Je hoeft ze ook niet te volgen, daarom ben je niet meer leerplichtig. Ieder geval ik was dat niet meer toen ik op die opleiding zat, dat anderen mensen van mijn klas dat wel waren kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als jij ze niet hoeft te volgen hoeft iemand die slechte cijfers haald dat ook niet.
En als die dat niet doet zal die niet slagen, en dan krijgt de school geen geld.
Dus iedereen moet komen en zijn huiswerk maken zodat er zoveel mogelijk mensen slagen en de school zo veel mogelijk geld krijgen.
Dan gewoon een warme douche nemen en daarna een beetje in beweging blijven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Klopt, maar neemt niet weg dat ik niet zo soepel beweeg op het moment zoals ik zou willen. Vanmorgen was het helemaal erg. Kwam amper m'n bed uit.
Op het HBO kijken ze geeneens of je het wel gedaan hebt, als je de tentamens maar haaltquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, ik vroeg me altijd waarom ik huiswerk over zou schrijven als je er toch niks van leert. Dan kun je het net zo goed niet doen toch.
Werdt ook niet gewardeerd.
Gekke instelling vind ik dat, je doet die opleiding toch om iets te leren en als je ergens niets van kan leren is het toch zinloos?quote:Maar als je je inschrijft voor een opleiding dan moet je ook aanwezig zijn.
Je bent wettelijk gezien niet meer leerplichtig. Dat wil dus zeggen dat je niet bij een opleiding ingeschreven hoeft te staan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te volgen, daarom ben je niet meer leerplichtig. Ieder geval ik was dat niet meer toen ik op die opleiding zat, dat anderen mensen van mijn klas dat wel waren kan ik niks aan doen
Lelijk rood is niet mooi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef Poit het volgende:
Gedaan, zo'n hete waarbij je 3 keer zo rood uit de douche komt.![]()
Is het in dat geval wel slim geweest om je in te schrijven voor die opleiding? Had je niet beter de tentemens aan kunnen vragen? Die dan halen en zo je diploma halen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Op het HBO kijken ze geeneens of je het wel gedaan hebt, als je de tentamens maar haalt
[..]
Gekke instelling vind ik dat, je doet die opleiding toch om iets te leren en als je ergens niets van kan leren is het toch zinloos?
Er werd al aan het begin van het jaar tegen me gezegd dat ik niet verplicht was om de lessen te volgen. Ik kon er op zich ook vrijstelling voor krijgen, maar dan had ik in 1.5 jaar misschien 6 vakken gehad, dus dat wou de school niet doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je bent wettelijk gezien niet meer leerplichtig. Dat wil dus zeggen dat je niet bij een opleiding ingeschreven hoeft te staan.
Schrijf je je toch in voor een opleiding heb je je wel te houden aan de regels die gelden op die opleiding.
Als hun dus eisen dat je aanwezig bent kunnen ze dat als reden gebruiken om je van school af te trappen. Je houd je dan niet aan de regels.
Dan moet dat wel kunnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is het in dat geval wel slim geweest om je in te schrijven voor die opleiding? Had je niet beter de tentemens aan kunnen vragen? Die dan halen en zo je diploma halen.
Zou wel leuk zijn idd.quote:
echt grappig vind ik het nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:07 schreef Roi het volgende:
Angry Gamer Nerd: SEGA CD
http://gametrailers.com/player.php?id=19089&type=wmv
Dat is je eigen keuze, ik wil eigenlijk wel het geld terug van leraren die besluiten geen college te geven als ze dat wel horen te doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn idd.
Vind het ook stom dat je wettelijk bepaald collegegeld betaalt terwijl ik misschien de helft van de colleges volg.
waarom?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:11 schreef mordradead het volgende:
Tune in op omroep MAX !
Altijd, sjeweettoch!quote:
quote:
Vind je zuur dan wel te pruimen?quote:
Meer als wannabee mod.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef Laniboekje het volgende:
Denk aan het gebagger mensen.
Of kom ik nu over als een zuurpruim?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
On noes teh horror!!! (nanny in da huis) Maar welkom wel edele modquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, kan ik mooi hier weer even de boel in de gaten houden![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
OMFG ik heb iets nieuws ontdekt!!
[afbeelding] staat voor user is online.
[afbeelding] offline.
![]()
Wist je dat nog nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding] offline.
![]()
Alsof jij het wel in de gaten had.quote:
Maak een youtube filmpje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef mordradead het volgende:
Ik Jump regelmatig en op die manier kan ik op ieder moment van de dag m'n skills showen.
Maar je kan die status ook verborgen houdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding] offline.
![]()
Heb op ieder forum waar mogelijk is mijn onlinestatus online. Wist alleen niet dat je het ook kon zien aan de blokjes en niet alleen aan profiel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je kan die status ook verborgen houdenvoor anderen.
Ben altijd bang dat Thaise vrouwen eigenlijk mannen zijn, na mijn reis naar Thailand.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:15 schreef Poit het volgende:
Kan geen thais vrouwtje vinden.. Zelf bij onze thai staat een vadsige chinees![]()
Hoezo, heb je daar seks gehad met een thaise man?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat Thaise vrouwen eigenlijk mannen zijn, na mijn reis naar Thailand.![]()
Waarom je dat zou willen is mij een raadsel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je kan die status ook verborgen houdenvoor anderen.
Als iemand een aanslag wil plegen kan iemand zien dat je online bent en een computerbom laten afgaan!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom je dat zou willen is mij een raadsel.
Maar daar heb jij vast en zeker een antwoord op....
Nee, veel prostituees zijn omgebouwd. Daarbij moet ik zeggen dat het echt moeilijk te zien is wanneer iemand echt vrouw is. Prostituees das ook weer een inkopper.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoezo, heb je daar seks gehad met een thaise man?
Het is beetje triest als in mijn profiel staat dat ik nooit langer dan een uur geleden het forum heb bezocht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom je dat zou willen is mij een raadsel.
Maar daar heb jij vast en zeker een antwoord op....
Temeier.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:12 schreef mordradead het volgende:
Wat is een prostitue?
Iedere keer als ik mijn profiel bekijk staat er bij laatste bezoek 1 seconde geleden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is beetje triest als in mijn profiel staat dat ik nooit langer dan een uur geleden het forum heb bezocht.
10 seconden geleden. staat er nu.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Iedere keer als ik mijn profiel bekijk staat er bij laatste bezoek 1 seconde geleden.
Ze zit vaak op een ander forum. Waarom? Wat wil je van haar?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Iemand de laatste tijd Chanty nog gezien?
Ik heb ook een Xbox 360 he, die heeft ook wat tijd nodig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik raak nu wel bezorgd.
Ik wil een date.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze zit vaak op een ander forum. Waarom? Wat wil je van haar?![]()
Kansloze kutnerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik wil een date.
Of met jou.
![]()
Nee ik had haar een PM gestuurd dus vandaar.
JA HOOR EN MAAR SCHELDEN EN MAAR SCHELDENquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kansloze kutnerd
Ga voor een gamecube sparen ofzo
Ach het is niet alsof ik je doodwens ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
JA HOOR EN MAAR SCHELDEN EN MAAR SCHELDEN
Laatst had ik nog wat gezegd tegen Chanty en dit is dus weer een prima voorbeeld.![]()
Zeg, doe niet zo overprotectedquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kansloze kutnerd
Ga voor een gamecube sparen ofzo
Erm gast, het is zeg maar standaard als iemand zegt van : daten omdat je het enige vrouwlijke hier op een forum bent?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg, doe niet zo overprotectedLani kan heus wel voor dr zelf opkomen.
Ach man, who gives a fuck. Waar men zich druk om kan maken zeg..quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm gast, het is zeg maar standaard als iemand zegt van : daten omdat je het enige vrouwlijke hier op een forum bent?
Dat ze kansloos zijn
Jaja, een heus kemphanengevecht. Normaal moet je betalen om dat soort dingen bij te wonenquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:42 schreef Laniboekje het volgende:
Whoa, kleine rel gemist!![]()
Ruzbeh, als Chanty niet meer reageert op je PM dan wil ik wel met je daten hoor... mits je een New Mini Cooper S in bezit hebt. Een echte!
Goedemorgen trouwens!
Je hoeft dat wagentje ook alleen maar in bezit te hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaja, een heus kemphanengevecht. Normaal moet je betalen om dat soort dingen bij te wonen
Maar Laniboekje, ben je zo makkelijk om te kopen met een simpel ototje?
Ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar Laniboekje, ben je zo makkelijk om te kopen met een simpel ototje?
Kan het me wel voorstellen hoor. Ben ook dol op mini'squote:
De nieuwe zijn grappig, maar ze redden het bij lange na niet van de orginele.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen hoor. Ben ook dol op mini's
Het is dat m'n budget er niet naar is anders had ik graag zo'n ouderwetse op willen knappen![]()
Is dat wel slim met spierpijn?quote:
Ok dan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:03 schreef Poit het volgende:
Jwel hoor. Stevige knuffel en dan met de handen over m'n rug wrijven zodat het lekker warmgewreven wordt![]()
Daar heeft mijn vriendin nooit last van.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:23 schreef Poit het volgende:
Ik wil nooit aangeraakt worden als ik bierpijn heb (lees: Kater)
Ik kan me geen moment herinderen dat ie niet geschenen heeft.quote:
BWEHEHWHEWHEHquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kan me geen moment herinderen dat ie niet geschenen heeft.
Nou, zo oud ben ik nog niet maar zo voel ik me welquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:03 schreef ach het volgende:
Voor de oerknal scheen hij nietEn dat kan ik me nog herinneren want zo oud ben ik
![]()
Knap als je hebt kunnen leven voordat de zon scheen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:03 schreef ach het volgende:
Voor de oerknal scheen hij nietEn dat kan ik me nog herinneren want zo oud ben ik
![]()
quote:
Je moet toch wel behoorlijk wat gezopen hebben wil je denken dat je god bent.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef ach het volgende:
[..]
In tegenstelling tot iemand anders ben ik helemaal niet zo vaak dronken![]()
Ik denk het niet, ik ben hetquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je moet toch wel behoorlijk wat gezopen hebben wil je denken dat je god bent.
Ik geloof er niet in.quote:
Dat vind ik een goede.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:33 schreef Poit het volgende:
Laten we er alsjeblieft geen religieus topic van maken. Alsjeblieft
Gewoon permbannen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat vind ik een goede.
Maar betekent dat dat we God moeten verbannen uit dit topic?
Jupz, tenzij je Shigeru Miyamoto als god ziet natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat vind ik een goede.
Maar betekent dat dat we God moeten verbannen uit dit topic?
Jammer, kun je altijd leuke gesprekken mee voeren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
Er liepen vanmorgen Jehova's bij ons in de straatMaar ze kwamen niet bij ons aan de deur
![]()
Naja, me moeder en ik zouden ons gaan verstoppen als ze wel aan de deur kwamenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jammer, kun je altijd leuke gesprekken mee voeren.
Ik ben toch overtuigder van mijn "geloof" dan hun dat zijn van dat van hun geloof.
Eigenwijs is ook wijs.
Gewoon binnen laten, een kopje koffie aanbieden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Naja, me moeder en ik zouden ons gaan verstoppen als ze wel aan de deur kwamenOmdat we beiden nog in onze badjas waren, en geen zin hadden in mensen die ons God kwamen brengen
![]()
Wat is er zou bijzonder aan Fallout?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:13 schreef Poit het volgende:
Nog 33 dagen tot eerste Fallout 3 teaser
* Poit doet een dansje en zingt een liedje
Toen zo'n vriend van me, had jehova's aan de deur.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Naja, me moeder en ik zouden ons gaan verstoppen als ze wel aan de deur kwamenOmdat we beiden nog in onze badjas waren, en geen zin hadden in mensen die ons God kwamen brengen
![]()
Turnbased RPG's vind ik ook wel leuk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:26 schreef Poit het volgende:
Fallout is een heerlijke semi turnbased RPG in een geweldig neergezette apocalyptische wereld.
Heeft een uber sfeer met geweldige muziek. Heerlijke game, speel geregeld nog Fallout 2 eventjes.
Dat is misschien een betere oplossing.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Toen zo'n vriend van me, had jehova's aan de deur.
"Goedemiddag, wij brengen u de boodschap van god"
*Zet het maar voor de deur*
SLAM deur dicht
Ah dan hoef ik em sowieso niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:31 schreef Poit het volgende:
Fallout 1 en 2 zijn volgens mij alleen maar op de PC uitgekomen. Deel 3 zal gok ik zo wel multiplatform gaan als ze idd (waar de meeste fans bang voor zijn) de Oblivion engine gebruiken.
Oblivion is bij mij niet vast gelopen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah dan hoef ik em sowieso niet.
Oblivion was een buggy saai kutspel.
De eerste paar uur is het : aah vet...oooo nice...
En dan doe je alleen maar hetzelfde en loopt het spel 5 keer vast in een uur
Eensch, maar als ze daarmee een Fallout sfeer neer kunnen zetten wil ik het nog wel proberen. Toch zie ik liever weer de Fallout wereld uit een isometrische hoek.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah dan hoef ik em sowieso niet.
Oblivion was een buggy saai kutspel.
De eerste paar uur is het : aah vet...oooo nice...
En dan doe je alleen maar hetzelfde en loopt het spel 5 keer vast in een uur
Ik heb serieus, en dan overdrijf ik niet...quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Oblivion is bij mij niet vast gelopen.
Het was wel veel van het zelfde. Maar toch zeker wel een goed spel.
Je werdt wel beter, maar dat kwam meer door de items die je had.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb serieus, en dan overdrijf ik niet...
Wel eens gehad dat de game 3x crashte in 5 minuten, steeds als ik aan het reizen was en hij moest een nieuw stuk gebied in laden (loading area gebeuren) dat de game dan vast liep.
En het hele mee scalen van de wereld sloeg nergens op.
Als ik een RPG speel wil ik sterker worden en de hele wereld aan kunnen als ik lang genoeg speel.
Ze hadden er net zo goed een adventure van kunnen maken zonder levelen.
Ik was een thief met pijl en boog, ik kon die magic shit op mijn wapens niet bij blijven houden omdat ik daar het geld niet voor had.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je werdt wel beter, maar dat kwam meer door de items die je had.
Vooral mijn schild met 30% damage reflection was heerlijk.
De ring of perfection was ook een lekker item.
Maar het was wel kut dat je nooit eens op je gemak door het bos kon lopen.
Wat ik ook niet lief vond is dat spells in verhouding alleen maar duurder werden.
6 HP er bij kosten bijvoorbeeld 10 Magica. Dan kwam je een betere spel tijden. Voor het gemak 24 HP er bij. Die koste je dan niet 40 maar 50 Magica. Die had gewoon 30 moeten zijn of zo.
Je moest idd een spell op je wapen hebben die niet meer dan 6 punten per keer gebruikt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik was een thief met pijl en boog, ik kon die magic shit op mijn wapens niet bij blijven houden omdat ik daar het geld niet voor had.
Iedere keer als ik een dungeon in ging en ik schoot mijn magic leeg kwam ik er uit met een hoeveelheid geld die de kosten niet kon vergoeden.
dit vind ik trouwens vernaait :
http://www.freerecordshop(...)ns.asp?ActionID=5924
De PC versie is dezelfde game als op de PS3/Xbox 360 en die moeten het dubbele kosten, waanzin gewoon
Da's niet zozeer de reden, licentiekosten zijn van groter belang. Plus ongetwijfeld prijsafspraken die de consolefabrikanten maken met de ontwikkelaars.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef Heintje het volgende:
Dat van spiderman is echt naaien ja. Maar anders downloaden die PC gamers natuurlijk alles.
Ik denk dat games op de PC zo wel een keer gaan uit sterven. Zeker SP games.
Die licentie kosten worden denk ik toch wel verdeeld over alle versies.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's niet zozeer de reden, licentiekosten zijn van groter belang. Plus ongetwijfeld prijsafspraken die de consolefabrikanten maken met de ontwikkelaars.
Zo, behoorlijk trek in een lekker koud pilsje, witbiertje met citroen ofzo. Liefst te nuttigen op een terras met een paar mooie dames in de buurt.
Ik denk dat je je van dat tientje wel vergist. Al vind ik die 35 euro wel een heel groot verschil, voor hetzelfde spel meer dan 2 keer zoveel. Ik weet niet of het feit dat PS3 spellen op Blu-Ray uitgebracht worden een rol speelt. Daarnaast denk ik dat Sony ook zo weinig mogelijk prijsverschil wilt zien tussen hun eigen games en die van 3rd party games. Ik gok zelfs dat dat de grootste reden is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die licentie kosten worden denk ik toch wel verdeeld over alle versies.
Dat van prijs afspraken klopt wel. maar dat verschild een tientje. Geen 35 euro.
De PC versie staat op een dvd.. die Xbox 360 versie ook..quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat je je van dat tientje wel vergist. Al vind ik die 35 euro wel een heel groot verschil, voor hetzelfde spel meer dan 2 keer zoveel. Ik weet niet of het feit dat PS3 spellen op Blu-Ray uitgebracht worden een rol speelt. Daarnaast denk ik dat Sony ook zo weinig mogelijk prijsverschil wilt zien tussen hun eigen games en die van 3rd party games. Ik gok zelfs dat dat de grootste reden is.
Stel: je bent moeder, koopt een game voor je zoon of dochter. Wordt het motorstorm voor 70 euro of Spiderman, waarvan die stoere film ook als is, voor (laten we een 10tje meer doen) 40 euro. Slecht zaak voor Sony dan natuurlijk.
Volgens mij verkopen ze liever een console game dan een PC game. Op een console is meer te verdienen dan op de PC.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Misschien dat pcbezitters niet snel een Spiderman game kopen en de uitgevers hiermee hoopt toch wat games te verslijten. Kan me goed voorstellen dat als mensen een pc hebben en een console, sneller geneigd zijn om bij deze game voor de console versie te kiezen. Verder is het gewoon zo dat pcgames, wanneer die niet succesvol genoeg zijn heel snel in prijs zakken vergeleken met consolegames. Door het nu al 30,- te maken wordt misschien voorkomen dat geen hond het koopt en binnen 3 maanden wordt verkocht voor een tientje.
De spidermangames die gebaseerd zijn op de films heb ik nooit leuk gevonden. Deze sla ik over.
Voor mij is het inmiddels echt niet interessant meer om op de PC te gamen. Ben al sinds ik klein, maar dan ook echt klein ben al achter de PC bezig maar ben het finetunen van die rotzooi echt zat. Ik betaal liever wat meer voor een consolegame met de wetenschap dat het zonder framedrops en volledige effecten kan draaien dan dat ik een uur bezig ben om te kutten met het aan het uitzetten van drawdistance, resoluties en de hele bubs effecten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:12 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij is het niet echt een goede onwikkeling als dit verschil zo groot blijft.
Het wordt zo wel interesant om over te stappen naar de PC en de console te laten staan.
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor mij is het inmiddels echt niet interessant meer om op de PC te gamen. Ben al sinds ik klein, maar dan ook echt klein ben al achter de PC bezig maar ben het finetunen van die rotzooi echt zat. Ik betaal liever wat meer voor een consolegame met de wetenschap dat het zonder framedrops en volledige effecten kan draaien dan dat ik een uur bezig ben om te kutten met het aan het uitzetten van drawdistance, resoluties en de hele bubs effecten.
Dat is wel een voordeel, tot op zekere hoogte vind ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het zoverre tunen heeft ook weer zijn voordelen. Bij C&C (met voorlopige uitzondering van deeltje 3 zonder SDK) kon zowat alles (units, wapens, sides, effecten) ingesteld worden, zodat het mogelijk was om modifications te maken. Dat geeft ook weer de vrijheid om een game langer houdbaar te maken door zelf dingen in te stoppen. Mooiste voorbeelden zijn FPS games die bijna leunen op de modscene en mijn favoriete game: StarTrek Bridge Commander wordt al jaren in geleven gehouden omdat het de enige ST game waarin zowat ieder schip die je maar wenst erin gevoegd kan worden.
Maar goed, ik denk dat slechts 1/10 leuk vind om met hun game te prielen, de rest wilt gewoon dvd erin en spelen.
Het is alleen zo kut dat je in de spellen van de laatste generaties op consoles ook te maken hebt met framedrops enzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor mij is het inmiddels echt niet interessant meer om op de PC te gamen. Ben al sinds ik klein, maar dan ook echt klein ben al achter de PC bezig maar ben het finetunen van die rotzooi echt zat. Ik betaal liever wat meer voor een consolegame met de wetenschap dat het zonder framedrops en volledige effecten kan draaien dan dat ik een uur bezig ben om te kutten met het aan het uitzetten van drawdistance, resoluties en de hele bubs effecten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |