50 miljoen kronor, dat is omgerekend een kleine 5 miljoen euro.quote:
Dat is bullshit want het vorige topic stond er dezelfde titel en was het goed. Misschien moeten bepaalde mensen weer onder hun steen gaan liggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geen willekeur, die TT had al genoeg discussie opgeroepen, dan maar een neutrale TT
Ja vast wel een paar uit een managerspelletje ofzo, of wat van die zelfbenoemde scouts/experts hier op fok. Maar niemand zal 'm ooit live hebben zien spelenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
50 miljoen kronor, dat is omgerekend een kleine 5 miljoen euro.
Iemand bekend met deze speler?
blijkbaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
staat de Noorse kroon op het moment gunstig?
Truequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja vast wel een paar uit een managerspelletje ofzo, of wat van die zelfbenoemde scouts/experts hier op fok. Maar niemand zal 'm ooit live hebben zien spelen
Redelijk wat, vooral zondag wat een dag....heb je niet gedanst op O3 ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:43 schreef PLAE@ het volgende:
Tom hoeveel kilo heb jij er afgezweet van 't weekend?
Ik 0maar ik zweet dan ook niet
![]()
we gaan geen reserves van 5 milj. kopenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef PLAE@ het volgende:
Overigens voordat KJH gehaald is vorig jaar was er een 'potje' van ¤75 miljoen. Dus iedereen kan zo'n beetje uitrekenen dat er nog best wel wat te besteden is. Al is het eigenlijk reserve![]()
Ik ben nog wel op het Leidse geweest maar ik was te veel van het padje om nog aan zoiets te denken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Redelijk wat, vooral zondag wat een dag....heb je niet gedanst op O3 ?
ik herken alleen zijn voornaamquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
50 miljoen kronor, dat is omgerekend een kleine 5 miljoen euro.
Iemand bekend met deze speler?
Er is idd nog een potje geld maar echt geen ¤75 miljoen. Zo goed heeft Ajax het financieel gedaan...quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef PLAE@ het volgende:
Overigens voordat KJH gehaald is vorig jaar was er een 'potje' van ¤75 miljoen. Dus iedereen kan zo'n beetje uitrekenen dat er nog best wel wat te besteden is. Al is het eigenlijk reserve![]()
en dan volgend seizoen weer de prijzen omhoogquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Komop, dat is een traditie die we in eren moeten houden.
en daarna zeker voor 1,5 milj. aan Feyenoord verkopen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Komop, dat is een traditie die we in eren moeten houden.
Er was een pot van 75 miljoen voordat Huntelaar werd aangetrokken. Dat heeft niks met het gewone budget te maken. Het is gewoon een spaarpot zeg maar voor bijzondere aankopen etc. Nou haal Huntelaar z'n transferbedrag er maar vanaf en vast nog wat van afgelopen zomer waar ik geen bedragen van weet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Er is idd nog een potje geld maar echt geen ¤75 miljoen. Zo goed heeft Ajax het financieel gedaan...
quote:
en weer geen kampioen wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
en dan volgend seizoen weer de prijzen omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |