Geef mijn portie maar aan Fikkiequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke is er voor ons allemaal!
Maar we hebben nog een kapert op de kust...
[afbeelding]
Fikkie wil dat ook niet ....quote:
Ik ga hier natuurlijk wel ff alle mensen uitlachen die betalen voor de streamsquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:12 schreef maril het volgende:
Nou voor alle betalende streamers(va 4mei), wens jullie veel plezier met die gesprekken van Huub en Lieke.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:13 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Michelin (de vulling-leverancier) heeft nog niet genoeg zwart rubber bij elkaar.....
Heb jij soms streams die van de vrachtwagen vallen voor een zacht prijsje?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga hier natuurlijk wel ff alle mensen uitlachen die betalen voor de streams![]()
Ik ben nog druk aan het zoekenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb jij soms streams die van de vrachtwagen vallen voor een zacht prijsje?![]()
Na al die "Nicolaas-sop-meisjes", die alom gerespecteerd worden in hun favorietje, vind ik het onterecht dat Lieke-liefhebbers aangevallen worden op hun voorkeur. En dat heeft NIKS te maken met een al dan niet aanwezige voorkeur voor Hupert. (En die Niels-liefjes vind ik ook lief)quote:
Fear Factor?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
Welke programma's had lieke ook al weer nog meer in gezeten?
Jij bent natuurlijk verwend met de Michellin kalender...quote:
Zou ik ook doen. 4 euro p.m. is ook wel belachelijk veel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga hier natuurlijk wel ff alle mensen uitlachen die betalen voor de streams![]()
Geen enkele. Was opnieuw iets wat een fokker zeker dacht te weten, maar niet bleek te kloppen. Was een andere Lieke.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
Welke programma's had lieke ook al weer nog meer in gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |