De dokter zag een foto en schrok zich dood.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Is het bekend waarom de afspraak met de tietendokter en Natasia niet doorging?
yes ik ook! Wat een waardeloos programma is het toch, helaas heb ik vandaag even de streams aangehad ( Dit terwijl ik bijna 1 week was afgekickt) ach morgen vragen ze er geld voor dus dan kijk ik toch niet meer.quote:
met of zonder tieten, ik blijf nasty een bitch vindenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Welkom Ruud, heer met smaak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Pietje en FdW, claim haar niet voor jullie zelf, ik ben er ook nog.![]()
"Niks meer van te maken".quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
De dokter zag een foto en schrok zich dood.![]()
Ga dus ook niet betalen voor de streams!quote:
En er was toen niet zo gauw een vervangend arts in the house die het aandurfde met gevaar voor eigenl leven.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
De dokter zag een foto en schrok zich dood.![]()
Precies, dan kijken alleen onze tiener meisjes nog, thank godquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:10 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
yes ik ook! Wat een waardeloos programma is het toch, helaas heb ik vandaag even de streams aangehad ( Dit terwijl ik bijna 1 week was afgekickt) ach morgen vragen ze er geld voor dus dan kijk ik toch niet meer.
Pannenkoekjes........................quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:05 schreef MissSomebody het volgende:
Natasja heeft een soort of toestemming om in de middag ff te gaan liggen.....![]()
Uitrusten anders zijn haar borstjes niet uitgerust voor het GROTE werk vermoed ik...![]()
Lieke is er voor ons allemaal!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Pietje en FdW, claim haar niet voor jullie zelf, ik ben er ook nog.![]()
moeten speciaal voor dit geval doctors over komen uit de USAquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Mee eens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je na al die hoertjes nog iets voor Huub voelt ben je nog dommer dan de achterkant van een koe !
Michelin (de vulling-leverancier) heeft nog niet genoeg zwart rubber bij elkaar.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Geef mijn portie maar aan Fikkiequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke is er voor ons allemaal!
Maar we hebben nog een kapert op de kust...
[afbeelding]
Fikkie wil dat ook niet ....quote:
Ik ga hier natuurlijk wel ff alle mensen uitlachen die betalen voor de streamsquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:12 schreef maril het volgende:
Nou voor alle betalende streamers(va 4mei), wens jullie veel plezier met die gesprekken van Huub en Lieke.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:13 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Michelin (de vulling-leverancier) heeft nog niet genoeg zwart rubber bij elkaar.....
Heb jij soms streams die van de vrachtwagen vallen voor een zacht prijsje?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga hier natuurlijk wel ff alle mensen uitlachen die betalen voor de streams![]()
Ik ben nog druk aan het zoekenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb jij soms streams die van de vrachtwagen vallen voor een zacht prijsje?![]()
Na al die "Nicolaas-sop-meisjes", die alom gerespecteerd worden in hun favorietje, vind ik het onterecht dat Lieke-liefhebbers aangevallen worden op hun voorkeur. En dat heeft NIKS te maken met een al dan niet aanwezige voorkeur voor Hupert. (En die Niels-liefjes vind ik ook lief)quote:
Fear Factor?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
Welke programma's had lieke ook al weer nog meer in gezeten?
Jij bent natuurlijk verwend met de Michellin kalender...quote:
Zou ik ook doen. 4 euro p.m. is ook wel belachelijk veel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga hier natuurlijk wel ff alle mensen uitlachen die betalen voor de streams![]()
Geen enkele. Was opnieuw iets wat een fokker zeker dacht te weten, maar niet bleek te kloppen. Was een andere Lieke.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
Welke programma's had lieke ook al weer nog meer in gezeten?
Dat kan ze Sjon niet aandoenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef Carlaa het volgende:
![]()
Halloooo, Palma... kijk je mee????? Morgen weer ziek melden????
![]()
![]()
![]()
Palma gaat morgen net doen alsof ze van niks weet. Spannend!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef Carlaa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De afdeling tegengas( o.a APK ) sterkt me in het uiten van mijn eigen voorkeur. Ik laat me niet gek maken door de meute, ik volg mijn eigen gevoel. En als het me niet bevalt, dan zet ik toch gewoon de streams uit en ga slapen. Ik vind Lieke leuk en Lieke maakt DGK nog leuker.quote:
Of ze is nu alvast d'rquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef Carlaa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen pas?? Ik denk dat ze vanavond om 22.00 uur als spontaan en langdurig misselijk wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef Carlaa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vroeg het me af omdat ze net zo heel duidelijk zei gewend te zijn aan het oog van de camera. Ze wilde het er niet over hebben, maar ze bedoelde duidelijk voor dgk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Geen enkele. Was opnieuw iets wat een fokker zeker dacht te weten, maar niet bleek te kloppen. Was een andere Lieke.
¤0,01 is al teveelquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. 4 euro p.m. is ook wel belachelijk veel.
Ook op deze foto is Lieke's innerlijke beschaving duidelijk herkenbaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mijn laatste Lieke-cap van vanavond. Ik wil morgenvroeg present zijn bij de eerste Lieke-Palma-clash!![]()
[afbeelding]
Volkómen mee oneens. Ik heb de afgelopen maanden met veel plezier naar de gouden kooi streams gekeken, dus vind het geen probleem om er nu een paar euro per maand voor te moeten betalen.quote:
Bij een dame als Lieke spreken we over sensueel en intensquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:28 schreef Lipsch het volgende:
is Lieke een erg geil meisje eigenlijk?
Als je een andere weg mocht vinden, ga je dat dan aan de grote klok hangen of PM'men we elkaar dan allemaal stilletjes?quote:
ah zoquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij een dame als Lieke spreken we over sensueel en intens![]()
Ik denk dat laatstequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je een andere weg mocht vinden, ga je dat dan aan de grote klok hangen of PM'men we elkaar dan allemaal stilletjes?
Lieke in DGK zie ik... ze willen dat er nog streamers kijken na vrijdag dus stoppen ze haar maar in het huisquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mijn laatste Lieke-cap van vanavond. Ik wil morgenvroeg present zijn bij de eerste Lieke-Palma-clash!![]()
[afbeelding]
Om mooi te blijven is een goede nachtrust belangrijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:35 schreef Wopper1 het volgende:
Lieke is zo makkelijk om in bed te krijgen.. Volgens mij gaat ze nog liever vandaag dan morgen.
Ik houd me aanbevolenquote:
Toch sneu.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:39 schreef Prospera het volgende:
Lieke gaat plassen,
Huub tegen Eric: dit gaat mij mijn kop kosten.
Dat had ik nu al een stuk leuker gevonden dan Lieke.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:43 schreef maril het volgende:
Zou me niets verbazen als die Safraan of hoe ze ook heet,ook in de gouden kooi komt wonen binnenkort.
Of Coraquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:43 schreef maril het volgende:
Zou me niets verbazen als die Safraan of hoe ze ook heet,ook in de gouden kooi komt wonen binnenkort.
ik vind het wel grappig als dat zo zou zijn, Huub die geen trouw aan een meisje kan beloven en Lieke die dan zorgt het zijn kop gaat kostenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:39 schreef Prospera het volgende:
Lieke gaat plassen,
Huub tegen Eric: dit gaat mij mijn kop kosten.
[afbeelding]
Ander niveau dan Lieke, maar desondanks welkomquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:43 schreef maril het volgende:
Haar had ik ook graag als bewoner gezienquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik nu al een stuk leuker gevonden dan Lieke.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij een dame als Lieke spreken we over sensueel en intens![]()
Huub ook trouwens. En Brian ook. En Amanda ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:35 schreef Wopper1 het volgende:
Lieke is zo makkelijk om in bed te krijgen..
Hoezo per defenitie negatief?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub ook trouwens. En Brian ook. En Amanda ook.
Oh wacht... je probeerde het te brengen als iets negatiefs
Para of niet para, That is nou helemaal geen question meer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:53 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb net een stukje van de herhaling van de live-uitzending gekeken. Die Brain!!! Wat een verschrikkelijke loooooooooooooooooser CRY-BABY!!
Palma slijpt haar stofdoeken op dit momentquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er wordt gesproken of Palma de streams niet kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |