Straight Edge? Die bands zitten er niet in geloof ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na een handjevol Normaalconcerten en een regelmatig bezoek aan Toldijk en hun rare uitspattingen in zweterige tenten kan ik zeggen dat het niks voor mij is. Zal er wel mee te maken hebben dat ik geen druppel alcohol drink.
Frets on Fire Supereasy staat ongeveer gelijk aan GH2 Expert.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef Wiellems het volgende:
Kweenie of iemand hier van het pc programma Frets on Fire heeft gehoord, maar ik sppeel nu met de GHII gitaar meer dan 300 songs op de PC. Geweldig om Mirror Mirror van Blind Guardian mee te kunnen spelen.
Heh, da's echt baggermuziek. Ik heb trouwens al teveel gaten in mijn longen gerookt om nog voor straight edge door te kunnen gaan. Bovendien is vlees #1 op mijn menu.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Straight Edge? Die bands zitten er niet in geloof ik.![]()
![]()
Heb je hem al binnen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:48 schreef JimmieTheSaint het volgende:.
Tof spel met het volume op 11. Maar 't word nog wel ff oefenen geblazen denk ik.
Met een draadloze koptelefoon hard aan op je oren is het ook tofquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, hij is net een uur geleden bezorgd. Alleen jammer dat ik meestal vrij laat game, en dan kan het volume niet echt hard voor de buren gaan klagen.
Of gewoon een verlengsnoer voor m'n senhheiser regelen dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:41 schreef Wiellems het volgende:
[..]
Met een draadloze koptelefoon hard aan op je oren is het ook tof![]()
Ja, dat probleem heb ik ook, ben met moeite medium bijna door nu met bijna alles 3 sterrenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Wat is de pink een nutteloze vinger zeg.
Het heeft me even gekost, maar ik heb vanmorgen 223 en een beetje geklokt. Ik had een veel mindere streak, maar ik heb de solo goed gepakt. Dat scheelt echt een berg punten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:36 schreef Poit het volgende:
Wow, word al beter in Sweet Child O' Mine!!
Net 221590 punten gehaald, 552 note streak, 94% notes hit.
Had meer kunnen zijn, zat verkeerd met starpower.
Dit alles op expert natuurlijk
Niet als je weet hoe je hem moet gebruikenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Wat is de pink een nutteloze vinger zeg.
Ja, wijsvinger op rood. Switchen met je wijsvinger naar groen wanneer dat voorbij komt.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Even op de zaken vooruitlopend (voor mij dan), op hard/expert gebruik je alle 5 frets, maar hoe houden jullie je vingers dan, pink op oranje?
Hey, tis een cover.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:57 schreef twi het volgende:
Kan Anthrax niet gewoon dood gaan? Wat een vuil vies kutnummer is dat Mad House, al op Medium. Sterf, vies stelletje ongeinspireerde herriemakende kutlui!
Vanavond je even proberen in te halenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het heeft me even gekost, maar ik heb vanmorgen 223 en een beetje geklokt. Ik had een veel mindere streak, maar ik heb de solo goed gepakt. Dat scheelt echt een berg punten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal thuis eens proberen om met pink op oranje te spelen en wijsvinger te verschuiven, misschien gaat dat makkelijker
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
Eens.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:57 schreef twi het volgende:
Kan Anthrax niet gewoon dood gaan? Wat een vuil vies kutnummer is dat Mad House
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |