sterker nog:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:22 schreef koffiegast het volgende:
[..]
oeh 'gevecht' 'zal wel weer haar blouse zo kapot maken dat er tits zowat te zien zijn'
'5 secs later'
"i was right, damn right"
episode?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
sterker nog:
oeh bitch fight, een verslaat de ander (die ligt verlamd op de grond) en vervolgens gaat de winnaares even "fun" hebben met haar![]()
like OMFG
ow en meer ondergoed gezien in 6 afleveringen dan in menig andere ecchi serie ..
episode 6 direct aan et begin...quote:
Het is wel handig als je even een stijl/genre aangeeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:23 schreef bioboystudent het volgende:
Ik zoek een verslavende anime..iemand suggesties?
ikki tousen een drama???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef outcast_within het volgende:
ikki tousen is een drama,
Niks mis met al die onderbroeken en fragiele kleertjes, alleen dat verhaal. Ze maken er zo'n gedoe van. Niks interessants aan.
Veel beter geweest als ikki tousen gewoon een comedy oid was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'k snap ook niet wat die twee usericon-vriendjes in de hall of fame te zoeken hebben, maar vooruit...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:24 schreef Sh0g het volgende:
Jezus jullie gaan hard. toch maar tvp, ook al kijk ik niks op het moment.
En die Hall of Fame. Moet je daarvoor niet eerst een tien, vijftiental topics voor in almost otaku hebben gestaan? Of gewoon naar een meet komen natuurlijk.
Naja, je mag mijn Hajime no Ippo avatar wel laten staan daar, als eerbetoon aan de eerste en nog steeds beste serie die ik gezien heb.
Als je dat niet meer trekt dan kap je er toch mee en ga je verder met Shippuuden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef Champloo het volgende:
ik zit nu midden in de Naruto fillers![]()
Tering wat is het hard om daar doorheen te komen![]()
o, en TVP
Veel plezier in Italië.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef Canisfire het volgende:
Ik ga naar bed moet morgen mijn vliegtuig halen doei anime vrienden
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ikki tousen een drama???
das dan uberslecht gelukt imhonou er was ook een hoop gezeik met Lot en dat proberen te veranderen terwijl het al vast liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koningen, veraders, manipuleerders. allemaal gedoe die niet echt bij de serie hoorde.
Ze hadden het gewoon bij de boobiebombs en the chick on chick paralyze rapes moeten houden![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef Champloo het volgende:
ik zit nu midden in de Naruto fillers![]()
Tering wat is het hard om daar doorheen te komen![]()
o, en TVP
Ik had al na het kijken van de eerste aflevering al zoiets van niet interessant, ik ga nog twee eps verder kijken maar veel hoop geef ik het niet. Bij de eerste serie zag ik bij box al een hoop slechte reacties staan, ik heb die dan ook maar niet gedownload. Maar ik dacht laat ik die tweede eens proberen, kijken of het wat is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef outcast_within het volgende:
ikki tousen is een drama,
Niks mis met al die onderbroeken en fragiele kleertjes, alleen dat verhaal. Ze maken er zo'n gedoe van. Niks interessants aan.
Veel beter geweest als ikki tousen gewoon een comedy oid was.
Ik hoop dat dit een grapje is.... Die 2 films die ze tot nu toe hebben gemaakt zijn al slecht genoeg, zijn er serieus mensen die die serie leuk vinden of zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Jordy-B het volgende:
Vanaf deze zomer komen er trouwens 4 nieuwe NGE-films uit... Met onder andere een nieuw einde, oh jawel...
Dat ben ik!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:06 schreef outcast_within het volgende:
Die naast beck. Geen idee wie dat is.
Heh? Waar heb je het nu weer over O_W?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:35 schreef outcast_within het volgende:
ahw aardbei wat schattig,
voel ik hier een liefde/ik vind je stom opbloeien? ^_^
Lovely complex
avatar was/is op nickelodeon,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heh? Waar heb je het nu weer over O_W?![]()
Over Canisfire?
Trouwens wie kent de serie genaamd avatar? Ja, die ook in het nederlands op zo'n zender is waarvan ik de naam niet meer weet. Ik vind het best wel tof eigenlijk..Maar volgensmij is het geen anime, of wel?
![]()
Oh ja nickelodeon inderdaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0417299/
dus nee idd geen anime
ik ben volgens mij in het bezit van de eerste 2 seizoenen in et engels
vond er eigenlijk niet zo heel veel aanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja nickelodeon inderdaad.En geen anime dus.. maar het is zeker leuk om te kijken.
Heeft een beetje vanalles. Humor, actie, drama achtig, maar wel op een onschuldige manier.
Dat kan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:07 schreef zquing het volgende:
[..]
vond er eigenlijk niet zo heel veel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |