Met haar "Moederliefde" heeft ze flink Brians glazen ingegooidquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:52 schreef SiRojK het volgende:
Hahahhaa... Zoooooooooooooooo dom van die moeder, dit is echt niet wat ze wou volgens mij
Wifebeaterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:53 schreef Spartel het volgende:
Waarom heb je hem beschermt?
Amanda: Omdat Huub hem anders deheletijd white(?)beater zou noemen
Daar dacht ik vanavond ook aan, dan is het gewoon gebeurd met Brian!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:53 schreef koemleit het volgende:
Kom amanda ga hem aangeven!
Mss was dat aan de andere kant ook wel haar bedoeling, die hele familie vond het al lang niet meer leuk dat brian daar zitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met haar "Moederliefde" heeft ze flink Brians glazen ingegooid![]()
En met Huub die heeft ook geslagen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:54 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Daar dacht ik vanavond ook aan, dan is het gewoon gebeurd met Brian!
Zelfs dan denk ik van niet ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:54 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Daar dacht ik vanavond ook aan, dan is het gewoon gebeurd met Brian!
Die is voor het eerst onzeker en wacht tot het stof neergedaald is voor ze opnieuw positie kiest.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die ging al om 11 uur naar bed.
Volgens mij is die helemaal in de war nu ze niet anders meer kan dan inzien dat ze al die maanden op het verkeerde konijn paard heeft gewed.
Dat mens heeft anderhalve hersencel, zo ver vooruit kan ze niet denkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:55 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Mss was dat aan de andere kant ook wel haar bedoeling, die hele familie vond het al lang niet meer leuk dat brian daar zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |