Hey, ik ben nu fout bezig omdat ik fout inconsequent fout spel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:01 schreef borisz het volgende:
schrijf dan spelfout met vaud
dat is mijn foutquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:02 schreef dndiek het volgende:
doe is gek open een HOOLS
Gerard Joling gaat dus niet in de CD speler.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:02 schreef dndiek het volgende:
doe is gek open een HOOLS
CD-speler.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gerard Joling gaat dus niet in de CD speler.
Touché.quote:
Trusteh, Knijn!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ens holwaarts, welterusten!
Dacht 't dus even niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:21 schreef rubbereend het volgende:
wekunnenwelweerallesaanelkaargaanposten
primaenmetueerwaardecollega?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:22 schreef dndiek het volgende:
oowjadatisleuk.hoirubbereendallesgoedmetjou?
weblijvengrijnzensindszondag.....quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
weblijvengrijnzensindszondag.....
misschieneenleuketoevoegingaan1-5isnietgenoeg,maar5-1wel
quote:
Erg subtiel.quote:
briljant weerquote:
Niksquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:57 schreef borisz het volgende:
wat heb ik gemist?
Helaas iets te veel geknip vanaf het begin dat Brian doordraaide. Het eerste dat ie in de telefoon sprak was dat ie zelfmoord ging plegen.quote:
Huub neukte het "vriendinnetje" van Brian. Die zag ze bezig en flipte, veel geschreeuw dreigen met geweld, slaan, spugen etc. Totale chaos.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:57 schreef borisz het volgende:
wat heb ik gemist?
Juistquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:07 schreef borisz het volgende:
ok waar de gouden kooi voor bedoeld was dus
Domme Ganzen Kermisquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:26 schreef golfer het volgende:
Wat is dat, de DGK?
Een echte doorzetter is het idd niet...quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas iets te veel geknip vanaf het begin dat Brian doordraaide. Het eerste dat ie in de telefoon sprak was dat ie zelfmoord ging plegen.
Hij had een steuntje nodigquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een echte doorzetter is het idd niet...
Gattuso!quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:52 schreef DIGGER het volgende:
OK. Stel je even voor: Een willekeurige AZ speler pak Louis van Gaal in de 91e minuut terwijl ze op duidelijke voorsprong staan in de bekerfinale zometeen net zo beet als Gattuso deed met Ancelotti in de 91e minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |