download CCCP, daar doet alles het bij mij mee..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef woutabest het volgende:
Wil ik nou eindelijk eens Zero no Tsukaima binnenhalen, kan ik nergens echt iets downloadbaars vinden. Heb ik eindelijk wat, blijkt het van mp4-formaat te zijn...
Nu ben alweer een tijdje op zoek naar een codec, ik hoop dat deze van ruim 15mb wel wat doet
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:09 schreef koffiegast het volgende:
[..]
je weet wat kawai en kawaii betekent he?
kawaii betekent 'schattig'...quote:
Oh.. Dan heeft onze senpai een typfoutje gemaakt...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
kawaii betekent 'schattig'...
kawai betekent 'eng', geloof ik.
kowai is eng(kowai fonetisch iig)quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
kawaii betekent 'schattig'...
kawai betekent 'eng', geloof ik.
met welk programma probeer je em af te spelen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:55 schreef woutabest het volgende:
pff ik heb vanalles al geprobeerd... maarja het lot wilt dat ik dit niet kijk, ofzo
ouran lag te veel open, daarom dat ik denk dat daar een 2de seizoen van komtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:13 schreef Frag_adder het volgende:
Er komt een nieuw seizoen ouran?![]()
Wat was die serie heeeerlijk melig
Edit: ik kan helaas niks vinden over seizoen 2 behalve een hoop petities
Er zijn wel meer series te vroeg afgekapt hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:28 schreef mschol het volgende:
ouran lag te veel open, daarom dat ik denk dat daar een 2de seizoen van komt
Inuyasha vind ik nog steeds de anime met het slechtste einde ooitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Er zijn wel meer series te vroeg afgekapt hoorPersoonlijk vind ik dat ze echt met berserk verder moeten, elfen lied einde ging dan nog
moet je niet de zelfde nemen als wdn, maar eentje die maar een heel klein beetje verschiltquote:
bij ouran lag het TE veel open voor een 2de seizoen (en volgens mij hadden de charachters het er ook over)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Er zijn wel meer series te vroeg afgekapt hoorPersoonlijk vind ik dat ze echt met berserk verder moeten, elfen lied einde ging dan nog
quote:
ga je er nou serieus om vragen dat iedereen hetzelfde avatar neemt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |