Ik was de Sound of Music al zat voordat ik geboren was.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:04 schreef mcDavid het volgende:
En het moment is daar gekomen dat ik de Sound of Music (even) zat ben.
Maar jij was dan ook uberhaupt al 'zat' voor je geboren was.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik was de Sound of Music al zat voordat ik geboren was.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar jij was dan ook uberhaupt al 'zat' voor je geboren was.
Hùùù! Mensen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:07 schreef Q. het volgende:
Mensen. En dergelijke.
Als ik schoonmaker was zou ik het ook liever ná het werk doen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:23 schreef Misstique het volgende:
Tof, die schoonmaakster die elke donderdagochtend mijn kantoor schoonmaakt en duidelijk niet doucht voor het werk. Het stinkt hier weer gruwelijk naar oud zweet..
Sorry.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:23 schreef Misstique het volgende:
Tof, die schoonmaakster die elke donderdagochtend mijn kantoor schoonmaakt en duidelijk niet doucht voor het werk. Het stinkt hier weer gruwelijk naar oud zweet..
Als ik haar was zou ik het zowel voor als na het werk doen, de geur die ze verspreidt is niet te harden namelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik schoonmaker was zou ik het ook liever ná het werk doen!
Helaas zijn niet alle vrouwen zo proper als jijquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik het zowel voor als na het werk doen, de geur die ze verspreidt is niet te harden namelijk..
Zo blijkens het is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Helaas zijn niet alle vrouwen zo proper als jij
Gisteravond ging het ook wel rap.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:02 schreef Stofje het volgende:
BeF is eigenlijk een ochtendreeks, die soms 's avonds ook leeft, maar vooral 's ochtends dus.
Ik probeerde je kwartet te onderbreken.quote:
Ha, Tiek. Ik heb mijn joker ingezet vandaag. Ziek thuis.quote:
Wat heb je?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ha, Tiek. Ik heb mijn joker ingezet vandaag. Ziek thuis.
Mijn eten twee keer mogen proeven.quote:
Je hebt wel veel mensen daar die stinken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:23 schreef Misstique het volgende:
Daar ging ik ook helemaal niet voor.quote:
Die collega die hier tijdelijk zat, is inmiddels weer weg gelukkig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt wel veel mensen daar die stinken?
Blegh.quote:
Dat koste me te veel moeite.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef Stofje het volgende:
Mt, post gewoon alles in één post, postopkrikkert.
Ja gadver. Net als dat quoten zonder een extra venster te hoeven openenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:12 schreef JDude het volgende:
Meerdere posts in één post. Bah. Dat stinkt naar efficiëntie.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja gadver. Net als dat quoten zonder een extra venster te hoeven openen
ik vlucht voor 'werk'quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:33 schreef rompompom het volgende:
Ja, vlucht maar, stelletje lamzakken dat jullie d'r zijn!!!
Neequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:49 schreef mcDavid het volgende:
Had ik al gezegd dat ik 5 maanden naar Kreta ga?
Wat een gemis voor ons.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:49 schreef mcDavid het volgende:
quote:
Dooie mus.quote:
Was het maar een dooie musquote:
Kun je niet ruilen met het wél toffe persoon dat nu gaat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:49 schreef mcDavid het volgende:
Dat zeiden de joden ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:35 schreef cerror het volgende:
Christus. Ik ben gewoon te lui om onder de douche te stappen.
Ik ben half joods dus dat verklaart een boel.quote:
Filet american.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:53 schreef Stofje het volgende:
Een broodje met filet americain, een broodje eiersalade en een flesje groene ijsthee. Hihi, ik heb weer een bezoekje gebracht aan de c'est du pain.
Neem een badquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben half joods dus dat verklaart een boel.
Wel het doekje opruimenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:06 schreef Stofje het volgende:
Nou ja, dan ga ik wel in m'n eentje voorgeilen op Roger Waters zaterdag.
Ah, een soort vaseline, maar dan beterquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef Stofje het volgende:
Nee, dat doekje maak ik later weer nat en daarmee veeg ik mijn billetjes af, zodat het daar wat gladder wordt.
Indie was toch niets meer dan een of andere laffe afkorting voor independent ofzo, ten teken dat het niet is uitgebracht door een van de grote platenmaatschappijen. Zoiets las ik laatst in [MUZ], althans. Ín een topic over Indie. Dus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef rompompom het volgende:
Om je muziekknobbel dan toch maar even te stimuleren, Stofje, wil ik je het volgende vraagstuk voorleggen.
Ik heb het idee dat bijna elk nieuw bandje dat men niet direct ergens kan plaatsen, als Indie wordt bestempeld. Ik zie wel eens cd's voorbij komen, gelabeled als zijnde Indie, en dat ik denk van: "wtf?". Wat jij, o grote profeet des musica?
God, als dat waar is... Dan interesseert me dat label al helemaal niet meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Indie was toch niets meer dan een of andere laffe afkorting voor independent ofzo, ten teken dat het niet is uitgebracht door een van de grote platenmaatschappijen. Zoiets las ik laatst in [MUZ], althans. Ín een topic over Indie. Dus.
Voormalig frontman en het creatieve genie achter Pink Floyd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:18 schreef Chowi het volgende:
Wie is Roger Waters?
Ik doe in principe ook niet zo aan de hokjes, maar meer in de zin dat het me niet interesseert welk genre het is. Als ik het leuk vind, koop ik de CD, als is het de allergrootste 'pulp'. Leve mijn brede muzieksmaak! Zo heb ik laatst de verzamelaar van Q-Music gekocht. Sue me!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef Stofje het volgende:
Ik doe niet aan hokjes en vooral niet aan indie. Ik vind referentiekaders interessant, maar dan hou ik meer van vergelijkingen met andere bands, in plaats van dat soort labels. Ik heb ook helemaal geen voorstelling wat indie nou eigenlijk is. Wat is de typische indiesounds? Welke band speelt typische indie?
Nou, de Kaiserchiefs worden toch wel bij het Indie-gebeuren geschaard volgens mij, en dat is gewoon een Universal-label wat daar achter zit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Indie was toch niets meer dan een of andere laffe afkorting voor independent ofzo, ten teken dat het niet is uitgebracht door een van de grote platenmaatschappijen. Zoiets las ik laatst in [MUZ], althans. Ín een topic over Indie. Dus.
Kaiser Chiefs is geen Indie. Het is emo-muziek.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, de Kaiserchiefs worden toch wel bij het Indie-gebeuren geschaard volgens mij, en dat is gewoon een Universal-label wat daar achter zit.
Ah, Indie = emo. Dat verduidelijkt een hoop!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs is geen Indie. Het is emo-muziek.
Nee, totaal niet. Emo-muziek is meer met elektrische gitaren enzo. Vind ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, Indie = emo. Dat verduidelijkt een hoop!!
Dan denk ik meer aan Eels en Aqualung. Niet echt vergelijkbaar met de Kaiser Chiefs. Wel toffe muziek allemaal though.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:27 schreef Stofje het volgende:
Dan weet ik weer niet wat emo is. Kaiser Chiefs is toch gewoon een hip gitaarbandje, wat ikzelf overigens gewoon best tof vind, getuige deze recensie . Emo is toch gewoon depressieve muziek dat dan mooi gevonden wordt door mensen die het moeilijk hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |