Stttttttttttttt, ze heeft oordoppen in. Lekker laten meuren.quote:
tuinierenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
Waar is natasia ?
Dat had ik dus ook zie mijn eerdere post!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen Jaap zei dat Brian in het huis voor integriteit staat, ben ik daar heel snel afgehaakt.
Eerlijke Huubquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:49 schreef Gert het volgende:
Huub neemt het een beetje op voor Netty: "Het is een moeder die het voor haar kind opneemt. Zij veegt dingen met de mantel der moederliefde weg."
Het is dan ook verdomme een dagtaak de laatste tijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:51 schreef De_Moester het volgende:
[..]
uitgeput van het brian beschermen...
Als mijn moeder zich op zo'n manier met mijn werk/spel/omgeving zou bemoeien dan liet ik me door de rechter van m'n moeder scheiden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat 'n vreselijk rare brief voor 'n volwassen moeder?Wat 'n tokkiefamilie zeg! ongelooflijk. Mijn ouders zouden die woorden nooit in de mond nemen
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:48 schreef shmoopy het volgende:
Nicolaas heeft wel gelijk met z'n dronken geleuter.
Toen de fontein aanging dacht ik even dat Netty aan zou komen rijden.
Veel dingenquote:
Heb je daar een flitsscheiding voor?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als mijn moeder zich op zo'n manier met mijn werk/spel/omgeving zou bemoeien dan liet ik me door de rechter van m'n moeder scheiden.
Volgens mij heeft iedereen de vloer met hem aangeveegd vandaagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:52 schreef Copycat het volgende:
Nicolaas veegt zwaar de vloer aan met Brian. Helaas heeft die sukkel al het hazenpad gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |