Maar zo hou je de misverstanden wel in de wereld! Get up, stand up!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
lol ik las t en dacht, laat ik er maar niet over beginnen
en zuipen en aan dr haar zittenquote:
Dat was toch het wekliedje dat ie elke dag voor Rita zong?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:36 schreef demins het volgende:
Maar zo hou je de misverstanden wel in de wereld! Get up, stand up!![]()
merkkleding?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:36 schreef StefanPeeters het volgende:
Heerlijk hoe Japio zijn shirts past:
-aantrek
-Hij roept "okee mooooi"
-uittrek
En dan zo 5 shirts in 30 seconden![]()
De meneer wou 'dat al zijn
klanten zo in de winkel kwamen"
Of erger wie the fuck wil Jaaps sokken hebben..daarbij stomerij of een tentencleaner?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
Jaaps sokken worden door de stomerij gestolen........ Wie stuurt nou sokken naar de stomerij? @@
In zijn algemeenheid?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik versta de man niet
Neuhh Huub zit nog achter zijn pcquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:44 schreef Liess het volgende:
Zijn die duivelskinderen er al?
Hahaha, tnxquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Komt zo nog een leuke caps aan voor god weer je naam vergeten>>> ANyway met de mond dicht...tis een oudje maar heb net effe flink filmpjes gekeken..en dis wel een leuke!!! timing van mezelf zeg maar!
Hey ik dacht dat jij geen streams had!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Neuhh Huub zit nog achter zijn pc.. die had (in tegenstelling tot natasia zelf) dan aandacht voor die kids
praten met een man over mannen ????quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:42 schreef demins het volgende:
[..]
In zijn algemeenheid?![]()
Kom er eens over praten...
Met die kids is niks mis, ''moeder'' is het probleem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:44 schreef Liess het volgende:
Zijn die duivelskinderen er al?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Ah Lies zo heet je dus...hier is die..(26 feb filmpje geplaatst)
[afbeelding]
Tuurlijk wel.. alleen geen tijd om caps te makenquote:
Ze zijn toch kinderen van die moeder... duivelskinderen dus?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met die kids is niks mis, ''moeder'' is het probleem.
Precies en de moeder zit op de trap op ze te wachten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met die kids is niks mis, ''moeder'' is het probleem.
En daar ben ik dus wel heel goed in...bewijs....ik denk dat 90% van de mannen niet zonder vrouw kunnen...zonder vrouw zijn ze zwakke stukken vlees met een vermogen om te praten. de 10% die wel zonder vrouw kan is homo of wanna be non of freak...de 90% heeft waarschijnlijk 50% mannen die wel een poging doen te praten met een vrouw...van die 50% lukt 2 % daad werkelijk een vrouw en haar gedachtenis te snappen en daarvoor echt moeite doet...zo eentje ben ik er...maar dan ben ik weer gelijk zo metro..maar ach LEKKER BELANGRIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
praten met een man over mannen ????![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies en de moeder zit op de trap op ze te wachten.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
En daar ben ik dus wel heel goed in...bewijs....ik denk dat 90% van de mannen niet zonder vrouw kunnen...zonder vrouw zijn ze zwakke stukken vlees met een vermogen om te praten. de 10% die wel zonder vrouw kan is homo of wanna be non of freak...de 90% heeft waarschijnlijk 50% mannen die wel een poging doen te praten met een vrouw...van die 50% lukt 2 % daad werkelijk een vrouw en haar gedachtenis te snappen en daarvoor echt moeite doet...zo eentje ben ik er...maar dan ben ik weer gelijk zo metro..maar ach LEKKER BELANGRIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Brian hoor trouwens bij die 10%![]()
Nee, Brian kan niet zonder zijn moer..quote:
Ouwehoerquote:
Wat zong ze ook weer van de week over iemand die op de trap zat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:48 schreef Marrije het volgende:
Precies en de moeder zit op de trap op ze te wachten.
Scherp Donnyquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zong ze ook weer van de week over iemand die op de trap zat?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zong ze ook weer van de week over iemand die op de trap zat?
Daar zat ik op te wachten natuurlijk....en Jah dat vind ik van mezelf...dat heet zelfkennis...Je mag in Nederland jezelf lelijk vinden te dik vinden....te lellijk te dit te dat...maar als je een kwaliteit naar voren brengt ben je een patser of een opschepper of what ever..terwijl het niks anders is dan zelfpositiviteit..en als je jezelf wil neerplaatsen kan dat en zijn er 100den instituten die al klaar staan met een nergens op gebaseerde mening uit boeken met de macht om je te mediceren...dus jah..heb hier goed over nagedacht...maar anyway...lekker weer weer he vandaag hahahaquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
en dat vind je van jezelf of
dit past trouwens perfect in het rijtje van wat brian over zichzelf denkt
Donny?quote:
En daar ben ik, een verdomd lekker wijf, het helemaal mee eens!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef PumaStreamer het volgende:
Daar zat ik op te wachten natuurlijk....en Jah dat vind ik van mezelf...dat heet zelfkennis...Je mag in Nederland jezelf lelijk vinden te dik vinden....te lellijk te dit te dat...maar als je een kwaliteit naar voren brengt ben je een patser of een opschepper of what ever..terwijl het niks anders is dan zelfpositiviteit..en als je jezelf wil neerplaatsen kan dat en zijn er 100den instituten die al klaar staan met een nergens op gebaseerde mening uit boeken met de macht om je te mediceren...dus jah..heb hier goed over nagedacht...maar anyway...lekker weer weer he vandaag hahaha![]()
Was niet de bedoeling om je aan te vallen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Daar zat ik op te wachten natuurlijk....en Jah dat vind ik van mezelf...dat heet zelfkennis...Je mag in Nederland jezelf lelijk vinden te dik vinden....te lellijk te dit te dat...maar als je een kwaliteit naar voren brengt ben je een patser of een opschepper of what ever..terwijl het niks anders is dan zelfpositiviteit..en als je jezelf wil neerplaatsen kan dat en zijn er 100den instituten die al klaar staan met een nergens op gebaseerde mening uit boeken met de macht om je te mediceren...dus jah..heb hier goed over nagedacht...maar anyway...lekker weer weer he vandaag hahaha![]()
Je moet gewoon niet zo vroeg beginnen te blowen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik heb je nooit met brian vergelekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:57 schreef PumaStreamer het volgende:
Ow en dan nog wat get lost....vergelijk me NOOIT meer met Brian..ik heb hele andere redenen om zo te praten hoor....kom op zeg...hoe durf je mij met een ParaBrother idioot te vergelijken...goddamm nu ben ik boos!! een beetje dan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |