Ja dat begrijp ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Ze heeft een half uur met de kinderen, en ze gaat eerst iedereen in het huis op zoeken om ze gedag te zeggen![]()
Ik vind Amanda erg lief reagerenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef Vakkie_W het volgende:
De kinderen zijn blijer om Amanda te zien dan hun eigen mamma![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef Vakkie_W het volgende:
De kinderen zijn blijer om Amanda te zien dan hun eigen mamma![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:06 schreef Marrije het volgende:
Dat zegt Brian nou nooit tegen Herma 'je ziet er mooi uit met je mooie vlechtjes'![]()
Heb er pas 2 op...daarbij bewijs jij maar wat blowen met mij PERSOONLIJK doet..aangezien ik de energie (normaal gesproken dan nu niet) heb als 10 paarden en na 10 jointjes nog steeds de maraton kan lopen anyway...we zijn hier voor de GOUDEN KOOI EN NIET VOOR MIJ>>>en ok get lost...dacht zo iets te lezen zand er over....quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:56 schreef demins het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo vroeg beginnen te blowen!![]()
Ik zie maar 1 verschil, en dat is dat de linker knapper is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Heb er pas 2 op...daarbij bewijs jij maar wat blowen met mij PERSOONLIJK doet..aangezien ik de energie (normaal gesproken dan nu niet) heb als 10 paarden en na 10 jointjes nog steeds de maraton kan lopen anyway...we zijn hier voor de GOUDEN KOOI EN NIET VOOR MIJ>>>en ok get lost...dacht zo iets te lezen zand er over....
Spelletje Zoek de verschillen:::::
[afbeelding]
amanda mag dan wel oliedom zijn en maar het lijkt mij een heel lief meisjequote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 verschil, en dat is dat de linker knapper is.
Vorige keer was dat heeeel erg andersom.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:09 schreef pronkjewail het volgende:
Jairo krijgt veel meer aandacht van nasty dan dat Yenne krijgt...
ja vreemd en ik vind het gewoon zo ontzettend zielig voor die kidsquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf het toch zo'n abnormale situatie vinden, met die kids. Na 7 maanden blijf ik me verbazen over de vreemde moeder/kids-verhouding.
Wie dan???? Is het veulentje vrouwelijk dan???quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Brain heeft al een ander neukertje gevonden![]()
AMEN EN GODVERDOMME NOG AN TOE HAHAHAHAquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Wilgo heeft waarschijnlijk de kids wel goed ingeplant dat Brian goed is. Een goede, eerlijke en lieve jongen en een echt kindje van god.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
N: Is dit het oortje waar het buisje in zit?
Y: Ik heb er twee hoor.
N: Ow ja, dat vergeet ik steeds.
![]()
Dom of slim, sommige mensen zijn gewoon wat onhandig of onwennig met kinderen, ik vond het gewoon opvallend hoe lief ze tegen beide was.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
amanda mag dan wel oliedom zijn en maar het lijkt mij een heel lief meisje
Je wordt helemaal para brother.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Heb er pas 2 op...daarbij bewijs jij maar wat blowen met mij PERSOONLIJK doet..aangezien ik de energie (normaal gesproken dan nu niet) heb als 10 paarden en na 10 jointjes nog steeds de maraton kan lopen anyway...we zijn hier voor de GOUDEN KOOI EN NIET VOOR MIJ>>>en ok get lost...dacht zo iets te lezen zand er over....
eigenlijk is het zelf nog een kind he die amandaquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dom of slim, sommige mensen zijn gewoon wat onhandig of onwennig met kinderen, ik vond het gewoon opvallend hoe lief ze tegen beide was.
Vooruit, een tienerquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
eigenlijk is het zelf nog een kind he die amanda![]()
je kunt wel poolboy worden in DGKquote:
Dat doe je in het begin tegen babies ja om ze duidelijk te maken dat jij mama bent maar op een gegeven moment houd je daar toch mee op en praat je gewoon tegen je kids. Waarschijnlijk is het dan al zo'n gewoonte geworden dat sommigen dat blijven doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Ze praat met haar kinderen ook in de derde persoon: "Ja, dat wist mama"
Schijnen wel meer mensen te doen trouwens.
waar loopt de stierquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Als cameraman had je je carrière ook wel iets anders voorgesteld.
[afbeelding]
Dat ze toen een PS3 kregen van Ome John doet stinkende wonden helen......quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:11 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben benieuwd hoe die kinderen hier over 15 jaar op terugkijken.......
Ik kan me wel voorstellen dat die kinderen blindelings partij kiezen voor hun moeder en degenen die aan haar kant staan, ook zonder Wilgo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Wilgo heeft waarschijnlijk de kids wel goed ingeplant dat Brian goed is. Een goede, eerlijke en lieve jongen en een echt kindje van god.
kinderen horen en zien meer dan volwassenen denken en geven zo hun eigen betekenis aan die dingen die ze zien of horenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat die kinderen blindelings partij kiezen voor hun moeder en degenen die aan haar kant staan, ook zonder Wilgo.
Al kan ik me herinneren dat dat meisje bij een vorig bezoek aan haar moeder vroeg of ze wat aardiger wilde zijn tegen Sylvia, omdat ze die graag mocht.
Ja dat snap ik ook niet, ik vind dat je U moet zeggen tegen je oma of tegen een vreemde..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom zeggen ze U tegen haar ingodsnaamamamamamamamamaamamamam
In heel veel gevallen zijn kinderen van gelovigen zelf ook gelovig. En in heel veel gevallen zijn kinderen van niet gelovige ouders zelfs ook niet gelovig. Indoctrinatie ten top. En zo gaat het ook met racisme, vriendschappen enz enz.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kinderen horen en zien meer dan volwassenen denken en geven zo hun eigen betekenis aan die dingen die ze zien of horen
Ik zeg btw geen U tegen mijn Oma, Maar vind dat jongere kinderen dat wel moeten doen gewoon uit respect.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, ik vind dat je U moet zeggen tegen je oma of tegen een vreemde..
Nu is Mama ook net een vreemde voor ze, maargoed. Het is zo onpersoonlijk.
Tis heel antiliaans...veel antilianen en surinamers zeggen U tegen hun ouders maar vind het geen gehoor tegen blablasiaquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, ik vind dat je U moet zeggen tegen je oma of tegen een vreemde..
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:19 schreef Nostalgist het volgende:
En hup, daar gaat de halve huisraad weer het huis uit....
Ik ben vroeger ook zo opgevoed, dat ik u moest zeggen tegen mijn ouders, (en nu krijg ik het niet meer afgeleerd) maar dat was vroeger(mijn moeder is 75), wist niet dat dat nu ook nog gedaan werd, maar zal misschien bij surinamers zo zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja i know.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tis heel antiliaans...veel antilianen en surinamers zeggen U tegen hun ouders maar vind het geen gehoor tegen blablasia![]()
Die wil natuurlijk weer op zijn skelter rijden die hij van ome John heeft gekregenquote:
Zoals die Mac reclame...: ze zei Meneer tegen me!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef Marrije het volgende:
Wat schattig, Jairo pakt wat chips van Huub en zegt dankuwel.
Ja ok, maar 'vroeger' was dat heel gewoon.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:21 schreef Darna het volgende:
[..]
Ik ben vroeger ook zo opgevoed, dat ik u moest zeggen tegen mijn ouders, (en nu krijg ik het niet meer afgeleerd) maar dat was vroeger(mijn moeder is 75), wist niet dat dat nu ook nog gedaan werd, maar zal misschien bij surinamers zo zijn?
Welk kind niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:22 schreef ericahysterica het volgende:
die kinderen hebben liever chips dan meloen
Maar om nou te zeggen dat de Surinaamse en Antiliaanse cultuur jaren achterloopt op de "onze" mag zeker ook weer nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:22 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ok, maar 'vroeger' was dat heel gewoon.
Lolquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat de Surinaamse en Antiliaanse cultuur jaren achterloopt op de "onze" mag zeker ook weer niet![]()
Echt heel irritant...godver....i2de keer weer he...zijn we elkaars wederhelft ofzo????heel freaky dit derde keer en je trakteerd maar op een etentje hoor...quote:
je vergat zuipen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Die zal moeilijk worden...want of ze ouwehoert of ze blerrrrt of ze pijpt dus jah...ow jah vreten doet ze ook..![]()
Wie is deze vrouw?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:31 schreef PumaStreamer het volgende:
Tip: De nieuwe bewoonster van de gouden kooi???
[afbeelding]
WIESDAT?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:31 schreef PumaStreamer het volgende:
Tip: De nieuwe bewoonster van de gouden kooi???
[afbeelding]
hmmm en mamma straft dat niet af....selectief netjes dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef ericahysterica het volgende:
Jairo noemt jaap fatboy
Weinig van te zien. Misschien heeft ze wel uitpuilogen zoals Eric. Of geen ogenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Gewoon een lekker ding toch?? mag er wel in van mij!?!?![]()
Over morgen toch....vanaf 4 mei?!?!!?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef ericahysterica het volgende:
van mij ook ik kijk na morgen toch niet meer
En Yairo heeft er moeite mee, zoals Natasia zelf constateert. Maar ja... borstcorrectie, he.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef scanman01 het volgende:
Zo, 30 minuten zijn om. Daar moeten de kids het weer mee doen de komende maanden.
volgens mij zei ze er wel wat van hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hmmm en mamma straft dat niet af....selectief netjes dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |