Ik ook niet, maar daar is dit topic toch voor?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:46 schreef prupke het volgende:
hoi ik heb niets te melden voor degenen die het zich afvroeg
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daar is dit topic toch voor?
Daar is elk SC topic toch voor?!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daar is dit topic toch voor?
ja lekker, ik was al bang dat nooit iemand het zou vragenquote:
Mag ik ook thee?quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja lekker, ik was al bang dat nooit iemand het zou vragen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:21 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
Efteling was gezellig gister, niet te druk, gewoon lekker
Ik ben wat minder lekker
gisteravond alweer brak, en nu nog niet toppie... toch maar een dagje bedhouden
Shake hands...het spijt me hoe hard je ook probeert er onder uit te komen, hoe harder hij terug komt..dus geef er maar aan toe, zit niets anders opquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:21 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
Efteling was gezellig gister, niet te druk, gewoon lekker
Ik ben wat minder lekker
gisteravond alweer brak, en nu nog niet toppie... toch maar een dagje bedhouden
blijf vandaag dan ook maar in bed. hooguit even wat te eten en drinken halen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Shake hands...het spijt me hoe hard je ook probeert er onder uit te komen, hoe harder hij terug komt..dus geef er maar aan toe, zit niets anders op![]()
![]()
Sterkte...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijf vandaag dan ook maar in bed. hooguit even wat te eten en drinken halen.
dvd'tje draait al... gaat een lange dag worden
lekker zeg! maar in pak, met dit weerquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
* PdeHoog heeft de collega's eens verrast op kantoor
Ik loop in pakVanavond met ex-collega's lees con-culega's
uit eten
Hoe verstandigquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Sterkte...
Ik heb vandaag werk gebeld, om al mijn klanten af te zeggen deze week...ziekt wat relaxter uit![]()
quote:
Verveel je je of probeer je nu mijn postaantal in te halenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef An24 het volgende:
[..]
wat staat u te wachten op deze dag? of gewoon zomaar vrolijk?
Balen, maar shit happensquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:25 schreef HMaster-II het volgende:Moggghhhh
Pee je moet effe wachten op de 1.4, omdat ik eerst moet wachten op nieuwe CCard dinges gevalKan ik vrijdag ook m'n 2e L niet ophalen
Snieeerluk
Jah, ik wordt gek van thuiszitten jahquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verveel je je of probeer je nu mijn postaantal in te halen![]()
![]()
ik ga mijn best doen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe verstandig![]()
![]()
En ynske natuurlijk ook beterschapIk verwacht beide dames gewoon in blijdorp zaterdag
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef An24 het volgende:
[..]
wat staat u te wachten op deze dag? of gewoon zomaar vrolijk?
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:32 schreef Chanty het volgende:
Ik heb al één statistiekhoofdstuk doorgenomen
2 to go
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik in pak is wel bijzonder geloof ikStond net bij het koffie-apparaat en ik kreeg me een portie commentaar naar mijn kop
Inclusief de vraag of ik vandaag ging trouwen
checkerdecheck..quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Balen, maar shit happensVolgende keer beter
*geeft doekjequote:
dank je, heb je dan ook meteen een bakje voor te spuwen en een doekje voor mijn bloedneus?quote:
*emmer en groot spierwit laken aanreiktquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je, heb je dan ook meteen een bakje voor te spuwen en een doekje voor mijn bloedneus?
Hmmmmm het is wel belwerkquote:
deze was ook wel leuk, is alleen fulltimequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hmmmmm het is wel belwerkEn daar ben ik niet voor gemaakt, maar ik ga de site wel ff in mijn favo's zetten
Hmmmmquote:
das dan weer een beetje overdone. maar ik kan er wel degelijk van genieten... hoewel t uittrekken dan weer iets meer moeite vereistquote:
ja ik zat ook al naar die andere vacatures te kijken maar t is allemaal fulltime. Stond ook iets bij voor websites van kinderprogramma's, maarja... Maar: ik ga denk ik wel gewoon wat open sollicitaties die kant op sturen, heb nu iig wat emailadressen en zo. Je weet maar nooit of ze nog wat uurtjes hebben liggenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
deze was ook wel leuk, is alleen fulltime
Zeg, ik moet nog leren ja, prikkel mijn fantasie niet zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
das dan weer een beetje overdone. maar ik kan er wel degelijk van genieten... hoewel t uittrekken dan weer iets meer moeite vereist
ok correctie: verplicht voor iedereen waarvan ik vind dat ie er in pak goed uitzietquote:
Wel cool, pinguins die naar pinguins kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Komt iedereen zaterdag in pak naar de dierentuin![]()
zaquote:
ikke niet iigquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Komt iedereen zaterdag in pak naar de dierentuin![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Wel cool, pinguins die naar pinguins kijken![]()
nee, waarschijnlijk willen de heren dat wij dan in minirokje komenquote:
tot op de knieen is t kortste dat ik gaquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee, waarschijnlijk willen de heren dat wij dan in minirokje komen
Mij welquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Petjes-weerquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:48 schreef Ynske het volgende:
Zonneschijn (%) 70
Middagtemperatuur (°C) 16/20
Zeg ikquote:
20 graden is mij te koud voor een rok, kijken of ik een driekwartsbroek aandurfquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
tot op de knieen is t kortste dat ik ga
anders schrikken de dieren zich dood
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:49 schreef Chanty het volgende:
die heb ik nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
20 graden is mij te koud voor een rok, kijken of ik een driekwartsbroek aandurfbrrrrrr
---> KLBquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg ik![]()
Vraagje...waarom moeten ze nu net dat half afgefikte huis naast mij gaan opknappen net nu ik thuis zit euh....en waarom moet er dan ook gelijk zo'n metalen geraamte tegen dat huis aan zodat ik niet meer in mijn raamkozijn kan zitten euh
![]()
En waarom moet die boel al om kwart over zeven sochtends opgebouwd worden? bhandig dat dit ff van te voren niet gemeld wordt of zo![]()
![]()
Hehe, lucht op![]()
Wiequote:
dat pasgeboren prinsesdingetjequote:
Ze hebben gisteren het geld van de verzekering gekregen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg ik![]()
Vraagje...waarom moeten ze nu net dat half afgefikte huis naast mij gaan opknappen net nu ik thuis zit euh....
omdat ze er anders niet bij kunnenquote:en waarom moet er dan ook gelijk zo'n metalen geraamte tegen dat huis aan zodat ik niet meer in mijn raamkozijn kan zitten euh![]()
Om jou te pestenquote:En waarom moet die boel al om kwart over zeven sochtends opgebouwd worden?
quote:handig dat dit ff van te voren niet gemeld wordt of zo![]()
![]()
Hehe, lucht op![]()
Zegt de blijdorp expertquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
---> KLB![]()
![]()
Dat van de pinguin kijkt naar pinguins is trouwens wel een leuk idee voor een shootMoet je wel vroeg in Blijdorp zijn
Dan is het nog rustig
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren het geld van de verzekering gekregen.
[..]
omdat ze er anders niet bij kunnen
[..]
Om jou te pesten
[..]
Hopen dat het niet ernstig is.quote:
Wou net zeggen, chanty mag ik ook wel in pak komen als ze geen rokje aan wiltquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaHoewel ik kan leven met hetgeen je aanhad tijdens de shoot
t'is goed met julliequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:01 schreef Gremen het volgende:
[..]
Wou net zeggen, chanty mag ik ook wel in pak komen als ze geen rokje aan wilt
doen ze maar lekker zonder mijquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hopen dat het niet ernstig is.
Ik zie het trouwens al gebeuren, speciale nieuwsuitzendingen, aangepaste programma's enz, want wat blijkt: ook princessen kunnen ziek zijn
hoe heb je dat voor mekaar gekregen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:37 schreef Yoni het volgende:
P, als jij voor gek wil lopen met dat petje van je moet je dat vooral doen hoor
Mijn kantoor stort in. Mijn wanden lopen niet helemaal tot het plafond (en zijn stiekem kasten) en bovenaan zit een stuk glas. Aan een van de kanten is dat hele glas verbrijzeld!!![]()
lekker is dat. Zolang jij er maar ver vandaan zitquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:37 schreef Yoni het volgende:
Mijn kantoor stort in. Mijn wanden lopen niet helemaal tot het plafond (en zijn stiekem kasten) en bovenaan zit een stuk glas. Aan een van de kanten is dat hele glas verbrijzeld!!![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:37 schreef Yoni het volgende:
Vond iemand je foto's zo mooi dat ze ze wilden jattenquote:Mijn kantoor stort in. Mijn wanden lopen niet helemaal tot het plafond (en zijn stiekem kasten) en bovenaan zit een stuk glas. Aan een van de kanten is dat hele glas verbrijzeld!!![]()
Geen idee, toen ik gister weg ging was het nog goed.quote:
Ver genoeg hoop ik. Moet alleen niet ineens keihard uit elkaar spatten. Ik zit dus niet helemaal lekkerquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:40 schreef An24 het volgende:
[..]
lekker is dat. Zolang jij er maar ver vandaan zit![]()
Dan hadden ze beter de deur kunnen forceren....quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vond iemand je foto's zo mooi dat ze ze wilden jatten![]()
Neequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:02 schreef freud het volgende:
Ik hier?
Fotoquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Als je me nu zou zien, zou je daar direct op terug komen![]()
als je foto's wil zien, ga dan mijn vogelpics maar kijkenquote:
dat bedoel ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef Ynske het volgende:das zonde van mijn camera, al dat onder hoesten en proesten, kan nooit goed ervoor zijn
True...quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Als je me nu zou zien, zou je daar direct op terug komen![]()
Had dan soepie gemaakt zoals ik zei..heb nog een halve pan staanquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:04 schreef Ynske het volgende:
shit nu moet ik ook nog zorgen voor een lunch
kan niet kokenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Had dan soepie gemaakt zoals ik zei..heb nog een halve pan staan![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan niet koken
heb nog brood en kaas liggen voor tosti's
Kans van slagen is toch gewoon 50%quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:19 schreef Chanty het volgende:hoofdstuk 21 ook klaar. Op naar het laatste hoofdstuk. Lig lekker op schema. De planning is om om 14 uur klaar te zijn met het boek. Dan kan ik alle formules (ik gok dat het er een stuk of 40 zijn) alfabetisch gaan rangschikken zodat ik ze snel terug kan vinden met het tentamen en als dat klaar is ga ik maar eens kijken hoeveel fouten ik maak in het proeftentamen en kan ik de kans van slagen voor morgen berekenen als ik daar nog energie voor heb
PS: ik ben trots op mezelf
Dat je met dit weer uberhaupt de discipline hebt om te leren is al eenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:19 schreef Chanty het volgende:hoofdstuk 21 ook klaar. Op naar het laatste hoofdstuk. Lig lekker op schema. De planning is om om 14 uur klaar te zijn met het boek. Dan kan ik alle formules (ik gok dat het er een stuk of 40 zijn) alfabetisch gaan rangschikken zodat ik ze snel terug kan vinden met het tentamen en als dat klaar is ga ik maar eens kijken hoeveel fouten ik maak in het proeftentamen en kan ik de kans van slagen voor morgen berekenen als ik daar nog energie voor heb
PS: ik ben trots op mezelf
Je vergeet allerlei andere variabelen mee te nemen zoals tijd die ik geinvesteerd heb in studeren, intelligentie en goed gelukquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kans van slagen is toch gewoon 50%Ja of Nee
![]()
Of ga jij weer verder met rekenen?
Ja | Nee
0 | 0
0 | 1
1 | 0
1 | 1
0 | 0 kan niet
1 | 1 kan niet
Dus 2 mogelijkheden = 1/2 van 100% = 50%toch
![]()
Stel de vergelijking eens op zo danquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je vergeet allerlei andere variabelen mee te nemen zoals tijd die ik geinvesteerd heb in studeren, intelligentie en goed geluk![]()
met zijn allen chanty overhorenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stel de vergelijking eens op zo danIk bedoel..je hebt nu dat vak geleerd, dus dat zou moeten kunnen
Jaquote:
Dan moet ik eerst metingen verrichten zodat ik getalletjes heb om mee te rekenenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stel de vergelijking eens op zo danIk bedoel..je hebt nu dat vak geleerd, dus dat zou moeten kunnen
Dat doet mij denken aan deze fantastische uitspraak: Statistics, if you torture the data, it will confess to whatever you want...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst metingen verrichten zodat ik getalletjes heb om mee te rekenenEn laat ik nou niet het aantal studie-uren hebben bijgehouden
Tijd + intelligentie + geluk * faalangst = 50% slagingskansquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je vergeet allerlei andere variabelen mee te nemen zoals tijd die ik geinvesteerd heb in studeren, intelligentie en goed geluk![]()
die zijn nog wel te achterhalen via je niet-fok-urenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst metingen verrichten zodat ik getalletjes heb om mee te rekenenEn laat ik nou niet het aantal studie-uren hebben bijgehouden
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan deze fantastische uitspraak: Statistics, if you torture the data, it will confess to whatever you want...![]()
ik heb geen faalangst. Ik kan niet meer falen, heb al een diploma op zakquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tijd + intelligentie + geluk * faalangst = 50% slagingskans![]()
nee want ik multitask het grootste gedeelte van de tijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zijn nog wel te achterhalen via je niet-fok-uren
Nee, helaas... Zaterdag zit ik met de camera in Aken... (ook leuk natuurlijk)quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zegguh...ga je ook mee naar Blijdorp zaterdag
Feliquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:46 schreef Chanty het volgende:
Boek uit![]()
Nu alle formules bij elkaar harken
Tuinierse!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:46 schreef Chanty het volgende:
Boek uit![]()
Nu alle formules bij elkaar harken
Wel een goeie Hark van Gardena nemenquote:
ik wel, dus dan blijft de rest natuurlijk ook weg. Zeg nou zelf, wat is de SC zonder mijquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:32 schreef Ynske het volgende:
zijn jullie nu ineens allemaal aan t werk/studeren?
dan blijf jij maar lekker hier, dan komt de rest ook, en kunnen jullie me vermakenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik wel, dus dan blijft de rest natuurlijk ook weg. Zeg nou zelf, wat is de SC zonder mij![]()
ik weet nog wel wat leuke spelletjes andersquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan blijf jij maar lekker hier, dan komt de rest ook, en kunnen jullie me vermaken
Ik ben idd aan het werkquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:32 schreef Ynske het volgende:
zijn jullie nu ineens allemaal aan t werk/studeren?
ben dr ook nog en verveel me ook nog steedsquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan blijf jij maar lekker hier, dan komt de rest ook, en kunnen jullie me vermaken
"Hey du Ulli!!!! Du bist Blöd.. Du bist nur fur den Mull nutztilch... "quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben idd aan het werkStelletje duitse prutsers vertellen dat ze dom zijn
gewoon stompen die prutsersquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben idd aan het werkStelletje duitse prutsers vertellen dat ze dom zijn
een dansje doen voor t amusement voor de webcam?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ja graag, maar ze zitten zo ver weg en ze zijn met veeeeeeeeeeeeel meer
Vraag aan Chanty of ze er even een berekening op los laat wat je kansen zijn. Er zijn nog wat historische gegevens van een jaar of zestig geleden die wellicht een gunstig effect hebben op de uitkomst...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ja graag, maar ze zitten zo ver weg en ze zijn met veeeeeeeeeeeeel meer
Zeggen dat de servers in Germanium gerecyclede fietsen van onze opa's zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag aan Chanty of ze er even een berekening op los laat wat je kansen zijn. Er zijn nog wat historische gegevens van een jaar of zestig geleden die wellicht een gunstig effect hebben op de uitkomst...
Oh gezien het Duitsche bloed in mijn aderen kan ik zeggen dat de kaasvreters kansloos zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag aan Chanty of ze er even een berekening op los laat wat je kansen zijn. Er zijn nog wat historische gegevens van een jaar of zestig geleden die wellicht een gunstig effect hebben op de uitkomst...
Waar meteen weer mee wordt bewezen hoe de interpretatie van de statisticus de uitkomst van het onderzoek bepaalt...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh gezien het Duitsche bloed in mijn aderen kan ik zeggen dat de kaasvreters kansloos zijnDaar hoef je niet eens voor te rekenen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar meteen weer mee wordt bewezen hoe de interpretatie van de statisticus de uitkomst van het onderzoek bepaalt...![]()
Ik citeer mijn post van eerder vandaag nog maar eens:quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:40 schreef Chanty het volgende:
[..]ik zal het onder mijn tentamen zetten: statistiek is onzin
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef AirwiN het volgende:
Statistics, if you torture the data, it will confess to whatever you want...![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeggen dat de servers in Germanium gerecyclede fietsen van onze opa's zijn![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:40 schreef Chanty het volgende:
[..]ik zal het onder mijn tentamen zetten: statistiek is onzin
Volgende week gaat het regenen...bof jij evenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:59 schreef Yoni het volgende:
Ik mag ook weer in de boeken duiken. Heb een examen gepland op 16 mei a.s. Beetje kut met dat mooie weer enzo, maar ik mag daarna van mezelf, als ik slaag, de hele zomer studievrij![]()
ik weet wat je doormaaktquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:59 schreef Yoni het volgende:
Ik mag ook weer in de boeken duiken. Heb een examen gepland op 16 mei a.s. Beetje kut met dat mooie weer enzo, maar ik mag daarna van mezelf, als ik slaag, de hele zomer studievrij![]()
Eerst zien, dan geloven. Ze zeiden vorige week ook dat het deze week zou regenen. En de week ervoor zeiden ze dat het vorige week zou regenenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Volgende week gaat het regenen...bof jij even![]()
Nope...ik heb nog net geen longonsteking opgelopen. Ik had koorts door de chiropratische "beurt" en die heeft te lang aanghouden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:03 schreef Ynske het volgende:
@An24, heb je er ook enorme buikkrampen bijgehad?
en buikpijn nu dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Nope...ik heb nog net geen longonsteking opgelopen. Ik had koorts door de chiropratische "beurt" en die heeft te lang aanghouden.
Huisartsenpost vond dit geen spoed, dus kwam er pas gisteren achter dat het nu in de luchtwegen zit. Ik hoest en snotter veel, lekkere bruine kloddersen ben lekker aan het piepen bij inademen. Pijnj in de buik door hoesten ja..dat wel. Heb al bijna mijn broodjesbuik terug
![]()
Heb wel antibioticum gekregen, de codeine is ook wel fijn tegen de hoestprikkel. De huisarts al gebeld?quote:
ben niet bij de huisarts geweestquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb wel antibioticum gekregen, de huisarts al gebeld?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben niet bij de huisarts geweest
kijk t eventjes aan, t gaat al een stuk lekkerder, buikpijn kan ook komen in combo met menstruatie.
gaat t morgen nog niet, ga ik vrijdag ff naar de huisarts
Die klodders lees ik maar even overheenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Nope...ik heb nog net geen longonsteking opgelopen. Ik had koorts door de chiropratische "beurt" en die heeft te lang aanghouden.
Huisartsenpost vond dit geen spoed, dus kwam er pas gisteren achter dat het nu in de luchtwegen zit. Ik hoest en snotter veel, lekkere bruine kloddersen ben lekker aan het piepen bij inademen. Pijnj in de buik door hoesten ja..dat wel. Heb al bijna mijn broodjesbuik terug
![]()
Ik ook niet, laatste keer was ik 6 of zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Die klodders lees ik maar even overheen. Die buikpijn herken ik wel ja, heb gelukkig al lang geen bronchitusaanvallen meer gehad
.
Oooh, rustig aan gedaan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:34 schreef FReNsJ het volgende:
hoi!
ben terug van 2 dagen helsinki en dagje fiskars (inclusief glasblazen!)
volgende dagen 200 fotos doorspitten...
Codeïne mag je eigenlijk niet hebben als je aan officiele sportwedstrijden meedoet, staat op de dopinglijst.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb wel antibioticum gekregen, de codeine is ook wel fijn tegen de hoestprikkel. De huisarts al gebeld?
Het waren er dan toch nog ongeveer driehonderd.quote:
Succes Chanty!! Aan je voorbereiding kan het niet gelegen hebben!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:11 schreef Chanty het volgende:
Pfff hoe slecht kun je slapen. Ik heb vannacht allerlei formules voorbij zien komenDaarnaast was ik op zoek naar tarzan en de hamsters wat ook nog eens ontsnapt. Nee de hamster heet niet tarzan
Bleg... Nu maar even douchen zodat ik fris en fruitig naar het tentamen kan
mwa, ik had best iets eerder kunnen starten, had het wat meer kunnen bezinkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:15 schreef freud het volgende:
[..]
Succes Chanty!! Aan je voorbereiding kan het niet gelegen hebben!!
Of dan had je meer tijd gehad om het te vergeten en door elkaar te halen. Gewoon er heen gaan en een voldoende halen. Vort!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
mwa, ik had best iets eerder kunnen starten, had het wat meer kunnen bezinken
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:11 schreef Chanty het volgende:
Pfff hoe slecht kun je slapen. Ik heb vannacht allerlei formules voorbij zien komenDaarnaast was ik op zoek naar tarzan en de hamsters wat ook nog eens ontsnapt. Nee de hamster heet niet tarzan
Bleg... Nu maar even douchen zodat ik fris en fruitig naar het tentamen kan
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:27 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tarzan?
alleszinds veel geluk! het zal wel lukken als je op het proefexamen er al door was (ook al was dat nipt)
http://www.eventid.net/display.asp?eventid=1054&eventno=1393&source=Userenv&phase=1quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:02 schreef CocaColaLight het volgende:
Jah Jah dat zeggen ze allemaal
Maar succes Chanty
Iemand enig idee wat er stoek is als je event-id: 1030 en 1054 userenv in je eventlog krijgt?
jij hebt die tarzan rondlopen in je huisquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:17 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
jij hebt die tarzan rondlopen in je huis![]()
Me tarzan, you jane?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:22 schreef Chanty het volgende:
[..]Ja joh, veel beter dan zo'n plastic ding, alleen aan die spiermassa wordt nog gewerkt
Yup die kende ik al alleen daar staat geen oplossing bij die hier werktquote:
Ik zocht m vannacht inderdaad in het bosquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:30 schreef FReNsJ het volgende:
en hoe raak je die kwijt dan![]()
was hij in de tuin een boom aan het verbouwen ofzo![]()
Vandaaghquote:
Dramaqueenquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zocht m vannacht inderdaad in het bos![]()
Kan een mens toch rare dingen bedenken in zijn slaap.
Maar goed... ik ga er vandoor, mijn ondergang tegemoet :w
Gisterquote:
Iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:56 schreef freud het volgende:
[..]
Dramaqueen. Je gaat het gewoon halen hoor...
Te laat om succes te wensenquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zocht m vannacht inderdaad in het bos![]()
Kan een mens toch rare dingen bedenken in zijn slaap.
Maar goed... ik ga er vandoor, mijn ondergang tegemoet :w
Haha, ik zie mezelf de eerst komende paar weken zowiezo geen wedstrijd lopen Ivoquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Codeïne mag je eigenlijk niet hebben als je aan officiele sportwedstrijden meedoet, staat op de dopinglijst.
Niks ijsjes, jullie hebben niet hard genoeg geduimdquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddEn daarna trakteer je iedereen op een ijsje voor het vele supporten en duimen
dan kun je dus nu beginnen met leren voor de herquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Niks ijsjes, jullie hebben niet hard genoeg geduimd
Het was dus echt super moeilijk, iedereen klaagde erover. Stuk zwaarder ook dan het oefententamen dat ik gisterenavond nog had gemaakt, terwijl dat gewoon het oude tentamen van vorig jaar wasTijd was ook veel te kort en op een gegeven moment begon ik dus zo te stressen dat ik niet meer kon nadenken
Uiteindelijk maar een deel gegokt, dus hopen dat ik goed gegokt heb. Al is dat nooit aan mij besteed.
Wel nog positief nieuws. We hadden ook practicum statistiek waarvoor we vier opdrachten moesten maken (waarvan 1 nog te doen). Als we voor drie van de vier een G(oed) zouden halen, kregen we er met dit tentamen een half punt bij. Nou, dat halve punt is in elk geval wel binnen zag ik net![]()
Op naar de herkansing, duurt nog een maand. Overigens is het standaard dat 60% het tentamen de eerste keer niet haalt, dus hoef me nergens voor te schamen. Blijft het nu wachten op de antwoorden ...
Klote zeg! stom vak ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het was dus echt super moeilijk, iedereen klaagde erover. Stuk zwaarder ook dan het oefententamen dat ik gisterenavond nog had gemaakt, terwijl dat gewoon het oude tentamen van vorig jaar wasTijd was ook veel te kort en op een gegeven moment begon ik dus zo te stressen dat ik niet meer kon nadenken
Uiteindelijk maar een deel gegokt, dus hopen dat ik goed gegokt heb. Al is dat nooit aan mij besteed.
Wel nog positief nieuws. We hadden ook practicum statistiek waarvoor we vier opdrachten moesten maken (waarvan 1 nog te doen). Als we voor drie van de vier een G(oed) zouden halen, kregen we er met dit tentamen een half punt bij. Nou, dat halve punt is in elk geval wel binnen zag ik net![]()
Op naar de herkansing, duurt nog een maand. Overigens is het standaard dat 60% het tentamen de eerste keer niet haalt, dus hoef me nergens voor te schamen. Blijft het nu wachten op de antwoorden ...
Ik start zodra ik uit Polen terug ben. Elke dag gewoon wat uurtjes dan kom je al een heel eind. Helaas zijn er veel dingen die je niet kunt leren uit je boek, moet je gewoon inzicht voor hebben en of ik dat ooit leer.... Ook wel klote dat we de tentamenopgaven niet mee mochten nemen. Als die niet online komen ga ik in elk geval beklag doen dat er te weinig representatief oefenmateriaal beschikbaar is om je goed op het tentamen te kunnen voorbereidenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kun je dus nu beginnen met leren voor de her
hier moet ik me echt gaan dwingen om zometeen te gaan werken
ben net even naar de winkel geweest, en voel me net een zombie
paracetamol en tissues zitten al in de tas
das idd erg vervelend, tis altijd fijn om de vragen in je bezit te hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik start zodra ik uit Polen terug ben. Elke dag gewoon wat uurtjes dan kom je al een heel eind. Helaas zijn er veel dingen die je niet kunt leren uit je boek, moet je gewoon inzicht voor hebben en of ik dat ooit leer.... Ook wel klote dat we de tentamenopgaven niet mee mochten nemen. Als die niet online komen ga ik in elk geval beklag doen dat er te weinig representatief oefenmateriaal beschikbaar is om je goed op het tentamen te kunnen voorbereiden
understatement. Was eigenlijk wel grappig, buiten op het plein en in de metro: iedereen hoorde je over t tentamen zeiken en dat het vak gewoon klote isquote:
Ik durf er niet op te hopen, maar goed het is mogelijk. Mijn tentamen strafrecht had ik ook al met een flinke dosis geluk gehaald dus wie weet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd erg vervelend, tis altijd fijn om de vragen in je bezit te hebben
misschien heb je het wel net gehaald, zou wel tof zijn
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:08 schreef ..zapper het volgende:
Ik haat statistieken.
Jij hebt een goede kijk op het leven!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:08 schreef ..zapper het volgende:
Ik haat statistieken.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:59 schreef Chanty het volgende:
Komt wel goed johquote:Op naar de herkansing, duurt nog een maand. Overigens is het standaard dat 60% het tentamen de eerste keer niet haalt, dus hoef me nergens voor te schamen. Blijft het nu wachten op de antwoorden ...
quote:
Veel plezier daarquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:18 schreef Chanty het volgende:
Wel lief dat jullie allemaal aan me hebben gedacht
Ga me nu verheugen op het weekend en een weekje Polen
hihi dank je wel maar ben nog niet wegquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Veel plezier daar!
En al die smurfjes.
cadeautje voor brilsmurfquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:16 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
"Ik niet. Statistiek is zo een geweldig interessant vak... blabla."
das wel snel... en balen dat je t net niet gehaald hebtquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:58 schreef Chanty het volgende:
Uitslag staat online:
Zoals verwacht niet gehaald: 2 fout teveel...
Damn, dat is nog wel close ook...quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:58 schreef Chanty het volgende:
Uitslag staat online:
Zoals verwacht niet gehaald: 2 fout teveel...
Multiple gok hequote:Op donderdag 3 mei 2007 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
das wel snel... en balen dat je t net niet gehaald hebt
Ah wat jammer voor je, maar enfin, tweede keer statestieken is meestal raak, dat is statistisch bezwezenquote:
voor tzelfde geld had je t allemaal wel goed gegoktquote:
Statistisch gezien is die kans dan weer heel erg klein. Zeker bij een statistiektentamen mag je er zondermeer vanuit gaan dat die toevalsfactor tot een minimum wordt beperkt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor tzelfde geld had je t allemaal wel goed gegokt
Je was me voorquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Statistisch gezien is die kans dan weer heel erg klein. Zeker bij een statistiektentamen mag je er zondermeer vanuit gaan dat die toevalsfactor tot een minimum wordt beperkt.
Dit zijn onafhankelijke kansen he, dus er is geen relatie met resultaten uit het verleden!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:54 schreef ..zapper het volgende:
Die kans is statistisch gezien te verwaarlozen, of Chanty moet in de rest van haar leven alles fout hebben gegokt ofzo.
je hebt echt niets beter te doen hequote:Op donderdag 3 mei 2007 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Statistisch gezien is die kans dan weer heel erg klein. Zeker bij een statistiektentamen mag je er zondermeer vanuit gaan dat die toevalsfactor tot een minimum wordt beperkt.
Ik heb voor mijn opleiding redelijk recent nog een module kansberekening en statistiek gehad. En op de hogere school had ik een wiskundeleraar die een compleet college heeft besteed aan de multiplechoice methodiek die zij hanteren, waar de gok factor dubbel negatief terugwerkt in je cijfer. (fout antwoord = punt eraf)quote:
Dat is inderdaad een klotesysteem. Vorige opleiding hadden we ook een toets met dat systeem. Kon je dus Y, N of ? invoeren. Voor een vraagteken kreeg je geen punten maar ging er ook niets af, maar een fout telde idd dubbel. Zo wilden ze het gokken tegen gaan. Helaas lukte het mij om altijd net niet genoeg stellingen te beantwoorden voor een voldoende. Dus dan ging ik de stellingen die ik 80% zeker wist maar invullen, en daar ging t doorgaans foutquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn opleiding redelijk recent nog een module kansberekening en statistiek gehad. En op de hogere school had ik een wiskundeleraar die een compleet college heeft besteed aan de multiplechoice methodiek die zij hanteren, waar de gok factor dubbel negatief terugwerkt in je cijfer. (fout antwoord = punt eraf)
Dus tja, dit onderwerp roept herinneringen en frustraties op... Niks persoonlijks natuurlijk!
Weekendquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
HoiGoeieavond
Bijna weekend
Lekker foto's maken in Blijdorp
Ik ookquote:
Iets van benzinekosten. Ik geef ook altijd alles weg, hobby is hobby. Anders had ik maar een vak moeten leren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieMorgen allen,
Zonnetje schijnt lekker en hopelijk blijft dat ff zo.![]()
Zeer veel stress gehad de afgelopen week, daarom strax ff lekker naar Hoek van Holland. Luisterend naar de zee genieten van een bakkie koffie met appelgebak, waar natuurlijk slagroom op zit![]()
Ook maar even een nieuw geheugenkaartje besteld, dit keer 1 van 12GB. Heb een aantal fotoshoots te doen binnenkort, waaronder ook een moeder met een geestelijk gehandicapte zoon. De shoot van het stel wat ik ook nog doen moet, zal zonder meer leuk worden. Maar eigenlijk is die shoot van moeder en zoon een veel grotere en leukere uitdaging!![]()
Een vraag die nu wel bovenkomt zetten, is... hoeveel vraag ik er voor? Mensen willen me betalen, iets wat ik altijd tegengehouden heb en gewoon alles maar weggaf. Omdat het nu 1maal me hobby is, kon ik die link moeilijk maken naar geld.
Ik denk dat ik zowiezo me reiskosten er uit hebben wil, maar wat kun je rekenen per km?
Hoe doen jullie dat?
ik ben nog aan t twijfelenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
HoiGoeieavond
Bijna weekend
Lekker foto's maken in Blijdorp
18 cent de km?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Een vraag die nu wel bovenkomt zetten, is... hoeveel vraag ik er voor? Mensen willen me betalen, iets wat ik altijd tegengehouden heb en gewoon alles maar weggaf. Omdat het nu 1maal me hobby is, kon ik die link moeilijk maken naar geld.
Ik denk dat ik zowiezo me reiskosten er uit hebben wil, maar wat kun je rekenen per km?
Hoe doen jullie dat?
ik bereken geen reiskostenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:45 schreef ..zapper het volgende:
Ynske, jij wordt rijk van je reiskosten. Aantal km dat ik kan rijden met volle tank: 800 * 40 kilometer reisafstand * 1.38 = ghehehe.
Pff, 12Gb is wel erg overkill. Dan zou ik met mijn 20D op RAW+large JPG 1400 foto's kunnen schieten. Naast het feit dat zo'n kaartje duurder is dan hetzelfde aantal mb's met kleinere kaartjes... Anyway... Ik kijk meestal online even wat de gangbare prijs is voor een dergelijke shoot, wat ik er aan tijd aan kwijt ben aan nabewerken en de reisafstand. Dat ik iets als hobby doe, betekent niet dat ik gratis ben. Ik pak meestal 70-80% van een pro fotograaf, als ik van mening ben dat ik ook een vergelijkbare kwaliteit aflever.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieMorgen allen,
Zonnetje schijnt lekker en hopelijk blijft dat ff zo.![]()
Zeer veel stress gehad de afgelopen week, daarom strax ff lekker naar Hoek van Holland. Luisterend naar de zee genieten van een bakkie koffie met appelgebak, waar natuurlijk slagroom op zit![]()
Ook maar even een nieuw geheugenkaartje besteld, dit keer 1 van 12GB. Heb een aantal fotoshoots te doen binnenkort, waaronder ook een moeder met een geestelijk gehandicapte zoon. De shoot van het stel wat ik ook nog doen moet, zal zonder meer leuk worden. Maar eigenlijk is die shoot van moeder en zoon een veel grotere en leukere uitdaging!![]()
Hoe doen jullie dat?
Ik heb de ene keer dat ik gevraagd ben, niet meer gevraagd dan brandstofkosten. Ik vind meer ook niet nodig eigenlijk. Het is tenslotte een hobbyquote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hoe doen jullie dat?
Ik wou dat ik al zo goed was dat ik gevraagd werd, ook al was het maar één keer...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb de ene keer dat ik gevraagd ben, niet meer gevraagd dan brandstofkosten. Ik vind meer ook niet nodig eigenlijk. Het is tenslotte een hobby
Nou ja....ik ben ook niet zo goed hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wou dat ik al zo goed was dat ik gevraagd werd, ook al was het maar één keer...
Wiite ding?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja....ik ben ook niet zo goed hoorHet is dat witte ding he
Die doet-et em
![]()
L-lensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wiite ding?Ik neem nog een bakje koffie, misschien snap ik 'm dan...
Have fun in Akenquote:Maar goed, er staat genoeg op het programma om eens flink te oefenen. Dit weekend Aken, volgend weekend de Japanse tuinen in Den Haag.
Thnx Freud. Op de 4Gb die ik nu heb, kan ik in RAW iets van 300+ foto's maken. Dat bleek laatst net genoeg te zijn, iets wat ik niet wil. Zeker niet als ik knijpen moet met het aantal te maken foto's. Ik heb best wel zitten dubben over de grootte en zat eerst aan meerdere kleine te denken, maar uiteindelijk toch voor die 12gb gegaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:50 schreef freud het volgende:
[..]
Pff, 12Gb is wel erg overkill. Dan zou ik met mijn 20D op RAW+large JPG 1400 foto's kunnen schieten. Naast het feit dat zo'n kaartje duurder is dan hetzelfde aantal mb's met kleinere kaartjes... Anyway... Ik kijk meestal online even wat de gangbare prijs is voor een dergelijke shoot, wat ik er aan tijd aan kwijt ben aan nabewerken en de reisafstand. Dat ik iets als hobby doe, betekent niet dat ik gratis ben. Ik pak meestal 70-80% van een pro fotograaf, als ik van mening ben dat ik ook een vergelijkbare kwaliteit aflever.
Een witte L komt binnenkort naast mijn ELle.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
L-lens
[..]
Have fun in AkenVorige keer dat ik in de japanse tuinen was vond ik het fotografisch gezien iets tegenvallen.
Dus naast een pak moet ik ook met een L-lens rond gaan lopen en dan vallen alle vrouwen op mequote:
dat gaat een zware dag wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus naast een pak moet ik ook met een L-lens rond gaan lopen en dan vallen alle vrouwen op meDamn....had ik dat eerder geweten
Link is al tig keer voorbij gekomen, maar hier heb je hem nog een keertjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Waar kan ik het beste online checken wat de gangbare prijs is Freud?
Zie je P, dat is dus ongeveer wat ik dus in vorige reactie probeerde te zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb de ene keer dat ik gevraagd ben, niet meer gevraagd dan brandstofkosten. Ik vind meer ook niet nodig eigenlijk. Het is tenslotte een hobby
Oeps, dat bedoelde ik niet. Moet eg wel in zennnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Link is al tig keer voorbij gekomen, maar hier heb je hem nog een keertjehttp://tweakers.net/pricewatch/cat/300
Ik heb jullie er al vaak genoeg mee op de foto gezien. Maar leg eens uit, wat is er zo bijzonder aan?quote:
De prijs en ze zijn loodzwaar, ik snap niet waarom mensen die dingen kopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb jullie er al vaak genoeg mee op de foto gezien. Maar leg eens uit, wat is er zo bijzonder aan?
Ik begrijp van P dat 't werkt als een chick-magnet...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:38 schreef ..zapper het volgende:
[..]
De prijs en ze zijn loodzwaar, ik snap niet waarom mensen die dingen kopen.
om te tonen hoe klein die ander isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:38 schreef ..zapper het volgende:
[..]
De prijs en ze zijn loodzwaar, ik snap niet waarom mensen die dingen kopen.
chicks begrijpen dat toch niet, omdat hun vriendjes en vriendinnetjes ook met hun compacts foto's maken, die goed genoeg zijn voor hun c2u/hyves/FOK! FoBo sitesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp van P dat 't werkt als een chick-magnet...![]()
Dan zal 't P. zelf wel zijn die die vrouwen aantrekt...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
chicks begrijpen dat toch niet, omdat hun vriendjes en vriendinnetjes ook met hun compacts foto's maken, die goed genoeg zijn voor hun c2u/hyves/FOK! FoBo sites![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal 't P. zelf wel zijn die die vrouwen aantrekt...![]()
niet als je gaat roken hoorquote:
quote:
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef An24 het volgende:
morguh
![]()
Tweede nacht zonder hoesten..codeine is fijn! Misschien dat ik morgen kan fotograferen. Nog ff kijken of dat blijdorp wordt, heb nu liever iets rustigers.
Zijn ze al bruin?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
hier snachts totaal geen hoest, alleen overdag, vooral bij lachbuien
tis wel een vies hoestje
nee groenquote:
Oh, ik Google gewoon. Meestal kijk ik ook even hoe en wat. Voor een gewone serie met 10 foto's nabewerken van mensen incluus nabewerking zou ik zo'n 100 euro rekenen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oeps, dat bedoelde ik niet. Moet eg wel in zennn![]()
Mij ging het om de prijs wat je vragen kunt voor foto's maken en wat zoal de gangbare prijs is.![]()
Ik ben daar ook een keer geweest met camera, maar vond het fotografisch gezien ook niet echt interessant. In de rest van Clingendael kan je echt veel leukere plaatjes schietenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wiite ding?Ik neem nog een bakje koffie, misschien snap ik 'm dan...
Maar goed, er staat genoeg op het programma om eens flink te oefenen. Dit weekend Aken, volgend weekend de Japanse tuinen in Den Haag.
Die laatste kan voor anderen ook wel een leuke tip zijn trouwens. Die tuinen zijn maar één maand per jaar open voor bezoek.
Linkje voor de geïnteresseerden...
Ik hou 't in gedachte. Mijn vriendin is sowieso groot fan van alles wat met Japan te maken heeft. Dat bezoek ontkom ik dus toch niet aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben daar ook een keer geweest met camera, maar vond het fotografisch gezien ook niet echt interessant. In de rest van Clingendael kan je echt veel leukere plaatjes schieten![]()
Je kunt het prima aansluitend doen, want je moet voor een deel toch door Clingendael heen wandelen om bij de Japanse tuin te komen. En die tuin is echt niet supergroot ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou 't in gedachte. Mijn vriendin is sowieso groot fan van alles wat met Japan te maken heeft. Dat bezoek ontkom ik dus toch niet aan.
Clingendael doe ik dan gewoon aansluitend of een volgende keer!
Goed om te weten. Doen we dat er meteen bij!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je kunt het prima aansluitend doen, want je moet voor een deel toch door Clingendael heen wandelen om bij de Japanse tuin te komen. En die tuin is echt niet supergroot ofzo![]()
Eigenlijk zou je over een week of 2 moeten gaan, dan staat het Sterrenbos (Rododendrons) in bloei. Da's echt mooiHoewel die misschien nu al wel zijn gaan bloeien door de warme.. geen idee eigenlijk.
Of je doet vandaag iets rustigers. Ik denk aan rond 20.00 de dodenherdenking, is heel rustig, en dan morgen gewoon blijdorpquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef An24 het volgende:
morguh
![]()
Tweede nacht zonder hoesten..codeine is fijn! Misschien dat ik morgen kan fotograferen. Nog ff kijken of dat blijdorp wordt, heb nu liever iets rustigers.
Kwam er net ook achter dat het voor mij best duur is om naar vlissingen te komen. Vanavond de definitieve doorslagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Of je doet vandaag iets rustigers. Ik denk aan rond 20.00 de dodenherdenking, is heel rustig, en dan morgen gewoon blijdorp.
Anders kom ik je wel halen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Kwam er net ook achter dat het voor mij best duur is om naar vlissingen te komen. Vanavond de definitieve doorslag![]()
Volgens mij krijg jij alleen maar moeite met je aandacht bij de beestjes te houden als An mee gaat...quote:
Vlissingenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Kwam er net ook achter dat het voor mij best duur is om naar vlissingen te komen. Vanavond de definitieve doorslag![]()
Op zich ook erg druk, maar grappige is dat ik daar relaxt van wordt als ik alleen de hort op ben...maar gaat het gezien de treinreis toch niet worden denk ikquote:
Welke beestjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij alleen maar moeite met je aandacht bij de beestjes te houden als An mee gaat...![]()
Ik ken dat wel hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Op zich ook erg druk, maar grappige is dat ik daar relaxt van wordt als ik alleen de hort op ben...maar gaat het gezien de treinreis toch niet worden denk ik![]()
Ohhhhhhhhhh ...vandaar de naam ....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp van P dat 't werkt als een chick-magnet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |