Dat klopt wel denk ik want wat heeft hij daarna nog gepresteerd?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat hij destijds z'n transfer heeft verdiend op basis van één goede wedstrijd tegen Inter in de CL waarin hij één of twee keer scoorde.
Zeg dat het niet waar is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:02 schreef Felon het volgende:
Haha, ben benieuwd wat zijn collega's onder de douche over zijn tattoeage zeggen!
Foto's?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:02 schreef Felon het volgende:
Haha, ben benieuwd wat zijn collega's onder de douche over zijn tattoeage zeggen!
Rutten is geinteresseerd in transfervrije buitenspelers die interesse hebben in PSV en bereidt zijn voor 3 maanden te tekenenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef DeEigenaar het volgende:
lijkt me trouwens sterk dat PSV hem wil hebben. Goed, ik heb me niet echt verdiept in de transfers die Rutten heeft gedaan, maar dit lijkt me dan wel de allerslechtste die hij ooit zal doen.
Buitenspelers van de gemiddelde club uit de Hoofdklasse?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Rutten is geinteresseerd in transfervrije buitenspelers die interesse hebben in PSV en bereidt zijn voor 3 maanden te tekenen
Ken jij een betere optie?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Buitenspelers van de gemiddelde club uit de Hoofdklasse?
Idd, zoveel transfervrije spelers zijn er niet op de markt nu (eigenlijk zou de FIFA imho ook moeten optreden tegen de problemen die nu kunnen ontstaan door verschillende transfervensters tussen west-europa en rusland)quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Rutten is geinteresseerd in transfervrije buitenspelers die interesse hebben in PSV en bereidt zijn voor 3 maanden te tekenen
Ken jij een betere optie?
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:05 schreef jpg97 het volgende:
Wat moet PSV in Gods naam met vd Meyde. Dit is een nóg grotere flop dan Reiziger en Kluivert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |