Hoezo, ze besprong haar juist gillend als eerstequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:50 schreef Marrije het volgende:
Natas wil Lieke niet feliciteren!
Lieke zei tegen Natas: ga jij me niet feliciteren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo, ze besprong haar juist gillend als eerste![]()
suffe bedoeling, een echt einde dus op 4 meiquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
Lieke wil niet naast Huub slapen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
Amanda, lachend: "Palma jankt nu voor de streams."
Hetzelfde als bij Jaap met het enige verschil dat ze wel mag stemmen en geen ander immuniteit mag verlenen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
Wil iemand even vertellen wat de brief inhield (haar rechten)? Miste ik net even.
Ze kan de komedne 2 ontslagronden niet weggestemd wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
Wil iemand even vertellen wat de brief inhield (haar rechten)? Miste ik net even.
Het lijkt me andersom ook...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
Lieke: Palma gaat het zo zwaar krijgen!
Ah okee, maar toen was het krijsen en smorenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lieke zei tegen Natas: ga jij me niet feliciteren?
Waarop Natas zei: nee, ik wil weten wat je komt doen
Waarop Lieke zei: mijn huis opeisen
2 rondes immuun, maar ze mag wel meestemmen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
Daar komt ze vast nog wel op terug ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
Lieke wil niet naast Huub slapen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef ruby het volgende:
Palma zal zich zelf nu wel op zitten vreten nu ze "werkneemster" van Lieke is geworden.
Is dat niet de bedoeling? Gaat ze niet direct naar Brian dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef avonne het volgende:
Huub lacht wel, maar ik zou niet raar opkijken als hij het verder wel bij haar kan schudden.
Dankjewel, moetsepoetsquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
2 rondes immuun, maar ze mag wel meestemmen.
Nooit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef akveor het volgende:
Ben benieuwd wanneer Brian Lieke een beurt gaat geven.....
Ja, het maakt het afkicken van de streams een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef Kinga het volgende:
Moet toegeven dat dit een goeie actie is, net voor de betaalde streams....
Palma kennende zal ze madame Lieke vast nog wel stevig op haar nummer zettenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Amanda: "Jij gaat Palma zó rellen!"
Lieke: "Palma zou willen dat ze nooit was geboren."
HEY!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
eeeeeeeen van je HELA HELA HELA holala
Ik hoop dat er filmpjes van gemaakt worden (kan niet 24/7 kijken).quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:55 schreef PumaStreamer het volgende:
En Jezus....nou word het nog leuker....Lieke die Palma kan gaan commanderen!!
Heb ik ook zo'n idee van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef avonne het volgende:
Huub lacht wel, maar ik zou niet raar opkijken als hij het verder wel bij haar kan schudden.
Althans, proberen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke gaat het personeel (lees: Palma) wegpesten.![]()
Laf? er zit er maar EEN in die tent die laf is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef carpediem23 het volgende:
Laf om te zeggen het is mijn huis.....duh
Ik ben spontaan weer Natasia fanquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia stelt zich meteen al redelijk vijandig op
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, van het zojuist aangekondigde nieuws dat Lieke blijft als de nieuwe miljonair.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Is Huub een beetje van slag. (Kom net binnenvallen en heb een hoop gemist).
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke gaat het personeel (lees: Palma) wegpesten.![]()
Huub denkt dat ie haar wel kan blijven neuken. Sukkel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Is Huub een beetje van slag. (Kom net binnenvallen en heb een hoop gemist).
Dat zegt iedereen daar toch?!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef carpediem23 het volgende:
Laf om te zeggen het is mijn huis.....duh
Zou je wel zeggen he? Ik snap d'r niks van: eerst bespringt ze Lieke, dan blijkt dat ze Lieke niet ziet zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:57 schreef Dogga het volgende:
Natasja is dronken he ?
Doet ze ooit anders dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:58 schreef Charmian het volgende:
Waarom zit Natasia zo debiel te doen?
Maar dat ze een goedkope snol is wisten we al.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef Napster het volgende:
Wel triest dat ze niemand kunnen vinden, en maar Lieke erin zetten
Wat een goedkope snol om zich hiervoor te lenen
Dat is dus wat ik er zo raar aan vindt. Ze laten dus nu openlijk zien dat Jaap gestuurd is in dit verhaal.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef getl0st het volgende:
Vanaf het moment dat Jaap met het idee van Lieke als PT kwam weet je nu dus dat het gestuurd werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |