Liess is de naam, dankuquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:19 schreef PumaStreamer het volgende:
Voor iemand die er net om vroeg de Caps van Amanda
[afbeelding]
Welke kant wijzen ze nou op he die nepperts van haar...en dan te bedenken dat ze iedere 10 jaar weer een stel nieuwe tieten moet kopen tot ze dood is!?!?!!? want dat is de realiTIET dames..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Ik denk niet dat borstvergrotingen altijd een verbetering zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
sjessum!!!!! Wat ziet dat er fucked up uit zeg!!! kan de juiste woorden er niet voor vindenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Hier is je Caps van Amanda waar je om vroeg blij??
[afbeelding]
WTF haar tepels zien er raar uit zegquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat borstvergrotingen altijd een verbetering zijn.![]()
Heb je der ook 1 met der mond dichtquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Ook voor Liess. Deze is van vandaag.
[afbeelding]
De GROTE MATEN meneer Gaston, voor Japio.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:20 schreef Marrije het volgende:
Wie is die bezoeker?
Jah he....is maar goed dat ze haar richtings gevoel niet op de tepels moet bazeren...want zoals ik eerder zei..welke fuking kant staan ze wel niet op joh...tis net een goedkope antenne van 30 jaar oud.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:21 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
WTF haar tepels zien er raar uit zeg![]()
Ze lijken er lukraak opgeplakt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:20 schreef Meganog het volgende:
Ik denk niet dat borstvergrotingen altijd een verbetering zijn.![]()
Thanks!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
De GROTE MATEN meneer Gaston, voor Japio.
Ow cool ,..ik bedoel Jaap is en blijft een gek...maar jah tis wel moeilijk om kleding te vinden. dus jah..is wel leuk voor hem dat hij dat krijgt van dGKquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
De GROTE MATEN meneer Gaston, voor Japio.
Heb je ook nog een cap voor de liefhebbers van Jaap zijn dikke ass?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:21 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie's die bobo bij jaapioo
Als dat echt op der 15e gedaan is is het logisch dat ze zo misvormen, aangezien ze nog flink in de groei zat op die leeftijd..quote:
Je weet hoe gevoelig ik daarvoor benquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:23 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heb je ook nog een cap voor de liefhebbers van Jaap zijn dikke ass?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:25 schreef SiRojK het volgende:
Whahhahaha.. Hij geeft Jaap een boxer, per ongeluk zijn eigen
Je weet wat ze zeggen he, over de schoenmaat en het formaat van de uh uh je weet welquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:26 schreef SiRojK het volgende:
Maat 49.. Wat een klompen zeg
Nou als ze het op de 15de gedaan heeft heeft ze het illegaal laten doen want in NL doen ze het niet tot een meisje is uitgegroeid dus van af je 18de..dus jah....HEEEEL VAAAAAAGquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Als dat echt op der 15e gedaan is is het logisch dat ze zo misvormen, aangezien ze nog flink in de groei zat op die leeftijd..
Zonde ...
Dat donkere haar op de 1e cap is overigens wel een hele verbetering.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou als ze het op de 15de gedaan heeft heeft ze het illegaal laten doen want in NL doen ze het niet tot een meisje is uitgegroeid dus van af je 18de..dus jah....HEEEEL VAAAAAAG
Ja, naast Brainless. Oeps, dat is een psychopaat, sorry.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:27 schreef Copycat het volgende:
Zit Amanda inmiddels al bij de psycholoog?
Of ergens in het buitenland. In dat wereldje kun je dat gewoon laten doen als je betaalt. Maar je ziet inderdaad het gevolg en de reden dat het niet legaal is in Nederland. Amanda is verminkt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou als ze het op de 15de gedaan heeft heeft ze het illegaal laten doen want in NL doen ze het niet tot een meisje is uitgegroeid dus van af je 18de..dus jah....HEEEEL VAAAAAAG
Een psychopaat die in zijn leven al heet wat loog, dus ergens klopt het wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
Ja, naast Brainless. Oeps, dat is een psychopaat, sorry.![]()
Dan heb jij de caps niet gezien van ''the schaamhaar-gate''.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he, over de schoenmaat en het formaat van de uh uh je weet wel![]()
Nou kan ik wel maken en of vinden maar ik gun NIEMAND dat nog is te zien...das pure kwelling..daarbij kort samen gevat...tis één groot zwart gat!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:23 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heb je ook nog een cap voor de liefhebbers van Jaap zijn dikke ass?
Natas moest eerst, ze zei ook, dat ze allemaal moesten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:27 schreef Copycat het volgende:
Zit Amanda inmiddels al bij de psycholoog?
Die zal moeilijk worden...want of ze ouwehoert of ze blerrrrt of ze pijpt dus jah...ow jah vreten doet ze ook..quote:
No worry's. Hij zit bij Tilly en zij aan de overkant.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een psychopaat die in zijn leven al heet wat loog, dus ergens klopt het wel.
Maar hoezo zit ze naast Brian??? Toch niet gezellig, hè? En hopelijk al helemaal niet lovey dovey???
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Die zal moeilijk worden...want of ze ouwehoert of ze blerrrrt of ze pijpt dus jah...ow jah vreten doet ze ook..![]()
welke idioot van een plastische chirurg neemt nou zo n klus aan om een meisje van 15 deze kunstborsten aan te meten. Over beroepsethiek gesprokenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Als dat echt op der 15e gedaan is is het logisch dat ze zo misvormen, aangezien ze nog flink in de groei zat op die leeftijd..
Zonde ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |