Geniet je ook zo?quote:
Typisch Antlliaans en das geen discriminatie..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:44 schreef koemleit het volgende:
Wat een raar wijfallemaal andere de schuld geven
Wat voor niveau worden je kinderenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
Wat voor niveau heb je dan als moeder, om iemand zo'n brief te schrijven..... godskolere...
Heeeeeeeeerlijk!quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Typisch Antlliaans en das geen discriminatie..
Gelukkig ken ik andere Antiliaanse moedersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Typisch Antlliaans en das geen discriminatie..
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:45 schreef soylent het volgende:Nicolaas: "Foutgespeld schijten trouwens... met E I"
Kijk naar haar zoon en je vraag is beantwoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
Wat voor niveau heb je dan als moeder, om iemand zo'n brief te schrijven..... godskolere...
Wow, respect!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:45 schreef Spartel het volgende:
De streams stopte halverwegen margoed dit haalde ik eruit
Amanda,
29 april 2007
Even een kort briefje aan jou gericht. We hebben de laatste keer dat ik in de kooi was
Was je handen in onschuld. Je lag lekker met hem in het gras. Toen loog je ook
Altijd maar oude koeien uit de sloot halen. Ik weet nog, ik ben klaar met jou, ga verder met Huub. Wat jij van plan bent is wee raanpappen met Brian, op zijn gevoel spelen. Weetje, je hebt een ravage aangericht. Niet alleen de nacht toen je met huub lag. Ook Natasia kreeg een klap. Brian liep weg en weer ..
Weet je wa tvoor beelden ik heb gezien en wat dacht je van Kenneth. Ja jij hield brian ook tegen. Maar die spuugde in je gezicht. Dit keur ik niet goed maar voor mij deed hij het goe.d Ik was mijzelf bijna kwijt. Zelfmoord of hij was in de gevangenis gegaan. Daarom reageer ik zo. Iedereen heeft jaloezie in zich. Net zoals die klote kabouter. Nog nooit heeft Brian wijn in een vrouw haar gezicht gegooid. Dit is de eerste keer. Als moeder is dit verschhrikkelkijk. Diti is de ergste dag van mijn leven. Ik za al de beelden in mijn gezicht dat jij met hub maar dronk en dronk. Ren zo gauw mogelijk naar HUub om hem dit te laten lezen. Wil je me zwart maken, niemnd kan me pijn doen. Jij wel. Hou op met je excuus met alcohol. Vergeet niet wa tje allemaal op dw streams ziet. Ik ben echt benieuwd wat je familie hier van vindt. Je kunt me haten maar ik spreek de waarheid. En je houdt brian voor d gek want je vertelt ok niks alles. Dit is dus vd laatste paar dagen. In het begin was je trots en aardig, veel geluk in de klotekooi
De kreet van de Kooi ,op dit moment.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:46 schreef Copycat het volgende:
Nicolaas en Brian bijna tegelijkertijd:
"De beelden waren niet mooi!"
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:45 schreef Spartel het volgende:
De streams stopte halverwegen margoed dit haalde ik eruit
Amanda,
29 april 2007
Even een kort briefje aan jou gericht. We hebben de laatste keer dat ik in de kooi was
Was je handen in onschuld. Je lag lekker met hem in het gras. Toen loog je ook
Altijd maar oude koeien uit de sloot halen. Ik weet nog, ik ben klaar met jou, ga verder met Huub. Wat jij van plan bent is wee raanpappen met Brian, op zijn gevoel spelen. Weetje, je hebt een ravage aangericht. Niet alleen de nacht toen je met huub lag. Ook Natasia kreeg een klap. Brian liep weg en weer ..
Weet je wa tvoor beelden ik heb gezien en wat dacht je van Kenneth. Ja jij hield brian ook tegen. Maar die spuugde in je gezicht. Dit keur ik niet goed maar voor mij deed hij het goe.d Ik was mijzelf bijna kwijt. Zelfmoord of hij was in de gevangenis gegaan. Daarom reageer ik zo. Iedereen heeft jaloezie in zich. Net zoals die klote kabouter. Nog nooit heeft Brian wijn in een vrouw haar gezicht gegooid. Dit is de eerste keer. Als moeder is dit verschhrikkelkijk. Diti is de ergste dag van mijn leven. Ik za al de beelden in mijn gezicht dat jij met hub maar dronk en dronk. Ren zo gauw mogelijk naar HUub om hem dit te laten lezen. Wil je me zwart maken, niemnd kan me pijn doen. Jij wel. Hou op met je excuus met alcohol. Vergeet niet wa tje allemaal op dw streams ziet. Ik ben echt benieuwd wat je familie hier van vindt. Je kunt me haten maar ik spreek de waarheid. En je houdt brian voor d gek want je vertelt ok niks alles. Dit is dus vd laatste paar dagen. In het begin was je trots en aardig, veel geluk in de klotekooi
Toen Jaap zei dat Brian in het huis voor integriteit staat, ben ik daar heel snel afgehaakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:47 schreef De_Moester het volgende:
brian reageert niet echt op jaap z'n peptalk..
ja en wordt vast aangenomenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:46 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft iemand dit opgenomen?? Kijk geen streams maar ben toch heel benieuwd wat er allemaal in de brief staat......Trouwen is lieke nog geweest???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |