Ze wist het al anderhalve weekquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik er zo raar aan vindt. Ze laten dus nu openlijk zien dat Jaap gestuurd is in dit verhaal.
Ze is nerveus voor de nieuwe formatie HELquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Natas is niet blij.
en daarom doet ze zo druk.
Zelfkennis siert de mensquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik ben zo verschrikkelijk de Sjaak!!
En Huubje stopt met rellen. Nou, echt goede redenen om te gaan betalen voor de streamsquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef Eisenheim. het volgende:
Omdat Lieke de nieuwe bewoner is stopt Jaap met de terror. Dat vind ik ernstig jammer.
Duidelijk dat de redactie Brian en Natasja er niet uit wil...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
Niemand heeft gepost dat Lieke de eerste 2 rondes immuniteit heeft, maar wel zelf mee mag stemmen.
En niemand mag aanwijzen om immuum te maken.
Die stond er in de namiddag wel op, als ik de verhalen moet geloven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef kijhart het volgende:
de foto is er nog niet:P op de site dus ga er nog maar niet vanuit:)
Voor hetzelfde geld hebben ze het vanmiddag laten zien om ons allemaal beet te nemen:)
stuur maar op naar DGKquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Heb nog relaxatie pilletjes voor mijn hond voor tijdens de jaarwisseling...hebbe?
Jaap bedoel je.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En Huubje stopt met rellen. Nou, echt goede redenen om te gaan betalen voor de streams![]()
Als het een kut heeft is Huub er wel voor inquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef ruby het volgende:
Huub is toch nog verliefd op Lieke, zegt ie.
Hoe de fuck kom je daarbij...die mensen veranderen echt niet door lieke hoor...gaat gewoon verder..de karakter verander je toch neit daarbij HAAT PALMA lieke...en de rest boterd ook niet dus kan nog lachuh worden!!!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En Huubje stopt met rellen. Nou, echt goede redenen om te gaan betalen voor de streams![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
Mijn katten zijn geen fan van Natasia's gejank. Oortjes liggen plat in de nek.
Geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het een kut heeft is Huub er wel voor in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |