abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2009 @ 14:18:05 #76
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_68617913
FCT
pi_68617994
Die man moet naar Ajax op basis van loon naar prestatie. Alleen daar kan hij zich weer hervinden.
pi_69389622
Hij gaat nu proberen een contract te verdienen bij Blackburn.
pi_69390052
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij gaat nu proberen een contract te verdienen bij Blackburn.
Dat wordt 100x niks. Snap ook niet waarom hij nadat hij bij inter mislukt was niet naar PSV ging...onder Hiddink had hij zich zeker weten herpakt.
pi_69413526
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Dat wordt 100x niks. Snap ook niet waarom hij nadat hij bij inter mislukt was niet naar PSV ging...onder Hiddink had hij zich zeker weten herpakt.
Weetje wat het is, ik vind het altijd lastig om over dit soort dingen te oordelen.

Zijn transfer naar Inter was al een droom, alle kans om een dierentuin te stichten.

Dan misluk je en wat doe je dan? Natuurlijk zeggen wij allemaal PSV (hiddink) of Ajax, maar wat zou je zelf doen in zo'n geval? Je hebt bakken met geld, speelt bij Inter, en je krijgt de kans om te spelen misschien wel de mooiste competitie ter wereld, en bovendien opnieuw alle kans om een dierentuin te stichten. Zebra's zijn goedkoper in Engeland, jeweettoch.

Wat ik niet snap is als je bijna 4 jaar niet aan spelen toekomt in Engeland je niet een keer eerlijk naar jezelf bent en zegt dat je gewoon een 'eendagsvlieg' was en weer lekker gaat voetballen in Nederland. Hij is toch zo'n kamper die het met zijn moeder doet en graag heeft dat de rest van de familie meekijkt? Kom dan lekker terug naar Ajax.

Zelfde geval (veel minder extreem) is de carriere van Kluivert aan het eind. Op een gegeven moment moeten die lui kiezen voor het voetbal en niet het geld, je bent toch juist liefhebber? De mooie competities kun je ook wel met sport1 beleven, daarvoor hoef je niet 4 jaar op de tribune van Everton te zitten.
pi_69414021
Hij is veel geblesseerd geweest en ik heb nou niet het idee dat Moyes hem vaak een echte kans gegeven heeft. Daarnaast speelde ook de problemen met zijn dochter.

Hij is zelf natuurlijk ook niet onschuldig met die fratsen die hij uithaalde in bars, denk niet dat hij de modelprof is waar je je kind naar wilt opvoeden. Maar het zat hem lang niet altijd mee. Misschien dat Big Sam hem weer fit en vrolijk krijgt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69414111
zijn goal tegen inter met ajax zal ik niet vergeten iig
pi_69416873
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:34 schreef dennisw het volgende:
zijn goal tegen inter met ajax zal ik niet vergeten iig
Je bedoelt AS Roma?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:13:49 #84
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_69417317
Goeie voetballer vind ik het nog steeds.
pi_69549123
quote:
Van der Meyde vindt Moyes 'een waardeloze vent'

Geschreven op zaterdag, 30 mei om 10:29

Mede vanwege privéproblemen en fysieke ongemakken kwam Andy van der Meyde de afgelopen vier seizoenen slechts twintig keer uit voor Everton. De buitenspeler kreeg enkele weken geleden al te horen dat zijn aflopende contract niet verlengd zou worden en dat hij, ondanks de belangrijke FA Cup-finale, op vakantie mocht gaan.

"Afgelopen zomer had ik een goede voorbereiding, maar liep ik vlak voor het begin van de competitie een scheur van zes centimeter in een hamstring op", vertelt Van der Meyde in de zaterdageditie van De Telegraaf. "Toen ik fit was, kreeg ik nauwelijks nog kansen. Meerdere malen kreeg ik te horen dat ik bij de groep zat, maar als ik in het stadion arriveerde, mocht ik op de tribune gaan zitten."

"Het is allemaal niet zo gelopen als ik had gehoopt, dat is wel duidelijk", vervolgt hij berustend in de ochtendkrant "Voor de fans en de spelers hoop ik dat Everton de FA Cup wint. Wat ik trainer David Moyes gun? Daar zeg ik maar niets over. Wayne Rooney heeft ook een keer iets over hem geroepen en kreeg een rechtszaak aan zijn broek."

Bij Internazionale kwam de 29-jarige Arnhemmer in tweeënhalf jaar slechts tot 32 wedstrijden. In het seizoen 2002/03, zijn laatste contractjaar bij Ajax, kwam Van der Meyde nog 27 wedstrijden in actie. Hij sluit een terugkeer naar Nederland niet uit. "Alles is bespreekbaar. Ik sta iedere dag op de lopende band en ben topfit. Dat hoop ik nu eens een tijdje te blijven. Moyes is een waardeloze vent die me probeerde kapot te maken, maar dat is hem dus echt niet gelukt, hè. Schrijf me nog niet af."
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:31:00 #86
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69549190
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

O, dus het ligt aan Moyes en niet aan Andy zelf .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:37:11 #87
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69549326
Triest figuur al denk ik dat ie bij een club als Twente wel weer kan opbloeien
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:48:25 #88
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69549569
Gewoon dom om tijdenlang niks over je eigen situatie te vertellen en dan ook nog gaan zeiken over de trainer.
pi_69549865
quote:
Van der Meyde wil nog niet afgeschreven worden
Everton speelt vandaag de FA Cup-finale tegen Chelsea, maar Andy van der Meyde is niet aanwezig. De aanvaller werd door trainer David Moyes al met vakantie gestuurd. Voor Van der Meyde het einde bij Everton, maar ook een nieuwe start.

Van der Meyde kende veel problemen bij Everton en speelde slechts 28 officiële duels in het shirt van de Engelse club, toch is de voormalig Ajacied gelukkig. Met zijn dochtertje Dolce, die ruim twee jaar geleden met veel complicaties geboren werd, gaat het namelijk de goede kant op. "Het was een vreselijk moeilijke tijd, waarin voetbal voor mij totaal niet telde", zegt Van der Meyde tegenover De Telegraaf.

Nadat Van der Meyde op de club vertelde wat de problemen veroorzaakte was er begrip, maar zelf rolde hij van blessure in blessure. Aan spelen kwam hij niet meer toe, maar ook een vertrek was geen optie. "In de voorbije twee jaren is er een aantal clubs geweest die me wilden huren, maar we wilden het Dolce niet aandoen om van ziekenhuis en artsen te wisselen. Bij Everton hadden ze daar geen begrip voor, ze dachten dat ik bleef zitten voor het geld. Dat Dolce de reden was dat ik wilde blijven kwam blijkbaar niet in ze op."

"Inmiddels kunnen we met Dolce verhuizen", vervolgt de buitenspeler zijn verhaal. "Alles is bespreekbaar, ook Nederland. Ik sta iedere dag op de lopende band en ben topfit. Dat hoop ik nu eens een tijdje te blijven. Moyes is een waardeloze vent die me probeerde kapot te maken, maar dat is hem dus echt niet gelukt, hè. Schrijf me nog niet af."
pi_69551135
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:48 schreef Prosac het volgende:
Gewoon dom om tijdenlang niks over je eigen situatie te vertellen en dan ook nog gaan zeiken over de trainer.
Inderdaad
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_69561670
http://www.telegraaf.nl/t(...)n_zware_jaren__.html
quote:
LIVERPOOL - Andy van der Meyde (29) is contractueel nog speler van Everton, dat vandaag de FA Cup-finale speelt tegen het Chelsea van Guus Hiddink. De ex-Ajacied is echter al op vakantie gestuurd door manager David Moyes. Bijzonder, want Van der Meyde stond aan de basis van de zege op aartsvijand Liverpool in de vierde ronde van de FA Cup. De vleugelaanvaller heeft een aflopend contract en nog geen nieuwe club. Ondanks alles is hij een gelukkig mens. Het gaat namelijk eindelijk beter met zijn dochter Dolce, die ruim twee jaar geleden veel te vroeg en met diverse complicaties werd geboren.

Het inmiddels 26 maanden oude dochtertje van Andy van der Meyde heeft sinds haar geboorte vaker in een ziekenhuisbed geslapen dan thuis. Dolce kwam onder andere met onvolgroeide longen ter wereld en had maandenlang 24 uur per dag speciale medische zorg nodig.

Haar voetballende vader hield de reden voor zijn door angst geteisterde dagen lange tijd geheim. Zelfs voor zijn trainer David Moyes, die hem afgepeigerd door het slaaptekort op het trainingsveld zag verschijnen. Terwijl zijn werkgever snakte naar de vleugelflitser die ze in 2005 met hoge verwachtingen van Internazionale hadden gekocht, leerden de geboren Arnhemmer en zijn Engelse vriendin hoe ze hun kind via een computer moesten voeden. "Een vreselijk moeilijke tijd, waarin voetbal voor mij totaal niet telde", blikt hij terug.

Omdat niemand de problemen van Van der Meyde kende, kwam de geruchtenmachine op gang. Hij zou de wallen onder zijn ogen oplopen in hippe uitgaansgelegenheden op Victoria Street, was het hardnekkigste verhaal. "Ik heb een tijd mijn mond gehouden, omdat zoiets toch niet geheim blijft als je een paar mensen inlicht. We wilden niet dagelijks met vragen en verhalen in de tabloids geconfronteerd worden", zegt Van der Meyde nu.

De achttienvoudig international stond er op het moment van zijn ontboezeming al niet zo goed op bij Everton. Hij pakte een domme rode kaart in zijn eerste derby met Liverpool, was vaak geblesseerd en in augustus 2006 belandde hij 's nachts op de EHBO.

Kwaadwillenden hadden volgens hem wat in zijn drankje gegooid. "Ik ontken niet dat ik af en toe graag de stad inga, maar het is onzin dat ik niet weet hoe een prof hoort te leven."

Nadat Van der Meyde Moyes vertelde over de situatie thuis, was er eventjes begrip bij zijn trainer. Toen hij vervolgens van de ene in de andere blessure viel, verdween de acceptatie. "Afgelopen zomer had ik een goede voorbereiding, maar liep ik vlak voor het begin van de competitie een scheur van zes centimeter in een hamstring op. Toen ik fit was, kreeg ik nauwelijks nog kansen. Meerdere malen kreeg ik te horen dat ik bij de groep zat, maar als ik in het stadion arriveerde, mocht ik op de tribune gaan zitten."

Enkele maanden geleden kreeg Van der Meyde te horen dat zijn aflopende contract niet vernieuwd zou worden. Aan het begin van vorige week stuurde Moyes hem al met vakantie. Slechts 24 keer in vier jaar tijd trok hij een wedstrijdshirt van Everton aan. Eén keer was zijn bijdrage echt relevant: hij gaf de voorzet waaruit Dan Gosling scoorde tegen Liverpool, in de verlenging van de replay in vierde ronde van de FA Cup van dit seizoen. "Dus ik heb toch een bijdrage geleverd aan het bereiken van de finale", zegt Van der Meyde schertsend. "Het is allemaal niet zo gelopen als ik had gehoopt, dat is wel duidelijk", vervolgt hij berustend. "Voor de fans en de spelers hoop ik dat Everton de FA Cup wint. Wat ik de trainer gun? Daar zeg ik maar niets over. Wayne Rooney heeft ook een keer iets over hem geroepen en kreeg een rechtszaak aan zijn broek."

Dolce is inmiddels een levendig kind. "Het gaat goed met haar. In de voorbije twee jaren is er een aantal clubs geweest die me wilden huren, maar we wilden het Dolce niet aandoen om van ziekenhuis en artsen te wisselen. Bij Everton hadden ze daar geen begrip voor, ze dachten dat ik bleef zitten voor het geld. Dat Dolce de reden was dat ik wilde blijven kwam blijkbaar niet in ze op. Inmiddels kunnen we met Dolce verhuizen. Alles is bespreekbaar, ook Nederland. Ik sta iedere dag op de lopende band en ben topfit. Dat hoop ik nu eens een tijdje te blijven. Moyes is een waardeloze vent die me probeerde kapot te maken, maar dat is hem dus echt niet gelukt, hè. Schrijf me nog niet af."
Als ik dat zo lees verbaast het me dat hij niet door het lint is gegaan tegen die trainer zeg
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:39:21 #92
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69561882
heftig verhaal.

Kom maar naar Ajax Andy, het AMC is goed
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_69561922
quote:
Moyes is een waardeloze vent die me probeerde kapot te maken
Wat een sukkel

dramaqueen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_69561951
in 6,5 seizoen 52 wedstrijden gespeeld en dan zijn er serieus mensen die die kneus terug bij Ajax willen zien
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_69562171
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:42 schreef navigator het volgende:
in 6,5 seizoen 52 wedstrijden gespeeld en dan zijn er serieus mensen die die kneus terug bij Ajax willen zien
Epic fail inderdaad.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:25:02 #96
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69562766
moeilijk verhaal...... tjah...
pi_69562805
Antwoord op tt ;

nee.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_69563671
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:26 schreef TLC het volgende:
Antwoord op tt ;

nee.
QFT
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72022472
Zou hij nog een club van enig niveau kunnen vinden?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_72022942
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:52 schreef cultheld het volgende:
Zou hij nog een club van enig niveau kunnen vinden?
groningen is desperate nah volgens mij gaat het niet meer wat worden.... zonde maarjah het leven loopt niet altijd zoals je het wenst he
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:13:51 #101
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72023268
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:42 schreef navigator het volgende:
dit gelezen?
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:29 schreef Mwanatabu het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)n_zware_jaren__.html
[..]

Als ik dat zo lees verbaast het me dat hij niet door het lint is gegaan tegen die trainer zeg
hij mag nog steeds wel een jaar bij Ajax mee doen tegen een prestatieloon
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_72024084
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:13 schreef Catch22- het volgende:

dit gelezen?
[..]
Slaat nergens op dat verhaal. Misschien had die op begrip kunnen rekenen als die niet constant bezopen was.
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:39:36 #103
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72915501
al een club?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:17:43 #104
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72918307
Je vraagt je af wat van die gozer terecht moet komen. Hij is er vrees ik het type voor om zijn miljoenen er in geen tijd doorheen te jagen, finaal de weg kwijt te raken (voor zover dat nog niet gebeurd is) en in de goot te eindigen.
pi_72918920
hij heeft wel een dure boerderij en alles he
pi_72918943
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:17 schreef Plato1980 het volgende:
Je vraagt je af wat van die gozer terecht moet komen. Hij is er vrees ik het type voor om zijn miljoenen er in geen tijd doorheen te jagen, finaal de weg kwijt te raken (voor zover dat nog niet gebeurd is) en in de goot te eindigen.
helder #2
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:41:49 #107
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72919002
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
hij heeft wel een dure boerderij en alles he
Ja en 20 rolexen en 5 sportauto's en waarschijnlijk ook nog 16 Armani-pakken, 6 designbanken en 4 frituurpannen, dat is juist het probleem.
pi_72919114
arabie zou wel wat voor hem zijn
pi_72928822
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja en 20 rolexen en 5 sportauto's en waarschijnlijk ook nog 16 Armani-pakken, 6 designbanken en 4 frituurpannen, dat is juist het probleem.
Nee, hij heeft veel dieren. En dat eten kost ook wel veel geld, al die paarden en zelfs een lama dacht ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:40:11 #110
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_78393071
quote:
Van der Meyde krijgt nieuwe kans bij Ajax
- door Olga op 24-02-2010 @ 10:27

Ajax biedt Andy van der Meyde een kans om zijn voetballoopbaan uit het slop te halen. De 30-jarige vleugelaanvaller mag met het belofte-elftal meetrainen in de hoop dat dat leidt naar een nieuwe club.

"Ik vind het geweldig dat ik vanaf morgen met Jong Ajax mag meetrainen", zegt Van der Meyde vandaag in de Telegraaf. "Zo kan ik weer helemaal fit worden voor het geval een club me tot het einde van het seizoen of voor volgend jaar zou willen vastleggen."

Volgens de zeventienvoudig international is het niet de bedoeling dat hij voor Ajax gaat voetballen. "Maar zeg nooit nooit. Ik heb tien jaar lang voor deze prachtige club mogen spelen en ben blij dat Ajax me deze kans geeft. Het voelt goed om terug te keren op het oude nest. Ik ga mijn stinkende best doen", belooft hij.

Van der Meyde speelde van 1997 tot 2003 in het eerste elftal van de Amsterdammers. Daarna dwong hij een transfer af naar Internazionale. De Arnhemmer kon de hooggespannen verwachtingen in Milaan niet waarmaken, waarna hij vertrok naar Everton. Sinds begin dit seizoen zit hij zonder club.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:43:46 #111
225540 Pugg
Friends forever
pi_78395658
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:40 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Hoe diep valt een mens
pi_78402530
Dan zijn er heel veel voetballers die diep vallen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 februari 2010 @ 19:08:35 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78403814
Nou ben benieuwd of we hem ooit nog op niveau gaan zien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:10:56 #114
225540 Pugg
Friends forever
pi_78424354
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:08 schreef rubbereend het volgende:
Nou ben benieuwd of we hem ooit nog op niveau gaan zien

pi_78510061
http://www.at5.nl/artikel(...)ekker-thuis-bij-ajax

Oh hij heeft zijn eigen topic
Naja hier dus de link met een interview met Mandy.

Opmerkingen: LOL@Freemeppen en zijn nep-neger accent.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 02:12:41 #116
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78510162
Ooit een mooie goal tegen Inter of AS, verder weinig bijzonders
.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 02:55:58 #117
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_78510878
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

De jaloezie druipt er vanaf
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 27 februari 2010 @ 02:59:53 #118
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_78510917
gigantisch overhypt
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_78669509
'Andy van der Meyde vervanger van Lazovic'
3 maart 2010 RvN

Als er tijdens een fitheidstest vandaag geen rare dingen gebeuren, maakt Andy van der Meyde het seizoen af bij PSV, zo meldt De Telegraaf. Omdat hij geen club heeft, kan hij per direct worden aangetrokken. Rutten werkte eerder bij FC Twente al met de aanvaller.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 3 maart 2010 @ 08:56:50 #120
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78669608
Ik hoorde het net op de radio. Beeeetje jammer
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_78669891
Waarom?
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:12:38 #122
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78669990
Ben zeer benieuwd wat v/d Meyde nog kan. Betwijfel of PSV wel wat aan hem heeft
.
pi_78670107
PSV heeft Amrabat al, veel spelen zal hij sws niet
pi_78670914
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 02:12 schreef Yankee het volgende:
Ooit een mooie goal tegen Inter of AS, verder weinig bijzonders
Ik heb ook het idee dat hij destijds z'n transfer heeft verdiend op basis van één goede wedstrijd tegen Inter in de CL waarin hij één of twee keer scoorde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_78671352
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:58:09 #126
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78671412
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat hij destijds z'n transfer heeft verdiend op basis van één goede wedstrijd tegen Inter in de CL waarin hij één of twee keer scoorde.
Dat klopt wel denk ik want wat heeft hij daarna nog gepresteerd?

2003/04 Internazionale 14 1 Serie A
2004/05 Internazionale 18 0 Serie A
2005/06 Everton 10 0 Premiership
2006/07 Everton 8 0 Premiership
2007/08 Everton 0 0 Premier League
2008/09 Everton 2 0 Premier League

.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:58:16 #127
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_78671416
Mandy naar PSV???

Onverwachte transfer.
pi_78671548
Haha, ben benieuwd wat zijn collega's onder de douche over zijn tattoeage zeggen!
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:09:54 #129
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78671781
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:02 schreef Felon het volgende:
Haha, ben benieuwd wat zijn collega's onder de douche over zijn tattoeage zeggen!
Zeg dat het niet waar is.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_78672383
It is!
pi_78674118
Telegraaf zegt het he. Moet het eerst maar zien. Want hij heeft de vorige maand toch gezegd dat hij niet naar Feyenoord of PSV gaat, omdat hij daarvoor teveel Ajacied is? En hij mag meetrainen nu bij Ajax, en dan zal ie naar de rivaal gaan? Zou het erg lame vinden..
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_78674499
alsof feyenoord hem zou willen
pi_78674958
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:02 schreef Felon het volgende:
Foto's?
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:37:26 #134
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78674975
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:25 schreef Helmpje het volgende:
alsof feyenoord hem zou willen
Nee, die willen Schaken
.
pi_78675130
Alsof Feyenoord zoveel heeft te winnen.
pi_78675447
iedergeval boeken ze wel een vooruitgang
pi_78675839
Woeps, winnen = willen.
pi_78675923
Edit
pi_78677962
Wat moet PSV nou serieus met zon pauper die 1 goal heeft gescoord in 6 jaar .

Lekker opportunistisch ook, ze waren hem waarschijnlijk vergeten als die niet bij Ajax opdook.
pi_78678049
tattoo? wat voor tattoo?
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:56:38 #141
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78678090
Mensen; lees het hele topic even door.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_78678103
lijkt me trouwens sterk dat PSV hem wil hebben. Goed, ik heb me niet echt verdiept in de transfers die Rutten heeft gedaan, maar dit lijkt me dan wel de allerslechtste die hij ooit zal doen.
pi_78678373
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef DeEigenaar het volgende:
lijkt me trouwens sterk dat PSV hem wil hebben. Goed, ik heb me niet echt verdiept in de transfers die Rutten heeft gedaan, maar dit lijkt me dan wel de allerslechtste die hij ooit zal doen.
Rutten is geinteresseerd in transfervrije buitenspelers die interesse hebben in PSV en bereidt zijn voor 3 maanden te tekenen

Ken jij een betere optie?
pi_78679009
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Rutten is geinteresseerd in transfervrije buitenspelers die interesse hebben in PSV en bereidt zijn voor 3 maanden te tekenen

Buitenspelers van de gemiddelde club uit de Hoofdklasse?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:51:20 #145
225540 Pugg
Friends forever
pi_78680668
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Buitenspelers van de gemiddelde club uit de Hoofdklasse?
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:05:33 #146
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_78681272
Wat moet PSV in Gods naam met vd Meyde. Dit is een nóg grotere flop dan Reiziger en Kluivert
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:51:04 #147
33189 RM-rf
1/998001
pi_78683213
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Idd, zoveel transfervrije spelers zijn er niet op de markt nu (eigenlijk zou de FIFA imho ook moeten optreden tegen de problemen die nu kunnen ontstaan door verschillende transfervensters tussen west-europa en rusland)
Dan heb je al snel enkel 'spelers met een vlekje' als optie.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_78683555
Is Van Geel toevallig technisch directeur in Eindhoven geworden?
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:13:52 #149
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78684191
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:05 schreef jpg97 het volgende:
Wat moet PSV in Gods naam met vd Meyde. Dit is een nóg grotere flop dan Reiziger en Kluivert
Dat vraag ik me ook af
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_78690996
Andy van der Meyde tekent bij PSV
3 maart 2010 PSV.nl

Andy van der Meyde speelt tot het einde van het seizoen voor PSV. Omdat de 30-jarige aanvaller niet onder contract stond bij een club, kan hij ondanks dat de transferdeadline is verstreken worden toegevoegd aan de PSV-selectie. Na dit seizoen heeft de club een eenzijdige optie om het contract met twee jaar te verlengen. Vandaag trainde Van der Meyde al op de herdgang. Hij deed dat in een outfit met rugnummer 9. Vanaf zijn komst in 2007 het rugnummer van Danko Lazovic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')