Zet een eng masker op, ga achter de deur staan, trek 'm heel gauw los wanneer ze weer bellen en gil iets over kinderlokkers. That will do.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Misstique het volgende:
Er is een grote groep kids hier aan het belletje trekken. Hahaha haha ha.
Wie is Bioslock? Hm? Nog nooit van gehoord!quote:
220 op de deurbel zetten is ook een idee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zet een eng masker op, ga achter de deur staan, trek 'm heel gauw los wanneer ze weer bellen en gil iets over kinderlokkers. That will do.
Dat vind ik dan weer zo cru.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
220 op de deurbel zetten is ook een idee.
Ik wil dit nog eens extra benadrukken. Haha, zien jullie dat, ik heb een stukje van het woord cursief gezet om de dubbelzinnigheid te benadrukken. Hahahahah!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, die kids mogen ook wel eens aan mij trekken.
Ik niet. Serves them right.quote:
220 maar?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hm? Zou er daarom hier nooit iemand langskomen met Sint Maarten?quote:
Zul je zien, komt net het mannetje de elektriciteitsmeterstand opnemen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit is gewoon een verkapte "KIJK IK HEB MCD OP MSN" post.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef Misstique het volgende:
mcD is naar do re mi van The Sound of Music aan het luisteren..
Als je een beetje scherp was had je gezien dat ik al ruim een uur alle Sound of Music liedjes aant luisteren ben!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef Misstique het volgende:
mcD is naar do re mi van The Sound of Music aan het luisteren..
Helemaal niet!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit is gewoon een verkapte "KIJK IK HEB MCD OP MSN" post..
Jaloers?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
He, verdomd, ik heb ook fokkers op msn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zo nauwlettend volg ik je niet, ik zocht iemand op MSN en het viel me op.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je een beetje scherp was had je gezien dat ik al ruim een uur alle Sound of Music liedjes aant luisteren ben!
Ik niet. FOK!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Stiekem heb je al een half uur me msn-scherm open, maar durf je me niet aan te sprekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo nauwlettend volg ik je niet, ik zocht iemand op MSN en het viel me op.
je zou er maar mee getrouwd zijnquote:
Gelukkig weet ik niet wat daar staat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Misstique wordt hier totally pwnd wie unne noob.
Is natuurlijk een mogelijkheid. Maar ja. Most unlikely.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hm? Zou er daarom hier nooit iemand langskomen met Sint Maarten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |