Ze wist het al anderhalve weekquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik er zo raar aan vindt. Ze laten dus nu openlijk zien dat Jaap gestuurd is in dit verhaal.
Ze is nerveus voor de nieuwe formatie HELquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Natas is niet blij.
en daarom doet ze zo druk.
Zelfkennis siert de mensquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik ben zo verschrikkelijk de Sjaak!!
En Huubje stopt met rellen. Nou, echt goede redenen om te gaan betalen voor de streamsquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef Eisenheim. het volgende:
Omdat Lieke de nieuwe bewoner is stopt Jaap met de terror. Dat vind ik ernstig jammer.
Duidelijk dat de redactie Brian en Natasja er niet uit wil...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
Niemand heeft gepost dat Lieke de eerste 2 rondes immuniteit heeft, maar wel zelf mee mag stemmen.
En niemand mag aanwijzen om immuum te maken.
Die stond er in de namiddag wel op, als ik de verhalen moet geloven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef kijhart het volgende:
de foto is er nog niet:P op de site dus ga er nog maar niet vanuit:)
Voor hetzelfde geld hebben ze het vanmiddag laten zien om ons allemaal beet te nemen:)
stuur maar op naar DGKquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Heb nog relaxatie pilletjes voor mijn hond voor tijdens de jaarwisseling...hebbe?
Jaap bedoel je.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En Huubje stopt met rellen. Nou, echt goede redenen om te gaan betalen voor de streams![]()
Als het een kut heeft is Huub er wel voor inquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef ruby het volgende:
Huub is toch nog verliefd op Lieke, zegt ie.
Hoe de fuck kom je daarbij...die mensen veranderen echt niet door lieke hoor...gaat gewoon verder..de karakter verander je toch neit daarbij HAAT PALMA lieke...en de rest boterd ook niet dus kan nog lachuh worden!!!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En Huubje stopt met rellen. Nou, echt goede redenen om te gaan betalen voor de streams![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
Mijn katten zijn geen fan van Natasia's gejank. Oortjes liggen plat in de nek.
Geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het een kut heeft is Huub er wel voor in![]()
Is dit een vorm van ironie die ik niet begrijp?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
Niemand heeft gepost dat Lieke de eerste 2 rondes immuniteit heeft, maar wel zelf mee mag stemmen.
En niemand mag aanwijzen om immuum te maken.
zei ze dat disana?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
Ze heeft lekker Huub gebangd om te zitten waar ze zit! Vanaf dag 1 had ik haar al door!
Aldus orakel Natasia.
Het is een beetje genant...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:02 schreef petraa het volgende:
Is Natas dronken?
Ja, normaal krijst ze alleen als ze boos is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:02 schreef petraa het volgende:
Is Natas dronken?
Die is daar al uitgetrokken door de brief van mama-rat die haar kindje van 25+ vertelt wat hij wel en niet moet doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wel leuk dat Natasja een hekel heeft aan Lieke en Amanda haar wél mag, dat trekt Amanda hopelijk een beetje uit BAN.
Ik wilde testen wie het ging nazoeken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dit een vorm van ironie die ik niet begrijp?
Volgens mij is het een keer of vier gepost.
Eric vind dat ze groot gelijk heeftquote:
dat zeg ik ook;) lezen!:pquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:01 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Die stond er in de namiddag wel op, als ik de verhalen moet geloven.
Eric, die als eerste op Lieke toerende om haar zoenend te feliciteren.quote:
Moet ze naast Jaap op de pot gaan zitten, een ranziger mix die in die pot beland kun je niet bedenkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Whaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa Natasia schijt peentjes
She's just playing hard to getquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:05 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap niet wat huup in die meid ziet. ze moet hem gewoon helemaal niet. Ze zegt het letterlijk ik zit hier voor mijzelf.Hij wil gewoon niet horen hoe ze hem afwijst!
Huub gezien toen Lieke elke dag kwam schoonmaken. Geen land mee te bezeilen, liep alleen maar dromerig rond...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je daarbij...die mensen veranderen echt niet door lieke hoor...gaat gewoon verder..de karakter verander je toch neit daarbij HAAT PALMA lieke...en de rest boterd ook niet dus kan nog lachuh worden!!!!!!!
Haha, precies ja. Hoe bedoel je schijnheilig?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric, die als eerste op Lieke toerende om haar zoenend te feliciteren.
Dat vind ik nou ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:05 schreef itsme het volgende:
lieke luistert inderdaad niet.
Huub zegt dat het hem zwak gaat maken. dat als brian lieke gaat treiteren hij huub zich niet in kan houden.
Lieke doet erg cool en erg onvriendelijk.
Geef hem eens soaquote:
nou, daar waren we het toch wel overeens? Dat Lieke alleen maar bij Huub in bed sprong om op TV te komen?quote:
Nou dat weet ik nu zo net niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:05 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
She's just playing hard to get![]()
Slecht geregeld zeg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
He, das raar.
Huub heeft de brief die Lieke nooit heeft opgestuurd niet ontvangen.
Ze heeft m nooit op de bus gedaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
He, das raar.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
He, das raar.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:09 schreef ericahysterica het volgende:
ben ik soms in een foute horrorfilm terecht gekomen?
hahahahahahahaha Ik zie het al weer helemaal voor me. gert keihard gillend om hulp en om hulp roepen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
Jézus, ik zou dóódsbang worden als ik Natasia in deze staat zou tegenkomen in een steeg.
Wat een eng, wálgelijk mens!![]()
Met haar voodoo-lach.
Al 6 maanden geledenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk een asperge of een prei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |