je weet maar nooit he!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
Dacht ik nog wel. NS is niet zo snel met verkopen van haar gronden
Nu maar hopen dat ze nog wat stellen na revisie kunnen slijtenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je weet maar nooit he!
wat stalling is altijd fijn
Omreisadvies via Ut natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:42 schreef JDude het volgende:
Goh, maar weer eens aanrijding contra mensch op Bd-Tb. Zal me benieuwen hoe laat ik thuis ben.
Denk het nietquote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze nog wat stellen na revisie kunnen slijten
Ach, zien de mensen ook eens wat meer van dit kippenlandje, bovendien lijken de treinen zo ook nog wat vollerquote:Op maandag 7 mei 2007 18:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Omreisadvies via Ut natuurlijk. Duurt maar 2:25 voor een ritje van 20 min, heerlijk die NS
. Zelfs via Leerdam is nog 20 min sneller...
Klopt ja, rijden bussen daar...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:42 schreef JDude het volgende:
Goh, maar weer eens aanrijding contra mensch op Bd-Tb. Zal me benieuwen hoe laat ik thuis ben.
Alleen jammer dat je de hele 3600 niet kan vervangen met een enkel Veetje van Arriva hequote:Op maandag 7 mei 2007 18:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Omreisadvies via Ut natuurlijk. Duurt maar 2:25 voor een ritje van 20 min, heerlijk die NS
. Zelfs via Leerdam is nog 20 min sneller...
Ach, in de 3700 rijdt ook een 2*Plan V rondtquote:Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je de hele 3600 niet kan vervangen met een enkel Veetje van Arriva he
vast niet in de spits?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach, in de 3700 rijdt ook een 2*Plan V rondt, dus het kan!
Valt me op, dat ze tegenwoordig ook gewoon aanrijding met persoon laten zien. Vroeger was het toch altijd alleen, ongeluk of aanrijding.
Het schept in ieder geval duidelijkheid voor iedereen. Prorail wil namelijk vaker haar eigen straatje schoonvegen en minder de schuld krijgen van alle vertragingen. Door een reden te noemen, is het voor de mensen wat makkelijker te begrijpen wie de 'schuldige' is.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach, in de 3700 rijdt ook een 2*Plan V rondt, dus het kan!
Valt me op, dat ze tegenwoordig ook gewoon aanrijding met persoon laten zien. Vroeger was het toch altijd alleen, ongeluk of aanrijding.
idd.. helaasn ooit ingezeten op dat traject..quote:Op maandag 7 mei 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was vroeger het geval met de 10798. Daar kwam vroeger speciaal een stelletje voor naar Lw om die trein te rijden. Tegenwoordig is dat al ICM. Ook was vroeger omloopmatig 3xV op vrijdag. Aankomst 18.13 uur. Daarna werden ze afgerangeerd en vertrokken ze om 22.35 uur weer
Wat dacht je van het comfort. Bovendien is het lastig met al die rondzwerfende stellen om composities van de juiste lengte te maken, omdat dan minder vaak een juist treinstel voorhanden isquote:Op maandag 7 mei 2007 23:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd.. helaasn ooit ingezeten op dat traject..
maar ICM zwerft ook rond.. en een T / V maakt buiten de spits weinig uit tov ICM dacht ik zo
combinerenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
Wat dacht je van het comfort. Bovendien is het lastig met al die rondzwerfende stellen om composities van de juiste lengte te maken, omdat dan minder vaak een juist treinstel voorhanden is
voor scholieren veevervoer heb je toch geen comfort nodig?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat dacht je van het comfort. Bovendien is het lastig met al die rondzwerfende stellen om composities van de juiste lengte te maken, omdat dan minder vaak een juist treinstel voorhanden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |