abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 10:23:07 #201
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36600935
Ajax heeft het verlies gisteren 100% over zich uitgeroepen, daar heeft Luinge weinig mee van doen gehad, maar iemand die zo slecht fluit kan beter een stapje terug doen op de lijst. Ik ken een paar gretige, jonge scheidsrechters die graag z'n fluitje over willen nemen.

Die 'overtreding' van Huntelaar, dát verzin je toch niet? Zelfs een 3-jarige kleuter is nog niet zo rancuneus.
  maandag 3 april 2006 @ 10:35:35 #202
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36601290
  maandag 3 april 2006 @ 11:22:55 #203
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_36602382
Ik zie alleen de topictitel, maar weet nu al dat de Ajax-huilies actief zijn in dit topic. Zometeen even kijken of ik het goed heb geraden.
Hup, aan het werk!
  maandag 3 april 2006 @ 11:24:03 #204
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36602398
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:22 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik zie alleen de topictitel, maar weet nu al dat de Ajax-huilies actief zijn in dit topic. Zometeen even kijken of ik het goed heb geraden.
Jammer!
pi_36602631
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:11 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Schandalig, vooral dat incidenten tussen Kah en Huntelaar.
Fuk man, eerst een penalty niet geven en dan vervolgens een lullig duwtje van twee kanten dat de hele wedstrijd overal te zien was wél zien. En ik ben niet eens Ajacied.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36604756
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:22 schreef Ciurlizza het volgende:
Helaas
pi_36617653
Luinge is een prima kerel, die gewoon altijd volgens de regels fluit. Blind moet niet zo janken.

Die actie tegen Klaas was flauw van Roelof, maar past wel bij hem. Mooie vent.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 3 april 2006 @ 19:42:11 #208
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36617748
Mooie vent ja.

Je kan ook een clown chirurgie laten doen, is ook lachen.
Houd van een lijntje.
pi_36617767
Hij fluit gewoon goed hoor, wel eerlijk blijven.
www.thuisuiteten.nl
pi_36617859
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Hij fluit gewoon goed hoor, wel eerlijk blijven.
Een aanslag op iemands kuiten wegwuiven vind jij goed fluiten?

[ Bericht 12% gewijzigd door TerroRobbie op 03-04-2006 19:52:19 ]
pi_36617955
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Een aanslag op iemands kuiten vind jij goed fluiten?
dat was niet zo speciaal.. dat scheidsrechters dit niet zien gebeurt elk wedstrijd wel een keer.. het enige wat echt bijzonder was, en waar Ajaxfans zich druk over maken is die hatelijk actie tegen Huntelaar van Luinge... de rest komt veel vaker voor.. dat het nu allemaal in 1 wedstrijd voorkomt is pech hebben... maar tis echt niet zo dat Ajax anders verdiende te winnen, Roda ook niet maar laten we zeggen dat Heregod daar voor gezorgd heeft.
pi_36618056
quote:

[..]

Gewoon een fanatieke tackle van Kah. Wat moet je dan, als Roda-verdediger tegen Klaas?
www.thuisuiteten.nl
pi_36618075
quote:

[..]

Beetje simpel om daar Luinge op te pakken, dan discrimineer je de andere scheidsrechters
  maandag 3 april 2006 @ 20:47:48 #214
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36620216
Dergelijke aanslagen zie je ook in andere wedstrijden. Soms wordt daar geel voor getrokken, soms alleen een vrije trap en soms wordt er helemaal niet voor gefloten
pi_36879527
quote:
Eerherstel voor Blind

ZEIST, woensdag
Aan de smetteloze reputatie van Danny Blind zal niet worden getornd. Voor de eerste keer nam de coach van Ajax gisteravond plaats in de beklaagdenbank tegenover de tuchtcommissie van de KNVB en nog geen uur later kwam hij als grote winnaar naar buiten. Scheidsrechter Roelof Luinge, die beweert door Blind te zijn uitgescholden tijdens de competitiewedstrijd Roda JCAjax van tien dagen geleden, werd daarentegen teruggefloten. Zijn kijk op de zaak kreeg een knauw door de tv-beelden en de verklaring van zijn assistent. Uiteindelijk restte de aanklager niets anders dan voor vrijspraak te pleiten.

Later op de avond moest Gerard van der Lem zich eveneens verantwoorden voor onwelvoeglijk taalgebruik na het bekerduel tussen dezelfde ploegen. Ook de secondant van Blind hield vol niemand beledigd te hebben, legde enkele getuigenverklaringen voor, maar moest opboksen tegen een eenstemmig arbitraal trio. Bij Blind lag het dus anders. Grensrechter Bas van Dongen, niet aanwezig in Zeist, wierp zich als het ware op als ‘kroongetuige’ door het statement van Blind te onderschrijven.

De woorden van Luinge brokkelden af toen bleek dat Van Dongen zich vrijwel direct na het rustsignaal bij de arbiter voegde, nog voordat de boze Blind ter plaatse was. ,,Van Dongen kwam er pas bij toen ik Blind weggestuurd had en heeft niet alles gehoord”, vertelde Luinge iets eerder vol overtuiging. Blind, driftig tikkend op zijn horloge, verweet Luinge destijds dat hij Roda JC met de extra speeltijd had bevoordeeld. ,,Ik heb hem gezegd dat ik dit schandalig vond”, aldus de Zeeuw.

Volgens Luinge heeft Blind hem daarna uitgemaakt voor hufter. ,,En dat pik ik van niemand.” Dat was de voornaamste reden waarom Blind in beroep ging. ,,Het gaat mij om de inhoud en niet om de straf die ik kan krijgen. Ik laat me niet voor leugenaar uitmaken. Ik reageerde met emotie, maar zonder schuttingtaal.”

Hij dacht de zaak sowieso te verliezen omdat het zijn woord was tegen dat van een scheidsrechter, maar werd dus aangenaam verrast tijdens de zitting. Van Dongen onderstreepte dat Blind de arbiter verweet dat hij te lang liet doorspelen in plaats van te kort. Luinge draaide het na de wedstrijd juist om toen hij de aanvaring omschreef. ,,Hij heeft dus helemaal niet geluisterd”, aldus Blind, hetgeen aanklager Remco van Tooren in zijn slotbetoog leek te bevestigen. ,,Ik denk dat Luinge al geïrriteerd was op het moment dat Blind bij hem kwam.”

Tevens zorgde Van Dongen voor een belangrijk nuanceverschil in het taalgebruik van Blind, die riep dat het optreden van de leidsman een schande was. Luinge beweerde dat Blind tegen hem gezegd zou hebben: ,,Jij bent een schande…”

Er was een boete van vijfhonderd euro geëist, plus een voorwaardelijke schorsing van één wedstrijd. ,,In de tenlastelegging is alles gericht op beledigende taal. Het rapport van de scheidsrechter wordt aangevoerd als wettig bewijs. Maar ik mis de overtuiging. Bovendien heeft Blind een goede reputatie. En dan kom ik tot vrijspraak”, zei Van Tooren. De tuchtcommissie doet vandaag uitspraak, maar dat lijkt een formaliteit.
pi_36879593
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Goeie zaak!
  woensdag 12 april 2006 @ 10:24:03 #217
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_36880010
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]
Roda ook niet maar laten we zeggen dat Heregod daar voor gezorgd heeft.
ik zie dat kuijt ook fokker is
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_36880946
en wordt Luinge nog geschorst ofzo? zou schandalig zijn als er niets gebeurt want hij loopt gewoon keihard te liegen.
  woensdag 12 april 2006 @ 11:13:21 #219
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 12 april 2006 @ 11:19:04 #220
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_36881375
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:03 schreef jimjim1983 het volgende:
en wordt Luinge nog geschorst ofzo? zou schandalig zijn als er niets gebeurt want hij loopt gewoon keihard te liegen.
Dat is een kwestie van interpretatie natuurlijk. Misschien heeft hij niet gelogen, maar zich vergist. Uiteindelijk doet dat er niet zo toe, en gaat het er om wat je wel en niet kunt bewijzen. Je kan in dit geval niet bewijzen dat Blind gescholden heeft, wat vrijspraak oplevert, maar je kan evenmin bewijzen dat Luinge opzettelijk heeft gelogen.
Life is what you make it.
pi_36881455
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:19 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van interpretatie natuurlijk. Misschien heeft hij niet gelogen, maar zich vergist. Uiteindelijk doet dat er niet zo toe, en gaat het er om wat je wel en niet kunt bewijzen. Je kan in dit geval niet bewijzen dat Blind gescholden heeft, wat vrijspraak oplevert, maar je kan evenmin bewijzen dat Luinge opzettelijk heeft gelogen.
hij was wel heel erg overtuigd van zichzelf, dan zou hij alleen al geschorst moeten worden omdat hij doof is.
  woensdag 12 april 2006 @ 11:27:12 #222
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_36881591
Dat zou bij de fysieke keuring wel weer aan het licht komen. Ik ben wel met je eens dat hij de verdenking tegen zich heeft, en door DB vrij te spreken geeft de KNVB hem ook een weinig subtiele tik op de vingers, maar aan concreet bewijs voor verdere stappen ontbreekt het wel.
Life is what you make it.
pi_36881680
nou, ze zouden ook gewoon die wedstrijd weer terug kunnen kijken
pi_36912691
HE LUINGE

zo terecht dit......
  donderdag 13 april 2006 @ 11:45:56 #225
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_36915958
nou luinge gister bij heracles - nac gehad, wat een vent.. ene moment fluit hij erg goed andere moment fluit hij de hele wedstrijd compleet de grond in.. rare man die luinge!

faggot
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')