Hele familie moet erin ehquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:50 schreef enter het volgende:
tur·ken·bak (de ~ (m.))
1 [bel.] grote, oude auto
![]()
Een van hun zonen is homoseksueel gewordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
wtfhoe komt die ertussen
[..]
Kangals![]()
![]()
!
Laat me raden, die ene in de groene puma shirtjequote:Op woensdag 2 mei 2007 08:06 schreef enter het volgende:
[..]
Een van hun zonen is homoseksueel geworden![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat me raden, die ene in de groene puma shirtje
Je hebt gewoon mij vooraan gezet he, op de fotoquote:
Klopt ':)quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:59 schreef murp het volgende:
dooie boel hier hoor :}|
):quote:
O>)quote:
werd je wakker met je vinger in je reet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:, ik heb me toch lekker geslapen boh gek
nee, dat dan weer nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef murp het volgende:
[..]
werd je wakker met je vinger in je reet?
heb ik ook wel eens
blijkbaarquote:
du bist pwned wie unne n00bquote:
* murp is al bezigquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
du bist pwned wie unne n00b, ga maar alvast krassen
Mercedesquote:
ik rij lekker nietquote:
iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef Double-Helix het volgende:
ik kan ook rijden,maar het mag legaal nog niet
ik mag zelfs in zo'n grote auto rijdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef Double-Helix het volgende:
ik kan ook rijden,maar het mag legaal nog niet
dan ga je naar amerika toequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:39 schreef zainabber het volgende:
wat zielig eigelijk, in amerika mag het al als je 16 bent.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:40 schreef murp het volgende:
[..]
vrachtauto noemen ze dat
en dat had ik al op mn 17e![]()
Met allemaal idioten leven daar,nee dank je,quote:
in argentinie als je 14 bentquote:
ja, maar nu nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:47 schreef Double-Helix het volgende:
murp kan je trouwens een alziende oog in me avater toevoegen?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:48 schreef zainabber het volgende:
altijd 1 x meer wel dan jij, dus ik win
HA.
Argentijnse steakquote:
Is goed ava godquote:
quote:
maar je bent wel veuls te licht voor mijquote:
valt wel mee tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar je bent wel veuls te licht voor mij
Dat je die serieus neem,quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nickelodeon met hun beste game verkiezingen, en pro evo 6 of god of war staat er niet bij
Vergeleken met Kratos zijn B.A Baracus en Chuck Norris een stel teletubbiesquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:58 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dat je die serieus neem,![]()
God of war 1,Kratos
MGS 3,Big Boss
MGS1,Solid Snake
Rome total war,
ik mag toch wel een mening hebben?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:58 schreef zainabber het volgende:
ik ben gewoon normaal gewicht hoor voor een meisje van mijn leeftijd!
neequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik mag toch wel een mening hebben?![]()
verkapt-ik-wil-terug-naar-'40-'45-postquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:00 schreef zainabber het volgende:
[..]
neegewoon luisteren naar anderen en ja-knikken
Kratos straalt een en al mannelijkheid, aggresie en testoteron uit ±Pquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:00 schreef Double-Helix het volgende:
Maar jack bauer niet natuurlijk
Maar kratos is wel ruig inderdaad![]()
nou ga je het zeggen ook!quote:
ja ikkequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef zarGon het volgende:
hoi
ik zit www.joost.com uit te proberen nu
iemand invites nodig![]()
?
Zeker als hij uit de hel kruipt en ares te grazen neemt nadat hij hem had gedood toen hij pandora's box vondquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kratos straalt een en al mannelijkheid, aggresie en testoteron uit ±P
verkapt-ik-ben-een-dictatorquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
je weet het niet beter dan ik, selim.
ik heb namelijk altijd gelijk
/aroggantiemode ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
altijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
donequote:
neequote:
impressedquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:08 schreef zainabber het volgende:
Laat al die fastfood-vetzakken in amerika wat minder eten en stuur al dat voedsel naar afrika dan.
Vallen zij weer af en komen die kindjes weer aan, 2 problemen opgelost.
Jij en zarG zijn van de herenliefde?quote:
dat is Haram, als Sala erachter komt, gaat hij hun onthoofdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Jij en zarG zijn van de herenliefde?
![]()
* sterke neiging om een PM naar sala te sturenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat is Haram, als Sala erachter komt, gaat hij hun onthoofden![]()
met zijn zwaard der gerechtigheidquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat is Haram, als Sala erachter komt, gaat hij hun onthoofden![]()
iedereen nu natuurlijk naar www.vandale.nl om necrofileren op te zoekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
met zijn zwaard der gerechtigheid![]()
en daarna gaat hij ze necrofileren![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef zainabber het volgende:
[..]
* sterke neiging om een PM naar sala te sturen
doe dan, jij doet toch atlidj waar je zin in hebtquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef zainabber het volgende:
[..]
* sterke neiging om een PM naar sala te sturen
dooien neukenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:14 schreef zainabber het volgende:
[..]
iedereen nu natuurlijk naar www.vandale.nl om necrofileren op te zoeken
ja maar ik ben vandaag in een aardige buiquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doe dan, jij doet toch atlidj waar je zin in hebt![]()
gelukkigquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja maar ik ben vandaag in een aardige bui
ik beveel je het om te doen, jij niet-koeliequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja maar ik ben vandaag in een aardige bui
jij kan heul geen bevelen uitdelenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik beveel je het om te doen, jij niet-koelie
14 jarigequote:
Ga nu op de grond,geef twintg,opschiten nu nu nu nu slappeling,tegen de muur,vuuuuuuuuuuuuuurquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:17 schreef zainabber het volgende:
[..]
jij kan heul geen bevelen uitdelen![]()
![]()
!
want?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:17 schreef zainabber het volgende:
[..]
jij kan heul geen bevelen uitdelen![]()
![]()
!
Hoe oud ben jequote:
Wie niet luisteren wil moet maar voelenquote:
in tegenstelling tot jullie zandbaktoeristen, sla ik zelden/geen dames/meisjes/vrouwenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:21 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wie niet luisteren wil moet maar voelen![]()
laat haar voelen deo![]()
zal ik me dan maar aanmelden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
de vraag die je kunt stellen is, wie is er 15![]()
![]()
ik heb het over een andere soort voelen johquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jullie zandbaktoeristen, sla ik zelden/geen dames/meisjes/vrouwen![]()
zwakzinnig van je hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jullie zandbaktoeristen, sla ik zelden/geen dames/meisjes/vrouwen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef Double-Helix het volgende:
Voel god in je!!!!!!!!!!!!!
waar ik heel aggresief van wordt is arrogantiequote:
Verkapt-ik-ga-je-verkrachtenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoeft niet hoorik doe het wel wanneer je het niet verwacht [afbeelding]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoeft niet hoorik doe het wel wanneer je het niet verwacht [afbeelding]
je kan het dan niet meer aan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waar ik heel aggresief van wordt is arrogantie
Ik niet,ik negeer hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat kan "hij" niet meer "aan" ?quote:
kapsones bitch ehquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, dan beginnen mijn handen zich in de richting van de bron van irritatie te bewegenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, dan beginnen mijn handen zich in de richting van de bron van irritatie te bewegen
rook een joint en ga op het gras liggen,veel minder energie kwijt johquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, dan beginnen mijn handen zich in de richting van de bron van irritatie te bewegen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nu moet ik kankerhard lachenquote:
1-0quote:
quote:
daag me niet uitquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
want anders steek je ons neer, zoals een echte marrokaan dat doet?
jezusquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:36 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zn hele gezicht gek![]()
![]()
niet een gezien, netquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef Double-Helix het volgende:
ik ga maar weer jongens als ik terugkom wil ik zien dat iedereen weer liefdoet,capice?
altijd hequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
niet een gezien, net
later
en wij doen altijd liev tegen elkaar
ondertitel is al goed genoeg...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:47 schreef zainabber het volgende:
Ik weet nooit een leuke sig/ondertitel..
helpen jullie eensch verzinnen dan
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
ondertitel is al goed genoeg...
je sig kom je wel tegen
bij meeste mensen is de sig een quote of een zin die zij mooi vinden...quote:
damn ik denk ik loop vanavond buiten en ik bots tegen iets op dus ik: wat doe je!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
bij meeste mensen is de sig een quote of een zin die zij mooi vinden...
die van mij is ook een quote
dus... je sig kom je vanzelf wel eens tegen
ik deed dat serieus een keertjequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:58 schreef zainabber het volgende:
[..]
damn ik denk ik loop vanavond buiten en ik bots tegen iets op dus ik: wat doe je!en dan zegt dat ding: ik ben je sig!
Oi baggerafghaanquote:
haaahahaquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik deed dat serieus een keertje
broodje viel op de grond en ik zei:
mijn broodje, wat doe je!
[..]
Oi baggerafghaan
ik spaar allochtonenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
altijd he jeweett0gh
zainab wil jouw em es en hihi
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
20 minuten
geen wonder dat je zo licht bent
met jouw lengte zou dat niet echt mooi zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:39 schreef zainabber het volgende:
[..]ja wat nou licht, dat is hartstikke normaal hoor. had je liever gewild dat ik 70 kilo was ofzo
Vrouwenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:39 schreef zainabber het volgende:
[..]ja wat nou licht, dat is hartstikke normaal hoor. had je liever gewild dat ik 70 kilo was ofzo
ik ben nog redelijk lang voor n koelie hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met jouw lengte zou dat niet echt mooi zijn
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwen
Noem je ze te licht, zetten ze er zelf 21 kilo op
Geef het door danquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
altijd he jeweett0gh
zainab wil jouw em es en hihi
ja, dat heb je met die oosterlingen, die zijn altijd heul erg kortquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:41 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik ben nog redelijk lang voor n koelie hoor
de meeste komen niet verder dan 1,65, en aangezien ik doorgroei tot mn 21e zal k iets van 1,75 worden > relatief lang
kom onlinequote:
1,75 is heul niet kort.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, dat heb je met die oosterlingen, die zijn altijd heul erg kort
waarom eigenlijk ?![]()
ik kan waarschijnlijk mijn kop op die van jouw leggenquote:
ja maar jij bent gewoon abnormaal langquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kan waarschijnlijk mijn kop op die van jouw leggen
wat een niveau...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:52 schreef zainabber het volgende:
jawel. altijd 1 x meer jawel dan jij nee zegt,
dus ik win
nee, want ik heb nogsteeds altijd gelijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat een niveau...
alles wat ik zeg keer oneindig
wat je zegt ben jezelf!
met je kop door de helft, met je kop door de muur ... ladlalalaldaaaadidaquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat een niveau...
alles wat ik zeg keer oneindig
wat je zegt ben jezelf!
ja laten we ze maar even laten zien hoe terroriserend wij kunnen zijn!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef enter het volgende:
Alles goed zainabbjee, zijn de mannen hier nog een beetje aardig voor je?
anders gaan we ze even flink terroriseren![]()
Voor de mannenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:12 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja laten we ze maar even laten zien hoe terroriserend wij kunnen zijn!![]()
ik ben 1.94 mquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:41 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik ben nog redelijk lang voor n koelie hoor
de meeste komen niet verder dan 1,65, en aangezien ik doorgroei tot mn 21e zal k iets van 1,75 worden > relatief lang
kut berber, je hebt welgeteld een vingertop groter dan mijquote:
sorryquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kut berber, je hebt welgeteld een vingertop groter dan mij
*kras*quote:
ik ben nooit "kind" geweestquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:20 schreef Double-Helix het volgende:
Sala is tof hoor,zie zijn kinderfoto,sehr schattig
omdat koelies heul niet kwaad kunnen kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef zainabber het volgende:
als ik boos ben gaan ze altijd lachen; wat schattig!
JAWELquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
omdat koelies heul niet kwaad kunnen kijken
lasskiquote:
pics?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef zainabber het volgende:
WTF :|
zegt mn nicht(je) net: ik heb haarkleuring gekocht!
ik: leukwelke kleur?
Ja paars met rode highlights
WTF
Hey doe niet zo interessant en ga mijn bagage dragenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef zainabber het volgende:
als ik boos ben gaan ze altijd lachen; wat schattig!
doe het zelfquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Hey doe niet zo interessant en ga mijn bagage dragen![]()
zit het nu uit dr hoofd te pratenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
pas op, ze wordt cybergothic
daar gaat je kans op een Harem Youssefquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef zainabber het volgende:
[..]
doe het zelf
een meisje je baggage laten dragen, wat een afknapper!
Koelies dragen bagage tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef zainabber het volgende:
[..]
doe het zelf
een meisje je baggage laten dragen, wat een afknapper!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar gaat je kans op een Harem Youssef
ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen: koelies krijgen gekke allochtonen zover om hun baggage voor ze te dragen.quote:
arrogante kutkoeliequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:27 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen: koelies krijgen gekke allochtonen zover om hun baggage voor ze te dragen.
Voor jou wil ik het best doen hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:27 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen: koelies krijgen gekke allochtonen zover om hun baggage voor ze te dragen.
dat bedoel ik, he!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:32 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Voor jou wil ik het best doen hoor![]()
Surequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:33 schreef zainabber het volgende:
ik heb wel echte foto's van toen ik 4 en 5 jaar was
zien?
omfg, enterquote:
Niet voor andere koelies alleen jijquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Niet voor andere koelies alleen jij![]()
ik hoop dat je aids krijgt 14. gifquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:38 schreef Double-Helix het volgende:
[afbeelding]
brains
Ik ga jullie allemaal opeten![]()
quote:
Hoezo heeft iemand van jullie aids ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik hoop dat je aids krijgt 14. gif![]()
enige wat anders is geworden is de grootte van je neusquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef zainabber het volgende:
oke hier ben ik dan van vroeger
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef zainabber het volgende:
oke hier ben ik dan van vroeger
[afbeelding]
boehoehoequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
enige wat anders is geworden is de grootte van je neus
al op jonge leeftijd arrogantquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef zainabber het volgende:
op die van 4 jaar trek ik mn ene wenkbrauw omhoog gast
sollyquote:
garpjequote:
foking chinees!quote:
Ben je een tataarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |