Volgens mij lopen ze twee jaar achter met hun jaarafrekeningen, want wij kregen onlangs geld terug van de jaarafrekening van het vorige adres waar we twee jaar weg zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben zooooo kwaad! Ik heb ook helaas OXXIO gehad, en woon dus inmiddels bijna twee jaar in Ierland. Wij hebben nog wel een nederlandse bankrekening waar wat geld op staat voor als we in Nederland zijn. Wat denk je?? OXXIO heeft op 27.04.2007 eventjes geld afgeschreven wegens 'jaarafrekening'. Ik neem al twee jaar niet meer af daar!
Nee hoor, zequote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:42 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Volgens mij lopen ze twee jaar achter met hun jaarafrekeningen, want wij kregen onlangs geld terug van de jaarafrekening van het vorige adres waar we twee jaar weg zijn.
ja, dat probleem hebben ze nu ook al 4 jaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:15 schreef Witchfynder het volgende:
Het schijnt dat ze een debiel computerprobleem hadden waardoor mensen die vroeger klant waren ineens terug gezet worden naar hun. Maar uiteraard doen ze er enkel wat aan wanneer je aan de bel trekt..
ik zie je graag wer hier als blijkt dat je toch ergens voor moet betalenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:56 schreef MdMa98 het volgende:
van de week even gebeld, en gister keurig een brief i.v.m de afmelding ontvangen.
Tuurlijk wel. En de kosten daarvoor verhalen ze gewoon op jouquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef ElizabethR het volgende:
En ik geloof niet dat ze Interim Justitia of hoe heet die incassoschoft waar ze zaken mee doen, naar Ierland gaan sturen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:45 schreef MdMa98 het volgende:
ach ik heb gelukkig een brief als bewijs:P
Ooooh...dan laat ik me direct weer registreren als klantquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:24 schreef bolletje_25 het volgende:
Oxxio is in een paar jaar van 8000 klanten naar ruim 500.000 aansluitingen gegroeid, mede door het steeds verder vrijgeven van de energiemarkt. Daardoor is de administratie een beetje rommelig geworden, maar dat is nu volgens mij bijna opgelost.
Maakt niet uit meis, als Oxxio zo doorgaat zijn er over een paar jaar ook nog maar 8000 klanten over (en nog eens 100.000 klanten waar ze ongevraagd af blijven schrijven, maar dat doet er ff niet toe)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:24 schreef bolletje_25 het volgende:
Oxxio is in een paar jaar van 8000 klanten naar ruim 500.000 aansluitingen gegroeid, mede door het steeds verder vrijgeven van de energiemarkt. Daardoor is de administratie een beetje rommelig geworden, maar dat is nu volgens mij bijna opgelost.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En de kosten daarvoor verhalen ze gewoon op jou
dan kan hij/zij ook een vrolijk bureautje op hun afsturen. Zo slim zijn ze hopelijk wel om dat niet te doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En de kosten daarvoor verhalen ze gewoon op jou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |