HiDiHo is ons altijd van dienst.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:46 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft iemand dit opgenomen?? Kijk geen streams maar ben toch heel benieuwd wat er allemaal in de brief staat......Trouwen is lieke nog geweest???
Publieke vernedering (voor de streamers althans). DGK krijgt pas een beetje geloofwaardigheid terug als het ook op TV komt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:43 schreef Eisenheim. het volgende:
Waarom doen ze dit nou niet waar iedereen bij is?
Ik neem aan dat Huub, Eric en/of Nicolaas Brian hier nog mee gaat/gaan confronteren.quote:
Huub houdt zich gewoon een beetje in, hij moet zich rustig houden en de rest is namelijk al voldoende goed bezig.. Dit heeft geen interventie nodigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:49 schreef beequeen het volgende:
HUUB, wat doe je nu? Ga je het nu sussen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:48 schreef shmoopy het volgende:
Nicolaas heeft wel gelijk met z'n dronken geleuter.
Toen de fontein aanging dacht ik even dat Netty aan zou komen rijden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:49 schreef Gert het volgende:
Nicolaas: "Deze brief maakt duidelijk dat jij op een hele enge, vieze manier wordt zwartgemaakt voor het onrecht dat Brian jou heeft aangedaan."
Wat 'n vreselijk rare brief voor 'n volwassen moeder?quote:
die lag om 23 uur al op bedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:50 schreef soares het volgende:
WAAAAR IS NATASIA???
Die zit haar groepsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
Waar is natasia ?
uitgeput van het brian beschermen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:50 schreef soares het volgende:
WAAAAR IS NATASIA???
Die ging al om 11 uur naar bed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
Waar is natasia ?
Stttttttttttttt, ze heeft oordoppen in. Lekker laten meuren.quote:
tuinierenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
Waar is natasia ?
Dat had ik dus ook zie mijn eerdere post!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen Jaap zei dat Brian in het huis voor integriteit staat, ben ik daar heel snel afgehaakt.
Eerlijke Huubquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:49 schreef Gert het volgende:
Huub neemt het een beetje op voor Netty: "Het is een moeder die het voor haar kind opneemt. Zij veegt dingen met de mantel der moederliefde weg."
Het is dan ook verdomme een dagtaak de laatste tijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:51 schreef De_Moester het volgende:
[..]
uitgeput van het brian beschermen...
Als mijn moeder zich op zo'n manier met mijn werk/spel/omgeving zou bemoeien dan liet ik me door de rechter van m'n moeder scheiden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat 'n vreselijk rare brief voor 'n volwassen moeder?Wat 'n tokkiefamilie zeg! ongelooflijk. Mijn ouders zouden die woorden nooit in de mond nemen
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:48 schreef shmoopy het volgende:
Nicolaas heeft wel gelijk met z'n dronken geleuter.
Toen de fontein aanging dacht ik even dat Netty aan zou komen rijden.
Veel dingenquote:
Heb je daar een flitsscheiding voor?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als mijn moeder zich op zo'n manier met mijn werk/spel/omgeving zou bemoeien dan liet ik me door de rechter van m'n moeder scheiden.
Volgens mij heeft iedereen de vloer met hem aangeveegd vandaagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:52 schreef Copycat het volgende:
Nicolaas veegt zwaar de vloer aan met Brian. Helaas heeft die sukkel al het hazenpad gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |