Dat het niks met de budget te maken heeft snap ik ook wel maar Ajax kan nooit zoveel geld hebben. 75 miljoen is meer dan het bedrag wat Ajax voor de aandelen kreeg waar ook nog eens veel geld aan aandelen arena,spelers en projecten is opgegaan. En Ajax heeft nou ook niet bepaald briljant beleid gevoert de afgelopen 10 jaar warmee ze het potje hebben kunnen aanvullen. Kortom, het potje is er wel maar zoveel geld is echt onzin.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Er was een pot van 75 miljoen voordat Huntelaar werd aangetrokken. Dat heeft niks met het gewone budget te maken. Het is gewoon een spaarpot zeg maar voor bijzondere aankopen etc. Nou haal Huntelaar z'n transferbedrag er maar vanaf en vast nog wat van afgelopen zomer waar ik geen bedragen van weet.
Maar goed dan geloof je het niet![]()
http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?id=43504quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat het niks met de budget te maken heeft snap ik ook wel maar Ajax kan nooit zoveel geld hebben. 75 miljoen is meer dan het bedrag wat Ajax voor de aandelen kreeg waar ook nog eens veel geld aan aandelen arena,spelers en projecten is opgegaan. En Ajax heeft nou ook niet bepaald briljant beleid gevoert de afgelopen 10 jaar warmee ze het potje hebben kunnen aanvullen. Kortom, het potje is er wel maar zoveel geld is echt onzin.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?id=43504
En zo zijn er met een beetje zoeken tientallen stukjes te vinden waarin men het over 75 miljoen heeft.
Allemaal door mij uit m'n duim gezogen.
Ik denk dat die 75 miljoen staat voor het algehele budget dat Ajax heeft. Waar dus ook salarissen, onderhoud etc etc inzitten.quote:is op de laatste aandeelhoudersvergadering besloten zo’n 18 miljoen, van de in totaal 75 miljoen,
daar ga ik ook vanuit ja. ik ben op het financiele gebied van Ajax niet heel bekendquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat die 75 miljoen staat voor het algehele budget dat Ajax heeft. Waar dus ook salarissen, onderhoud etc etc inzitten.
Bij een goed bod verkopen, hij viel me zeker mee dit seizoen maar een echt topper? nee.quote:2/5/2007 - ´De Mul wordt gevolgd door Sevilla´
(Gepost door RvN)
Volgens Voetbal International wordt Tom de Mul gevolgd door Sevilla. De belangstelling van Ajax voor Bakircioglu van FC Twente zou los staan van eventuele interesse voor De Mul. Ajax zou aanvallend meer rendement willen zien op de vleugels.
Voor de verdediging komt vd Wiel er vast bij en ik neem aan een vervanger voor Grygera.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef JeroenV het volgende:
Nu het seizoen (bijna) ten einde is ben ik toch wel benieuwd wat er allemaal gaat veranderen.
Zo te merken zijn ze toch stevig op zoek naar versterkingen voor het middenveld en de aanval, dat is in ieder geval gunstig te noemen.
HtC gaf in een interview al eens aan op elke linie een versterking te willen zien.
Dan worden we ook weer eens kampioenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef jorienvdherik het volgende:
ajax wil delorge ,
omgekochte speler joh![]()
dat welquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Daarom, worden we ook weer eens kampioen
Ik had eerst nog wel respect voor je maar wat je hier typt is pure onzin.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, het is altijd wat. Ga je niet naar een stadion, dan ben je een teletekstsupporter. Ga je wel naar een stadion dan heb je geen seizoenskaart. Heb je een seizoenskaart, dan heb je geen uitkaart. Heb je een uitkaart dan ga je niet naar alle uitwedstrijden. Ga je naar alle uitwedstrijden dan ga je niet naar Europese uitwedstrijden. Ga je naar Europese uitwedstrijden dan heb je je seizoenskaart op de lange zijde en dan hoor je er niet bij, want korte zijde is the place to be. Zit je eerste ring korte zijde dan had je tweede ring moeten zitten want de eerste ring is voor kneuzen. Zit je tweede ring korte zijde dan zit je niet dicht genoeg bij 410. Zit je in 410, dan is 410 helemaal niks meer vanwege hun te lollige gespring, de echte oude 410 gangers willen op Zuid. Ga je meer naar Zuid dan heb je de verkeerde sjaal want het nieuwe logo staat erop in plaats van het oude.
Omdat? Het is ietwat overdreven, maar veel van die "argumenten" worden gebruikt hier in 't topic hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik had eerst nog wel respect voor je maar wat je hier typt is pure onzin.
Als jij geen seizoenskaart hebt ben je duidelijk geen fanatieke fan van Ajax anders had je wel een seizoenskaart en ging je iedere wedstrijd. Maar dat verschil willen de meeste teletekst/sucsessupporters niet inzien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:35 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat? Het is ietwat overdreven, maar veel van die "argumenten" worden gebruikt hier in 't topic hoor.
Neequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga je niet naar een stadion, dan ben je een teletekstsupporter
dat is toch waar...
Heb jij toendertijd daadwerkelijk pizza's aan je deur gekregen of niet? Dat vraag ik me steeds af als ik je zie postenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meneer voelt zich aangesproken, waarom ga jij niet elke thuiswedstrijd van ajax eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |