quote:Op maandag 24 mei 2004 11:38 schreef DGR het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat de reactie van van der Haar is op die aktie. Het was dom en had rood verdiend ja maar wat is er misschien aan vooraf gegaan.
Serieus?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het had gezien.
Natuurlijk is het dat...!!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:18 schreef SCH het volgende:Alsof dat relevant is.
Nee tuurlijk niet. Je mag iemand niet vol op zijn voet trappen. Ook niet als hij jou eerst een ziekte heeft toegewenst. Wel voor ons gevoel maar niet voor de spelregels. En als er eerst een andere overtreding is begaan, moet die ook bestraft. Dat is nog steeds geen vrijbrief om iemand vol op de voet te gaan staan.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het dat...!!
heeft die mongool het gezien? wat een dwaas is het man! dat hij dan niet gewoon rood trekt.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:30 schreef Frutsel het volgende:
Lees net dat er door de KNVB een onderzoek wordt ingesteld naar de aktie van V/d Haar op Pothuizen (nu.nl) Ja en??? Krijgt die een schorsing...wow.
Laten ze een onderzoek instellen naar de Heer Roelof Luinge, die aangaf het voorval ' gezien ' te hebben en vervolgens verzuimd een kaart te trekken.
Dat is nou net de mentaliteit die het bij alle andere Nederlandse spelers ontbreekt. Die pure wil om te winnen. Als Oranje de onverzettelijkheid en de wilskracht van de FC had gehad, dan werden we komende zomer wel wereldkampioen.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:09 schreef manny het volgende:
Luinge was idd dramatisch. Utrecht mag van geluk spreken dat ze na 20 minuten nog met 11 man op het veld stonden. Dat geldt trouwens voor 80% van de wedstrijden die ze spelen, zelden zo'n verzameling duikelaars, schoppers en ander voetbalgespuis bij elkaar gezien.
Jezusmina, wat een onzin. Je hebt zelf geen weet van spelregels en als speler geen verantwoordelijkheid? Ik moet me in houden om niet heel kwaad te worden maar ik begin zo langzamerhand te begrijpen dat dit wel heel erg bij Utrecht hoort. Nooit gehoord van fatsoen, respect voor de tegenstander en de supporters enz.?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:34 schreef Frenkie het volgende:
Dit soort wedsstrijden speel je op het randje. En dat randje wordt bepaald door de scheids en door niemand anders!
Dit is de Utrechtse speelstijl.. en daar win je mee. Overigens is het hard, op het randje, maar niet onsportief!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
Ik moet me in houden om niet heel kwaad te worden maar ik begin zo langzamerhand te begrijpen dat dit wel heel erg bij Utrecht hoort.
Het is wel onsportief, dat is nou juist het probleem. Anders hoor je er niemand over. De bal niet teruggeven, al die tikjes en dat geval en gemauw bij de scheids en dat losergedrag van de supporters (Kloeg bijvoorbeeld nog opzoeken een paar maanden later) is juist enorm onsportief.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:43 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dit is de Utrechtse speelstijl.. en daar win je mee. Overigens is het hard, op het randje, maar niet onsportief!
Jah...hij heeft het gezien. Hij zei tegen Pothuizen letterlijk : "Ik zag wat hij deed en ik houd jullie in de gaten"... zo verklaarde Pothuizen. En volgens mij hebben meerdere spelers dat gehoord. Wat dat betreft is ut wel jammer dat niet iedereen kan meegenieten wat er zoal geschreeuwd/gezegd wordt. Schandalig gewoon.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
heeft die mongool het gezien? wat een dwaas is het man! dat hij dan niet gewoon rood trekt.
die vent is echt gek. Altijd met zn achterlijke beslissingen die de wedstrijd op zn kop zetten
Heubach speelde de bal niet buiten (nou ja per ongeluk) en het was nb op de middenlijn, dus dat is ook overdreven.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:45 schreef SCH het volgende:
De bal niet teruggeven
Dat is juist voetbalhumor..quote:(Kloeg bijvoorbeeld nog opzoeken een paar maanden later)
Poyhuyzen is natuurlijk een lieverdjequote:Op maandag 24 mei 2004 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jah...hij heeft het gezien. Hij zei tegen Pothuizen letterlijk : "Ik zag wat hij deed en ik houd jullie in de gaten"... zo verklaarde Pothuizen. En volgens mij hebben meerdere spelers dat gehoord. Wat dat betreft is ut wel jammer dat niet iedereen kan meegenieten wat er zoal geschreeuwd/gezegd wordt. Schandalig gewoon.
Ach daarom schreeuwde Booy: teruggeven?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:49 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Heubach speelde de bal niet buiten (nou ja per ongeluk) en het was nb op de middenlijn, dus dat is ook overdreven.
Oh dat is humor. Daar denkt Kloeg heel anders over, over dat verre van onvriendelijk.quote:Dat is juist voetbalhumor..
Het was overigens toendertijd verre van onvriendelijk richting Kloeg, eerder ludiek.
zit de T op je toetsenbord op de plek van de Y ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:50 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Poyhuyzen is natuurlijk een lieverdje
Hoe kom je daarbij..?? graag met een bron/url ofzo..quote:Op maandag 24 mei 2004 15:51 schreef SCH het volgende:
Daar denkt Kloeg heel anders over, over dat verre van onvriendelijk.
Persoonlijk contact.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:58 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij..?? graag met een bron/url ofzo..
Is dat echt zo of lul je nu maar wat?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:01 schreef SCH het volgende:
Persoonlijk contact.
Scheidsrechters moeten geen scheit hebben aan overtredingen zoals die van V/d Haar, anders hadden ze maar politicus moeten worden...quote:Op maandag 24 mei 2004 16:02 schreef Frenkie het volgende:
Trouwens scheidsrechters hebben geen gevoel voor humor, anders waren ze geen scheidsrechter geworden
zeker wel onsportief wat die van de haar fliktquote:Op maandag 24 mei 2004 15:43 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dit is de Utrechtse speelstijl.. en daar win je mee. Overigens is het hard, op het randje, maar niet onsportief!
Ik geloof niet dat ie dat expres deed.. maar wat was ie mooiquote:Op maandag 24 mei 2004 17:05 schreef hellmondunited het volgende:
ook dat vd bergh hem er in trapt.
was zeker mooi, laat daar geen twijfel over bestaan. maar hoezo niet expres? het was echt vol uithalen op goal hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 17:10 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ie dat expres deed.. maar wat was ie mooi
Dan moeten we de Utrecht-spelers maar meenemen hè?!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:34 schreef Frenkie het volgende:
Dat is nou net de mentaliteit die het bij alle andere Nederlandse spelers ontbreekt. Die pure wil om te winnen. Als Oranje de onverzettelijkheid en de wilskracht van de FC had gehad, dan werden we komende zomer wel wereld Europees kampioen.
Wie of wat is Kloeg?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:51 schreef SCH het volgende:
Oh dat is humor. Daar denkt Kloeg heel anders over, over dat verre van onvriendelijk.
Grensrechter die niet zag dat Wamberto 50 meter buitenspel stond tegen Utrecht in de finale van twee jaar geleden.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan moeten we de Utrecht-spelers maar meenemen hè?!![]()
[..]
Wie of wat is Kloeg?![]()
wie moet er anders zingen op de borrel achterafquote:Op maandag 24 mei 2004 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daarom mag die gast nooit meer dan 100 meter in de buurt van een voetbalveld komen.
Misschien wel relevant voor de reactie van Luinge ja... ALS hij het had gezien had hij misschien nog meer gezien. Als hij moet kiezen tussen 2 rode kaarten zo snel of het laten gaan en ze extra scherp in de gaten houden is het van belang. Maar ja, geen idee hoe of wat... lijkt me duidelijk dat het een rode kaart was voor vd Haar. Alleen vind ik het wel van belang wat er aan vooraf gegaan is. En dan kun je wel weer met de regeltjes aankomen maar zo werkt dat niet. Als de andere ploeg net over het randje speelt en jij blijft netjes je poot terugtrekken dan verlies je. Voetbal mag hard gespeeld worden, als het maar fair is. En als de scheids de andere ploeg niet straft voor overtredingen moet je zelf ook maar wat tikken uitdelen. Als je kan uitdelen moet je ook kunnen incasseren.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:18 schreef SCH het volgende:
[..]Alsof dat relevant is.
Het was meters, meters, meters, buitenspelquote:Op maandag 24 mei 2004 21:17 schreef Keano het volgende:
[..]
Grensrechter die niet zag dat Wamberto 50 meter buitenspel stond tegen Utrecht in de finale van twee jaar geleden.
Gisteren speelde Oranje anders behoorlijk lomp in de eerste 20 minuten.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:34 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als Oranje de onverzettelijkheid en de wilskracht van de FC had gehad, dan werden we komende zomer wel wereld europees kampioen.
Dat ging over Temminkquote:Op zondag 2 april 2006 20:04 schreef Cheiron het volgende:
Vieze flikker is het. Fortes had het zo fout nog niet
quote:Op zondag 2 april 2006 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij floot gewoon duidelijk tegen Ajax
doe ff normaalquote:Op zondag 2 april 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Wanneer gaan we hem vermoorden?
Als ditzelfde bij heerenveen zou gebeuren zou je op je hoogste benen staan dus niet zeiken jijquote:Op zondag 2 april 2006 20:16 schreef SCH het volgende:
Slechte verliezers die Ajacieden zeg.
In het land der Blinden..........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |