abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:05:03 #91
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_49001118
Mwa tis meer dat mensen van sommige series gewoon meer willen ^^.

Heb jij geen series dan waarvan je meer had willen zien? Oke ouran viel nog mee maar er zijn echt series met een dusdanig ruk einde dat het echt wel beter kon / meer moet komen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_49001612
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:05 schreef Frag_adder het volgende:
Mwa tis meer dat mensen van sommige series gewoon meer willen ^^.

Heb jij geen series dan waarvan je meer had willen zien? Oke ouran viel nog mee maar er zijn echt series met een dusdanig ruk einde dat het echt wel beter kon / meer moet komen.
ouran was een erg goede serie, maar elke goede serie bijna hunker je naar meer.
Betekent niet dat het er moet komen, want dat haalt het toch vaak niet bij het orgineel.

Mensen mogen wel een 2de seizoen van ouran willen, maar niet klagen over het einde want die was

En ander series waarvan je meer wilt zien.
Hmm
ichigo mashimaro (soort van lucky star alleen dan wat rustiger en mooier)
FMP fummoffu (de serieuze toon van de orginele serie vind ik niet zo tof, maar die grappige tussenverhaaltjes wel erg leuk)
Melancholy of suziki alto (al was het alleen maar voor meer yuki scenes)
Futakoi alternative (hoewel er wel een einde aan zat, ik vond het erg leuk gedaan hoe ze de characters van een standaard harem serie gerecycled hadden voor een totaal andere serie, mogen ze nog wel een keer doen)
Love hina mogen ze ook wel een goed einde geven
Great teacher onizuka mogen ze ook wel beter afsluiting met 1 of 2 ova's
Tonagura die laatste aflevering in de prullenbak en er iets beters van bakken.

En meer kan ik even niet verzinnen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:22:28 #93
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49001829
Ik weet er nog wel een paar:

Ah my goddess!
Inuyasha
Shakugan no shana
Suzuka
Nana
Ichigo 100%

en natuurlijk
Azumanga Daioh. Vorige week nog maar eens bekeken (heb de dvd's) en iedere keer weer lig ik in een deuk.

Blood+ mogen ze ook wel een serie extra voor maken (soort van derde terugkeer waar iedereen ouder is en madam nog steeds een lekker ding)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_49002028
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:22 schreef wdn het volgende:

Ah my goddess!
Inuyasha
Shakugan no shana
Suzuka
Nana
Ichigo 100%
ken de meeste van die series niet. is nana afgelopen dan?
shakugan no shana, na het zien van shanatan is het toch wel goed. Hoe liep die serie ook alweer af. Ze redde de wereld en at een meloen brood? Was er ook een kerel? wat kon hij ook alweer? niet iets van trace magic dat was fate stay nigth. Hij was al dood oid?
En waarom meer van die series?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:32:27 #95
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49002182
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:28 schreef outcast_within het volgende:

[..]

ken de meeste van die series niet. is nana afgelopen dan?
shakugan no shana, na het zien van shanatan is het toch wel goed. Hoe liep die serie ook alweer af. Ze redde de wereld en at een meloen brood? Was er ook een kerel? wat kon hij ook alweer? niet iets van trace magic dat was fate stay nigth. Hij was al dood oid?
En waarom meer van die series?
Waarom? Omdat ik ze te kort vond
En nee, Nana is nog niet af nee maar het is nu al te kort
pi_49002329
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef wdn het volgende:

[..]

Inuyasha vind ik nog steeds de anime met het slechtste einde ooit
Niet Neon Genesis Evangelion? Of Mai HiME?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_49002693
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

hoe liepen die dan af?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:45:50 #98
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49002741
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Geen idee. Van NGE heb ik het einde niet eens gehaald
Kortom: NGE vind ik 1 van de slechtste animes ooit. Ben niet zo'n mecha fan.
pi_49002793
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:45 schreef wdn het volgende:

[..]

Ben niet zo'n mecha fan.
Tengels toppen guren lagan!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:55:47 #100
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_49003193
Eindes NGE en Mai Hime:

Neon genesis evangelion kreeg op een begeven moment zwart wit stukken die naar mijn mening alleen zwart wit waren omdat de serie dusdanig zoog dat de gehele inkleur afdeling hara kiri had gepleegd... dat ik daar ooit doorheen ben gekomen. Die serie was echt slecht. Volgensmij heeft na de laatste uitgezonden aflevering de gehele afdeling die de serie maakte hun maag zelf traditioneel open gereten met een zwaard want een echt afsluitend einde kan ik me niet herinneren. Dat die serie serieus nog ooit als duurste verkocht is....
SPOILER: mai hime
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:34:43 #101
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_49004625
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:22 schreef wdn het volgende:

Ichigo 100%
Daar mogen ze van mij een remake van maken en dan meteen in een serie van 26 episodes, met meer aandacht voor karakter-ontwikkeling.

Verder zou ik een vervolg willen zien van Ai Yori Aoshi, ik heb beide seizoenen gezien en mij uitstekend vermaakt met deze serie. Maar ik had een "en verder" idee na de laatste episode. Hetzelfde ook met Love Hina en School Rumble.

Al had ik een gerucht gehoord dat School Rumble nog een derde seizoen zou krijgen, ik hoop dat het waar is.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_49005510
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:11 schreef outcast_within het volgende:
over de ava's
*ring ring
moment....

Dat was like i give a fuck aan de lijn en hij zei boeiend.

Over ouran high school host club niet genoeg closure?!?

Die frieking showde eindigde uber climaxtastisch in een mid air jump ondersteunt door een quote uit episode 1

Wtf wil je nog meer? elkaar anaal met een vuist bewerken zodat je zeker weet wie met wie eindigt?

^_^

n.m.i. was het einde te open...
maar het is alweer een tijdje geleden dat ik em gezien heb, daar zou het ook aan kunnen liggen...

nu iig bezig met ikkitousen, welke voor een vecht anime een heleboel ecchi laat zien

[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 04-05-2007 15:03:42 ]
pi_49005539
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:34 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Daar mogen ze van mij een remake van maken en dan meteen in een serie van 26 episodes, met meer aandacht voor karakter-ontwikkeling.

Verder zou ik een vervolg willen zien van Ai Yori Aoshi, ik heb beide seizoenen gezien en mij uitstekend vermaakt met deze serie. Maar ik had een "en verder" idee na de laatste episode. Hetzelfde ook met Love Hina en School Rumble.

Al had ik een gerucht gehoord dat School Rumble nog een derde seizoen zou krijgen, ik hoop dat het waar is.
love hina had absoluut geen "en verder" wat mij betreft (heb je wel de OVA's gekeken??)
pi_49006763
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef mschol het volgende:

[..]

maar het is alweer een tijdje geleden dat ik em gezien heb, daar zou het ook aan kunnen liggen...

nu iig bezig met ikkitousen, welke voor een vecht anime een heleboel ecchi laat zien
Het vervolg nouwja soort van dan is nog erger
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 4 mei 2007 @ 15:48:51 #105
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_49007211
Wat is dat wiki-fok irritant.
Ik krijg maar een bericht houden: dit is een controlepagina; uw tekst is nog niet opgeslagen! WTF. Ik druk toch op opslaan.
pi_49007287
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik krijg maar een bericht houden: dit is een controlepagina; uw tekst is nog niet opgeslagen! WTF. Ik druk toch op opslaan.
Heb ik ook wel eens, paar keer refreshen, cache refreshen, weeti k veel wat ik allemaal doe, en ineens istie opgelsagen...
pi_49007694
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:08 schreef mschol het volgende:

[..]

ga je er nou serieus om vragen dat iedereen hetzelfde avatar neemt?
ik verander em nog ook hoor.. (en nee ik zit er absoluut niet mee dat iedereen het zelfde avatar heeft )
Nee
Maar ik vind het gewoon heel irritant, ook al verschillen ze een klein beetje.
En jeetje wdn wat doe jij moeilijk zeg. Het is maar een avatar en veranderen is makkelijk.
Er is echt nog wel een leuke ava, waar jij tevreden mee bent en dat anderen zich niet storen.
Maar goed, anime maar weer. Alleen ik blijf bij mijn stantpunt, het is gewoon super irritant.
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gooi alle frustratie er maar uit.
En Elfen Lied moet zeker een beter einde imo.

[ Bericht 31% gewijzigd door -Strawberry- op 04-05-2007 16:10:41 ]
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:07:53 #108
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49007941
mag het weer over anime gaan svp. -ik- weiger een andere avatar te nemen (nog liever vertrek ik compleet van FOK!). Punt. En ik hoop dat Frag dat standpunt ook inneemt.

GTO mag ook nog wel wat van gemaakt worden.

Samurai Jack wordt daar nog nieuwe afleveringen van gemaakt? Hoor ik ook nooit meer wat van
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:10:37 #109
122997 zquing
Drama Junk
pi_49008053
wdf is het grote probleem met die ava's...............

maar iig

Net overdrive 1 en 2 gekeken, mischien dat het nog wel een leuke sportserie wordt
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_49008153
Dat Lucky Star is echt grappig je zit naar een paar personages te kijken die zich druk maken over Huiswerk of wat de voor of achterkant is van een chocolade koekje en toch blijf je kijken
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:14:55 #111
122997 zquing
Drama Junk
pi_49008221
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:13 schreef Canisfire het volgende:
Dat Lucky Star is echt grappig je zit naar een paar personages te kijken die zich druk maken over Huiswerk of wat de voor of achterkant is van een chocolade koekje en toch blijf je kijken
ik weet 't niet. Wil eigenlijk toch wel dat me series ergens over gaan, vond azumanga ook niet zo super. Terwijl ik de eerste nog moet vinden die die serie even niet zo super vond als ik
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_49008368
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:13 schreef Canisfire het volgende:
Mij verveelt het nogal snel, maar blijf TOCH kijken inderdaad.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:22:20 #113
69211 koffiegast
langzinnig
pi_49008490
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef mschol het volgende:

[..]

oeh 'gevecht' 'zal wel weer haar blouse zo kapot maken dat er tits zowat te zien zijn'
'5 secs later'
"i was right, damn right"
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:45:47 #114
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_49009371
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:55 schreef Frag_adder het volgende:
Einde NGE

Neon genesis evangelion kreeg op een begeven moment zwart wit stukken die naar mijn mening alleen zwart wit waren omdat de serie dusdanig zoog dat de gehele inkleur afdeling hara kiri had gepleegd... dat ik daar ooit doorheen ben gekomen. Die serie was echt slecht. Volgensmij heeft na de laatste uitgezonden aflevering de gehele afdeling die de serie maakte hun maag zelf traditioneel open gereten met een zwaard want een echt afsluitend einde kan ik me niet herinneren. Dat die serie serieus nog ooit als duurste verkocht is....
Jij hebt blijkbaar de 2 films niet gezien. En volgens mij heb je ook de symboliek gemist. En de diepgang van alles in het geheel.

Kortom:
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_49009679
Zou iemand een Anju Maaka Avatar voor mij willen maken ? (Het zusje uit Chibi vampire karin)
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:24:13 #116
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_49010732
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:59 schreef mschol het volgende:

[..]

love hina had absoluut geen "en verder" wat mij betreft (heb je wel de OVA's gekeken??)
Jazeker, maar dan nog het waren een aantal OVA's om het allemaal snel snel af te ronden zeg maar.
Ik vond hem niet netjes afgesloten, vandaar had ik bij deze zoiets "en verder".
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:53 schreef Canisfire het volgende:
Zou iemand een Anju Maaka Avatar voor mij willen maken ? (Het zusje uit Chibi vampire karin)
Chibi Vampire Karin? Dat is voor het eerst dat ik die serie onder die naam hoor, ik ken die serie alleen onder de naam "Karin, the bloodgiving vampire"... Maar goed...

Ik zal eventjes kijken voor je of ik wat icons voor je kan maken...

Edit: Ik heb er eventjes 3 voor je gemaakt, kies maar zou ik zeggen...

Als je eventueel een scène in gedachten had met Anju waar je wel een icon van zou willen laat mij dat dan even weten. (episode en tijdstip).

[ Bericht 17% gewijzigd door MaxiTitan op 04-05-2007 18:22:00 ]
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_49011135
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:05 schreef mschol het volgende:

[..]

met welk programma probeer je em af te spelen?

welke error krijg je?
doet er niet meer toe, ik heb het nou maar direct even goed aangepakt en ubuntu geinstalleerd.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:09:53 #118
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_49012176
zo slecht was dat einde van GTO toch niet? Ik zou verder ook niet weten hoe die serie verder moet gaan anders dat ie op een nieuwe school komt. SInds zijn eigen leerlingen hem niet meer dood wilden .

Oh WDN ik heb zonder problemen binnen een dag Samurai Deeper Kyo binnen gekregen hoor
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:35:36 #119
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49015359
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:09 schreef Frag_adder het volgende:
zo slecht was dat einde van GTO toch niet? Ik zou verder ook niet weten hoe die serie verder moet gaan anders dat ie op een nieuwe school komt. SInds zijn eigen leerlingen hem niet meer dood wilden .
Meer GTO Ik zeg niet dat het slecht is
quote:
Oh WDN ik heb zonder problemen binnen een dag Samurai Deeper Kyo binnen gekregen hoor
SDK is binnen. 2 dagen meen ik. (duurde even maar ineens ging het hard).

[ Bericht 4% gewijzigd door wdn op 04-05-2007 19:59:47 ]
pi_49017067
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:55 schreef Frag_adder het volgende:
Laat ik het over NGE zo stellen: Het einde was zó intens beroerd dat ze het niet één maar zelfs twee keer hebben overgedaan!

Vanaf deze zomer komen er trouwens 4 nieuwe NGE-films uit... Met onder andere een nieuw einde, oh jawel...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')