verkapt-ik-wil-terug-naar-'40-'45-postquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:00 schreef zainabber het volgende:
[..]
neegewoon luisteren naar anderen en ja-knikken
Kratos straalt een en al mannelijkheid, aggresie en testoteron uit ±Pquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:00 schreef Double-Helix het volgende:
Maar jack bauer niet natuurlijk
Maar kratos is wel ruig inderdaad![]()
nou ga je het zeggen ook!quote:
ja ikkequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef zarGon het volgende:
hoi
ik zit www.joost.com uit te proberen nu
iemand invites nodig![]()
?
Zeker als hij uit de hel kruipt en ares te grazen neemt nadat hij hem had gedood toen hij pandora's box vondquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kratos straalt een en al mannelijkheid, aggresie en testoteron uit ±P
verkapt-ik-ben-een-dictatorquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
je weet het niet beter dan ik, selim.
ik heb namelijk altijd gelijk
/aroggantiemode ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
altijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
donequote:
neequote:
impressedquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:08 schreef zainabber het volgende:
Laat al die fastfood-vetzakken in amerika wat minder eten en stuur al dat voedsel naar afrika dan.
Vallen zij weer af en komen die kindjes weer aan, 2 problemen opgelost.
Jij en zarG zijn van de herenliefde?quote:
dat is Haram, als Sala erachter komt, gaat hij hun onthoofdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Jij en zarG zijn van de herenliefde?
![]()
* sterke neiging om een PM naar sala te sturenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat is Haram, als Sala erachter komt, gaat hij hun onthoofden![]()
met zijn zwaard der gerechtigheidquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat is Haram, als Sala erachter komt, gaat hij hun onthoofden![]()
iedereen nu natuurlijk naar www.vandale.nl om necrofileren op te zoekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
met zijn zwaard der gerechtigheid![]()
en daarna gaat hij ze necrofileren![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef zainabber het volgende:
[..]
* sterke neiging om een PM naar sala te sturen
doe dan, jij doet toch atlidj waar je zin in hebtquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef zainabber het volgende:
[..]
* sterke neiging om een PM naar sala te sturen
dooien neukenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:14 schreef zainabber het volgende:
[..]
iedereen nu natuurlijk naar www.vandale.nl om necrofileren op te zoeken
ja maar ik ben vandaag in een aardige buiquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doe dan, jij doet toch atlidj waar je zin in hebt![]()
gelukkigquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja maar ik ben vandaag in een aardige bui
ik beveel je het om te doen, jij niet-koeliequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja maar ik ben vandaag in een aardige bui
jij kan heul geen bevelen uitdelenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik beveel je het om te doen, jij niet-koelie
14 jarigequote:
Ga nu op de grond,geef twintg,opschiten nu nu nu nu slappeling,tegen de muur,vuuuuuuuuuuuuuurquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:17 schreef zainabber het volgende:
[..]
jij kan heul geen bevelen uitdelen![]()
![]()
!
want?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:17 schreef zainabber het volgende:
[..]
jij kan heul geen bevelen uitdelen![]()
![]()
!
Hoe oud ben jequote:
Wie niet luisteren wil moet maar voelenquote:
in tegenstelling tot jullie zandbaktoeristen, sla ik zelden/geen dames/meisjes/vrouwenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:21 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wie niet luisteren wil moet maar voelen![]()
laat haar voelen deo![]()
zal ik me dan maar aanmelden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
de vraag die je kunt stellen is, wie is er 15![]()
![]()
ik heb het over een andere soort voelen johquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jullie zandbaktoeristen, sla ik zelden/geen dames/meisjes/vrouwen![]()
zwakzinnig van je hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jullie zandbaktoeristen, sla ik zelden/geen dames/meisjes/vrouwen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef Double-Helix het volgende:
Voel god in je!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |