Hoezo, heb je daar seks gehad met een thaise man?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat Thaise vrouwen eigenlijk mannen zijn, na mijn reis naar Thailand.![]()
Waarom je dat zou willen is mij een raadsel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je kan die status ook verborgen houdenvoor anderen.
Als iemand een aanslag wil plegen kan iemand zien dat je online bent en een computerbom laten afgaan!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom je dat zou willen is mij een raadsel.
Maar daar heb jij vast en zeker een antwoord op....
Nee, veel prostituees zijn omgebouwd. Daarbij moet ik zeggen dat het echt moeilijk te zien is wanneer iemand echt vrouw is. Prostituees das ook weer een inkopper.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoezo, heb je daar seks gehad met een thaise man?
Het is beetje triest als in mijn profiel staat dat ik nooit langer dan een uur geleden het forum heb bezocht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom je dat zou willen is mij een raadsel.
Maar daar heb jij vast en zeker een antwoord op....
Temeier.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:12 schreef mordradead het volgende:
Wat is een prostitue?
Iedere keer als ik mijn profiel bekijk staat er bij laatste bezoek 1 seconde geleden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is beetje triest als in mijn profiel staat dat ik nooit langer dan een uur geleden het forum heb bezocht.
10 seconden geleden. staat er nu.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Iedere keer als ik mijn profiel bekijk staat er bij laatste bezoek 1 seconde geleden.
Ze zit vaak op een ander forum. Waarom? Wat wil je van haar?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Iemand de laatste tijd Chanty nog gezien?
Ik heb ook een Xbox 360 he, die heeft ook wat tijd nodig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik raak nu wel bezorgd.
Ik wil een date.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze zit vaak op een ander forum. Waarom? Wat wil je van haar?![]()
Kansloze kutnerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik wil een date.
Of met jou.
![]()
Nee ik had haar een PM gestuurd dus vandaar.
JA HOOR EN MAAR SCHELDEN EN MAAR SCHELDENquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kansloze kutnerd
Ga voor een gamecube sparen ofzo
Ach het is niet alsof ik je doodwens ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
JA HOOR EN MAAR SCHELDEN EN MAAR SCHELDEN
Laatst had ik nog wat gezegd tegen Chanty en dit is dus weer een prima voorbeeld.![]()
Zeg, doe niet zo overprotectedquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kansloze kutnerd
Ga voor een gamecube sparen ofzo
Erm gast, het is zeg maar standaard als iemand zegt van : daten omdat je het enige vrouwlijke hier op een forum bent?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg, doe niet zo overprotectedLani kan heus wel voor dr zelf opkomen.
Ach man, who gives a fuck. Waar men zich druk om kan maken zeg..quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm gast, het is zeg maar standaard als iemand zegt van : daten omdat je het enige vrouwlijke hier op een forum bent?
Dat ze kansloos zijn
Jaja, een heus kemphanengevecht. Normaal moet je betalen om dat soort dingen bij te wonenquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:42 schreef Laniboekje het volgende:
Whoa, kleine rel gemist!![]()
Ruzbeh, als Chanty niet meer reageert op je PM dan wil ik wel met je daten hoor... mits je een New Mini Cooper S in bezit hebt. Een echte!
Goedemorgen trouwens!
Je hoeft dat wagentje ook alleen maar in bezit te hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaja, een heus kemphanengevecht. Normaal moet je betalen om dat soort dingen bij te wonen
Maar Laniboekje, ben je zo makkelijk om te kopen met een simpel ototje?
Ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar Laniboekje, ben je zo makkelijk om te kopen met een simpel ototje?
Kan het me wel voorstellen hoor. Ben ook dol op mini'squote:
De nieuwe zijn grappig, maar ze redden het bij lange na niet van de orginele.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen hoor. Ben ook dol op mini's
Het is dat m'n budget er niet naar is anders had ik graag zo'n ouderwetse op willen knappen![]()
Is dat wel slim met spierpijn?quote:
Ok dan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:03 schreef Poit het volgende:
Jwel hoor. Stevige knuffel en dan met de handen over m'n rug wrijven zodat het lekker warmgewreven wordt![]()
Daar heeft mijn vriendin nooit last van.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:23 schreef Poit het volgende:
Ik wil nooit aangeraakt worden als ik bierpijn heb (lees: Kater)
Ik kan me geen moment herinderen dat ie niet geschenen heeft.quote:
BWEHEHWHEWHEHquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kan me geen moment herinderen dat ie niet geschenen heeft.
Nou, zo oud ben ik nog niet maar zo voel ik me welquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:03 schreef ach het volgende:
Voor de oerknal scheen hij nietEn dat kan ik me nog herinneren want zo oud ben ik
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |