gelegen had hij liever plaatjes gekeken in de Chick of de Candy.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij leest De Telegraaf omdat die een sponserdeal hebben met DGK.
Als het aan hem had gelegen had hij heus wel De Volkskrant of het NRC gelezen.
Er zit volgens mij geen één steek vast bij dat mensquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:10 schreef Dogga het volgende:
hoe oud was ze ? 33?
tering man, aantal steken die los zitten volgens mij
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het aan die perverse dikzak had gelegen had hij liever plaatjes gekeken in de Chick of de Candy.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je kunt ook de streams uitzetten als ze nog gratis zijn.
Toch is jouw kijk op de dingen wel verfrissend. Op een offbeat manier.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:09 schreef Peter6000 het volgende:
Hij leest De Telegraaf omdat die een sponserdeal hebben met DGK.
Als het aan hem had gelegen had hij heus wel De Volkskrant of het NRC gelezen.
en lieke kijkt verschrikkelijk scheel, vindt dat niet zo prettig eigenlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, liever amanda, en nog liever nena
lieke is gewoon een schonkig lelijk irritant mokkelquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en lieke kijkt verschrikkelijk scheel, vindt dat niet zo prettig eigenlijk
er zitten filters in die buisjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:14 schreef kybe het volgende:
Het is toch pure kindermishandeling dat Jairootje buisjes in zijn oren heeft,met dat
achterlijke geluid wat die heks eruit gooit.
Gisteren wist natasia niet meer in welk oor hij een buisje had,Jairo vertelde aan zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
er zitten filters in die buisjes![]()
Ja die is echt helemaal van de leg sinds Lieke mag blijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:16 schreef petraa het volgende:
Ik heb er geen woorden voor, mennnnn wat is dat mens irritant.
Dat ziet er toch niet uit zeg. Het lijkt wel een kermisattractie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:17 schreef petraa het volgende:
Lieke heeft een H&M jurkje aan.
heeft ze een glazen oogquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:18 schreef ericahysterica het volgende:
wat staat ze nou met haar oog te doen? lieke bedoel ik
ze is in de weer met een wimpertangquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:18 schreef ericahysterica het volgende:
wat staat ze nou met haar oog te doen? lieke bedoel ik
alles wat de dames dragen komt toch uit de H&M.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit zeg. Het lijkt wel een kermisattractie.
In combi met die krullers in het haar ziet het er wat apart uit ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit zeg. Het lijkt wel een kermisattractie.
Tja van mij hoeft het ook niet. Lieke wil toch niets kwijt en zich nog nergens mee bemoeienquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:20 schreef maril het volgende:
Nou ik kijk een half uur en zie Huub weer als een hondje achter Lieke aanlopen, Ik zeg "ik houd er niet van"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |