Semi-final matches (best of 33 frames)quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:55 schreef rubbereend het volgende:
zijn de halve finales ook best of 25?
dank uquote:
quote:O'Sullivan draw fix claim denied
World Snooker has denied suggestions by two-time world champion Ronnie O'Sullivan that the draw for this year's World Championship was fixed.
O'Sullivan will play rising star Ding Junhui in the first round in Sheffield.
"My first thought was 'that's a hard one'. My next was 'someone's fixed the draw'," O'Sullivan told Zoo magazine.
But a World Snooker spokesman said: "It was 100% genuine - the balls were drawn randomly by two BBC presenters and there was an independent auditor."
Reigning world champion Graeme Dott backed the stance of the tournament's organisers, but he also expressed some sympathy for O'Sullivan.
"There's no way it's been fixed, although I'd have probably said the same if I'd drawn Ding," said the Scot, who will play Ian McCulloch in round one.
"He's drawn Ding and he's just got to get on with it."
The draw for snooker's flagship tournament was carried out on the BBC's Breakfast programme last month.
O'Sullivan's match-up with Ding, a repeat of January's Masters final, was the stand-out tie of the draw.
Ding has soared up the world rankings in the last two seasons, and is rated among the favourites for the title in Sheffield on his Crucible debut.
O'Sullivan, who won at The Crucible in 2001 and 2004, has faced tricky opponents in his first-round matches in recent years.
He lost to Marco Fu in the opening round of the 2003 tournament, and had to beat Scotland's Stephen Maguire in 2004 and 2005.
Last year, the former world number one eased to a straightforward 10-4 win over Dave Harold.
"I've had Marco Fu, Stephen Maguire twice and now Ding in the first round," said O'Sullivan.
"It's definitely fixed. Whoever is doing that is trying to stitch me up."
The top 16 players in the world rankings qualify automatically for the tournament, and are kept apart in the opening round.
The action gets under way this Saturday, 21 April, with Dott taking on McCulloch.
fuck zeg.. komt er weer een eindsprint van Higgins aan dadelijk..quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef Ambrosius het volgende:
3-1 Maguire, en het had zelfs 4-0 kunnen staan.
Mjah, moet je ronnie maar niet verslaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef Ambrosius het volgende:
3-1 Maguire, en het had zelfs 4-0 kunnen staan.
Volgens mij om 11 uur nederlandse tijd pas)quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
Tussenstand 5-3 voor Murphy.
Morgenochtend om 9.00 al verder.
Dacht dat ze zelfs wereldkampioen bij de dames is geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:02 schreef komrad het volgende:
[afbeelding]
ze schijnt ook erg goed te kunnen poolen
Zo.. die is goed met ballenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:02 schreef komrad het volgende:
[afbeelding]
ze schijnt ook erg goed te kunnen poolen
Nooit geweten dat ze zelf op hoog niveau gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dacht dat ze zelfs wereldkampioen bij de dames is geweest.
Gaat Maguire lekker mee.. of Higgins speelt niet super..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef Ambrosius het volgende:
Maguire en Higgins blijven gelijkop gaan: 6-6.
Maguire speelt gewoon goed, is ook geen koekenbakker meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gaat Maguire lekker mee.. of Higgins speelt niet super..
Normaliter zou Higgins dit met niet al te veel moeite moeten winnen..
issie dat ooit geweest?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maguire speelt gewoon goed, is ook geen koekenbakker meer natuurlijk.
7-6 Higgins wel ondertussen.
Leuke tussenstand. Kan nog alle kanten opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:32 schreef Naggelwauz het volgende:
Sessie is afgelopen en de stand is weer in evenwicht: 8-8
Hoeveel mazzel kan je hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:25 schreef Ambrosius het volgende:
Die bruine. Via allebei de middenpockets er toch in
.
Inderdaad. Wat kraamt die man een onzin uit, onbegrijpelijk dat hij nog steeds het commentaar mag verzorgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een eerste frame zeg, heel veel snookers en toch ook wel flink wat foutjes aan allebei de kanten. 9-8 Selby.
Wat een dramacommentaar trouwens, iedere 5 minuten een debiele fout.
quote:
Selby is kampioen snookers leggen iig wmb.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:39 schreef Mikkie het volgende:
Geweldig om te zien toch. Prachtige snooker leggen, en virtueel op voorsprong komen in 't frame. Selby legt wel kwalitatief betere safety's, vind ik...
iddquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
16-15, hopelijk een beslissend 33e frame.
missers in het begin van een wedstrijd zijn niet leuk om te zien. Dan kan je je er nog aan gaan irriteren, maar zo aan het einde van een partij is het toch wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Het is denk ik nu toch vooral de spanning waardoor ze wat meer ballen missen, maar dat maakt het zeker niet minder leuk om naar te kijken.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
NEEEEEEEEEE weg weg weg! Ik wil Murphy in de finale, vorig jaar was ook al zo'n boutfinale...
die vent is niks aan en higgins is niet meer dan 'wel aardig'quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:57 schreef bolivian het volgende:
[..].
Swingin' Selby wordt hét fenomeen van dit toernooi!!
Sodemieter op!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
die vent is niks aan en higgins is niet meer dan 'wel aardig'
ik wil murphy in de finale!![]()
en nu gaat murphy dit frame stelen! oh zo!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Sodemieter op!
Zie die prachtige zwarte!
.
tjah moet murphy maar winnen, doet ie niet dus hoort ie ook niet thuis in de finale, heel simpelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
die vent is niks aan en higgins is niet meer dan 'wel aardig'
ik wil murphy in de finale!![]()
't Enige wat Murphy steelt is zieltjes in Afrika, met z'n gospel-meuk,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en nu gaat murphy dit frame stelen! oh zo!
Een echte liefhebber, dat zie je zo,quote:Op zondag 6 mei 2007 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
nou, mooie kutfinale dus, ga wel darts kijken en snooker opnemen ipv andersom
hehehequote:
16.00 dacht ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:38 schreef Agiath het volgende:
Ik ben voor Selby
Al is Higgins ook wel cool
Ik ga gewoon lekker kijken...Hoelaat begint het eigenlijk vandaag?
Dit zijn de tijden: Uurtje erbij optellen volgens mijquote:Op zondag 6 mei 2007 13:38 schreef Agiath het volgende:
Ik ben voor Selby
Al is Higgins ook wel cool
Ik ga gewoon lekker kijken...Hoelaat begint het eigenlijk vandaag?
als Higgins alle andere frames wint valt het wel mee hoorquote:
Gelukkig gaat dat niet gebeurenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
als Higgins alle andere frames wint valt het wel mee hoor
Uiteraard BBC.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:45 schreef Jnk18 het volgende:
Idd, wordt hopelijk tot het einde gespeeld. 3x 8frame sessies in 1 van 11 toch ofniet?
kijken jullie BBC of eurosport? ik bbc toch liever, die kut belgen kan ik gewoon niet uitstaan op euro
je spoort niet man, eurosport commentaar is tig keer beter dan op de BBCquote:Op zondag 6 mei 2007 17:45 schreef Jnk18 het volgende:
Idd, wordt hopelijk tot het einde gespeeld. 3x 8frame sessies in 1 van 11 toch ofniet?
kijken jullie BBC of eurosport? ik bbc toch liever, die kut belgen kan ik gewoon niet uitstaan op euro
Heiden! Wtf?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
je spoort niet man, eurosport commentaar is tig keer beter dan op de BBC
Seri? vind het maar matig hoor, mja wie ben ik om die gasten af te kraken....quote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
serieus ik vind het commentaar (het nederlandstalige dan he) echt goed
Kom op man. Je kan toch niet serieus menen dat ES tig keer beter is dan de BBCquote:Op zondag 6 mei 2007 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
je spoort niet man, eurosport commentaar is tig keer beter dan op de BBC
Wel jammer, vind ik. Ik gun Higgins de titel van harte, maar ik zie graag een spannende strijd in de finale.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
12-4, dit wordt geen nachtpartij morgen vrees ik.
inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 00:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Wel jammer, vind ik. Ik gun Higgins de titel van harte, maar ik zie graag een spannende strijd in de finale.
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hoelaat nederlandse tijd gaan we verder?
Dus 4 uur vanmiddag.quote:Monday 7 May
1500 BST
John Higgins (Sco) v Mark Selby (Eng)
2000 BST
John Higgins (Sco) v Mark Selby (Eng)
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
888.com World Snooker Championship #1
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:16 schreef zjroentje het volgende:
Alvast een voorproefje van 7 mei:
[afbeelding]
Yesssss!!!!!!
![]()
Toch niet, de rode ballen lagen ook niet echt heel gunstigquote:Op maandag 7 mei 2007 17:27 schreef Falco het volgende:
147 in de maak
Wel een erg snelle conclusiequote:Op maandag 7 mei 2007 17:27 schreef Falco het volgende:
147 in de maak
Gelukkig voor Selby.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef pfaf het volgende:
Mooi frame weer.
En inderdaad, de avondsessie is nu zeker.
1993 S Hendry 18-5 J Whitequote:Op maandag 7 mei 2007 17:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gelukkig voor Selby.
Wanneer werd voor het laatst een Crucible-finale gewonnen met a session to spare?
1989, toen Davis Parrott wegvaagde?
Lijkt me wel ja, met zo'n score.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
1993 S Hendry 18-5 J White
Was volgens mij ook een session to spare
21:00 uur volgens mijquote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef Jnk18 het volgende:
opnemen? of heb je geen tivo?
avond sessie start toch gewoon 19:00 onze tijd hé?
Als je om 7 uur klaar gaat zitten ben je in ieder geval op tijdquote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef Jnk18 het volgende:
opnemen? of heb je geen tivo?
avond sessie start toch gewoon 19:00 onze tijd hé?
aaah bedanktquote:Op maandag 7 mei 2007 17:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je om 7 uur klaar gaat zitten ben je in ieder geval op tijd
Het begint vanavond pas om 9 uur.
Erg leuk om te zien, en hij kon nog een aardige bal raken ook. Maar ja heeft dan ook wel een redelijke docentquote:
Niet te vroeg juichenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Selby is gewoon op weg naar 6-0 vandaag.
Maar het heeft toch wat langer geduurd dan je op dat moment dachtquote:
Het lijkt er op dat de finale toch nog een flink eind de avond in gaat. Met wat geluk kun je wel de ontknoping zien.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef Mikkie het volgende:
Pffffff..... Selby is op stoom! Hopen dat ie doorgaat zo
Heb m'n vertrek uitgesteld ivm de moesson hier in de achtertuin, maar moet nu echt weg. Hopen dat ik geluk heb en vanavond nog kan genieten
21:00quote:Op maandag 7 mei 2007 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
Dit kan toch een hele lange avond gaan worden, iig nog 6 frames, maar ik verwacht er nog zeker 10.
Hoe laat gaan ze weer verder?
Dit wordt nu al zeker 1.00, ook al wordt het 18-12 ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:14 schreef Bruce117 het volgende:
Weer een paar zeer mooie stoten van Selby en het is 13-11
Als de frames zo spannend blijven wordt het een legendarische sessie.
Overigens ook een lange
Hier overdrijf je toch wel een beetje hoor!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:53 schreef zjroentje het volgende:
Godskolere zeg, dit tempo trek ik echt niet meer.![]()
Die shottijden van Selby, daar kan zelfs Ebdon een puntje aan zuigen. Belachelijk.
Ik ben me nu toch echt wel aan het ergeren, simpele safety shots vergen al een minuut bedenktijd.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Hier overdrijf je toch wel een beetje hoor!
Ik heb me iig niet geergerd zoals ik dat bij Ebdon wel doe.
Eerst nog een intervalquote:Op maandag 7 mei 2007 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
Weer een aantal long pottsen het is 14-12.
meer dan 2 uur voor 4 frames![]()
Ik bedoelde de afgelopen 4 gamesquote:
Bedoel je soms Alex Higgins?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef Falco het volgende:
Grappig, wist niet dat Adriaan (van Bassie) ook snookerde
Is die 01.52 niet UK time?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:22 schreef Norrage het volgende:
Was het vorig jaar 'maar' om 2 uur afgelopen? Was er niet onlangs nog een veel langere finale? Ik herinner me iets als 4 uur...
Zal wel vorig jaar geweest zijn hoor, en mijn overdrijvende geest
die zat niet alleen te roken tijdens een wedstrijd (wat vrij normaal was toen toen) maar had ook rustig een longdrinkglas met wodka naast z'n stoel staan.quote:
Wat een clearance iddquote:Op maandag 7 mei 2007 23:32 schreef Falco het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=dViH2UERKBs
Hier schijnt Adriaantje een geniale break te maken
Ja, vorig jaar was 0.52 UK time het record, maar daar gaan ze nu zeker een uur overheen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:03 schreef tong80 het volgende:
Normaal gingen ze gewoon door. Hen midden in de nacht zitten kuijken naar Davis kan ik me herinneren.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
Maken ze dit trouwens hoe dan ook af? Want als Selby er nog twee wint is het na 23.30 (UK) en moeten er nog minimaal 4 gespeeld worden.
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
Maken ze dit trouwens hoe dan ook af? Want als Selby er nog twee wint is het na 23.30 (UK) en moeten er nog minimaal 4 gespeeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |