Zoveel beter kan dat toch niet zijn?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
SGM banken zitten beter dan die wadlopers vind ik hoor
DDAR is niet treinzijnwaardig?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat dan nog? Zaten gisteren nog in Plan U ook
En trouwens, vanmiddag ook nog in dat![]()
![]()
vervloekte DDAR
![]()
![]()
Dan moeten de werkzaamheden nog meer uitlopen dan tussen Almelo en Hengeloquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat vast uitlopen totdat dat nieuwe zwitserse toverijzer binnenkomt
ik durf bijna te wedden dat veolia die ook sneller kapot heeft dan Arriva..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat vast uitlopen totdat dat nieuwe zwitserse toverijzer binnenkomt
Dat zou alleen maar vergooien van capaciteit zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
DDAR is niet treinzijnwaardig?
Kennen ze dat niet aan veolia gooien? :p
zo slecht zat dat vrijdag toch niet in die dat Ex agressielijnstel?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoveel beter kan dat toch niet zijn?
Heel erg comfortabel zat het nu ook weer niet. Zeker niet met een stel koters in je buurtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zo slecht zat dat vrijdag toch niet in die dat Ex agressielijnstel?
tuurlijk niet..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou alleen maar vergooien van capaciteit zijn.
Volgens mij staan die allemaal op last van in de inspectie aan de kant.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Er rijdt nog steeds sikjes in rangeerdiensten rond volgens mij hoor
een wadloper zit ook niet comfortabelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heel erg comfortabel zat het nu ook weer niet. Zeker niet met een stel koters in je buurt
De belasting van de stellen zal op de maaslijn zwaarder zijn dan in het noordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik durf bijna te wedden dat veolia die ook sneller kapot heeft dan Arriva..( als in zwaar kapot
)
dan moet Zug-Chef ze maar ff spotten :pquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:19 schreef MREn het volgende:
[..]
Volgens mij staan die allemaal op last van in de inspectie aan de kant.
Ja, want Veolia kan niets meer goed doen, is het welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik durf bijna te wedden dat veolia die ook sneller kapot heeft dan Arriva..( als in zwaar kapot
)
dat zeg ik.. ze zijn eerder kapotquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De belasting van de stellen zal op de maaslijn zwaarder zijn dan in het noorden![]()
Dat zou wel heel duur worden, speciaal voor die ene klant. Zoveel passagiers heeft de heuvellandlijn nu ook weer nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tuurlijk niet..
dan designen we ff wat GTW dubbeldekkersen gaan we die inzetten ipv DDAR
Jazeker wel!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:20 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, want Veolia kan niets meer goed doen, is het wel![]()
Vrijdag hebben wij er nog enkele gespot en als jij de bus naar Sneek pakt, dan moet je de 323 daar kunnen zienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan moet Zug-Chef ze maar ff spotten :p
die zullen vast wel cargo rangeeren?
ja maar die is eh vast niet rijvaardigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vrijdag hebben wij er nog enkele gespot en als jij de bus naar Sneek pakt, dan moet je de 323 daar kunnen zien![]()
Zodra het ruikt naar de vingerverfbrigade sta ik nergens meer van te kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moeten de werkzaamheden nog meer uitlopen dan tussen Almelo en Hengelo![]()
Een zondebok hebben, is altijd leukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:20 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, want Veolia kan niets meer goed doen, is het wel![]()
nee.. al dat DDAR van de ns vervangen :pquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou wel heel duur worden, speciaal voor die ene klant. Zoveel passagiers heeft de heuvellandlijn nu ook weer niet
Dat is waar. Die zijn tot alles in staat. Zelfs tot het niet goed leggen van tegelsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodra het ruikt naar de vingerverfbrigade sta ik nergens meer van te kijken
Niet meer neequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja maar die is eh vast niet rijvaardig
zouden die dan hier de stoeptegels in de straat ook gelegt hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is waar. Die zijn tot alles in staat. Zelfs tot het niet goed leggen van tegels![]()
Die verheffen het handhaven van de Wet van Behoud van Maximale Ellende tot een soort levenskunst. En toegegeven, dat doen ze dan wel Heel Erg Goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Die zijn tot alles in staat.
Ik noem het uitstel van executiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]achja
![]()
tis meer lethal voor de wadlopers.. dus dat scheelt :-)
Ja, de enorm onproffessionele aanbestende partij die niet snapt dat je 1,5 jaar voor ingang concessie moet gunnen ipv een week van te voren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een zondebok hebben, is altijd leuk![]()
In dit geval was die gemakkelijk te vinden![]()
Zo kun je het wel stellen ja. Tegenwoordig ligt het minder aan Prorail, omdat ze bij bepaalde vertragingen andere partijen al dan niet terecht de schuld ervan gevenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die verheffen het handhaven van de Wet van Behoud van Maximale Ellende tot een soort levenskunst. En toegegeven, dat doen ze dan wel Heel Erg Goed.
als ze nou die buffels geaccepeteert hadden.. :p nou krijgen ze afdankmaterieel.. :pquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, de enorm onproffessionele aanbestende partij die niet snapt dat je 1,5 jaar voor ingang concessie moet gunnen ipv een week van te voren.
oeh thats nasty!quote:
Maar ja dat zijn overheden die niet van de hoed en de rand wetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, de enorm onproffessionele aanbestende partij die niet snapt dat je 1,5 jaar voor ingang concessie moet gunnen ipv een week van te voren.
Dus dat ontslaat ze van schuld?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar ja dat zijn overheden die niet van de hoed en de rand weten
Dat mocht niet, omdat de overheid nieuw materieel wilde en de buffels daaraan niet voldeden. De buffels hadden alleen mogen rijden als de NS als partij uitgekozen was geweest. 10 jaar is in zo'n geval geen optie. En toen was het bidden voor Veolivla dat er materieel beschikbaar zou komen en dat kwam er deels dus nog voor 10 decemberquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als ze nou die buffels geaccepeteert hadden.. :p nou krijgen ze afdankmaterieel.. :p
Nee, zeker niet. Als overheden wat meer kennis op bepaalde terreinen hebben, dan kunnen ze beter rekening houden met de problemen waar marktpartijen tegenaan lopen bij aanbestedingenquote:
Dat kan niet; die waren alleen voor 10 jaar te huur en de aanbestedende partij eiste nieuw materieel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
als ze nou die buffels geaccepeteert hadden.. :p nou krijgen ze afdankmaterieel.. :p
waarom geven ze dan in godsnaam de consessie weg..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat mocht niet, omdat de overheid nieuw materieel wilde en de buffels daaraan niet voldeden. De buffels hadden alleen mogen rijden als de NS als partij uitgekozen was geweest. 10 jaar is in zo'n geval geen optie. En toen was het bidden voor Veolivla dat er materieel beschikbaar zou komen en dat kwam er deels dus nog voor 10 december
Dat was onrealistisch, dat had iedere blinde koe kunnen zien die er langer dan een kwart seconde naar keek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
als ze nou die buffels geaccepeteert hadden..
nja wat boeit t mij ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was onrealistisch, dat had iedere blinde koe kunnen zien die er langer dan een kwart seconde naar keek.
De NS had zeker wel interesse, maar moet verplicht met conducteurs op de treinen rijden. Daarom kunnen andere partijen goedkoper inschrijvenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
waarom geven ze dan in godsnaam de consessie weg..
of had de NS geen interesse meer?.. en zo erg is een buffffffffel toch niet?
wel als je m alleen voor 10 jaar kan krijgen, terwijl je ze maar een jaar nodig hebt. Daarin begrijp ik Veolia wel. En dat vind ik ook eigenlijk best een naaistreek van NS. Zelf geen moeite doen om de concessie te winnen, al het ijzer hebben, en gewoon een ander de concessie laten winnen terwijl je weet dat die er geen ijzer voor heeft. Provincie heeft de termijn verkeerd ingeschat, Veo misschien te lang gegokt en te laat besteld, maar zeker ook NS heeft gewoon de reizigers laten barsten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
en zo erg is een buffffffffel toch niet?
Ik wil nog een keer met de wadsloper reizen op de maaslijn en daarna gelijk de heuvellandlijn meepakken, omdat ik die nog maar gedeeltelijk gedaan hebquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nja wat boeit t mij ook
Veolia is ver van mijn deur!
hmm tja,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De NS had zeker wel interesse, maar moet verplicht met conducteurs op de treinen rijden. Daarom kunnen andere partijen goedkoper inschrijven
ik moet dat ook eigenllijks nog.. heerlen - kerkrade.. en venlo - eindhoven.. :pquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer met de wadsloper reizen op de maaslijn en daarna gelijk de heuvellandlijn meepakken, omdat ik die nog maar gedeeltelijk gedaan heb
en dat ijzer zetten ze nu ergens anders in.. maar anders hadden we mischien wel wadlopers op zwolle - groningen ipv DM90quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel als je m alleen voor 10 jaar kan krijgen, terwijl je ze maar een jaar nodig hebt. Daarin begrijp ik Veolia wel. En dat vind ik ook eigenlijk best een naaistreek van NS. Zelf geen moeite doen om de concessie te winnen, al het ijzer hebben, en gewoon een ander de concessie laten winnen terwijl je weet dat die er geen ijzer voor heeft. Provincie heeft de termijn verkeerd ingeschat, Veo misschien te lang gegokt en te laat besteld, maar zeker ook NS heeft gewoon de reizigers laten barsten.
Ja, die kijken alleen maar naar de koekenbakker die het voor een kwartje minder zegt te kunnen. Realiteit? Fuck youquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm tja,
vraag is zouden de lokale overheden dit toegelaten hebben als ze t wisten dat er dit zou gebeuren?
Exactlyquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel als je m alleen voor 10 jaar kan krijgen, terwijl je ze maar een jaar nodig hebt. Daarin begrijp ik Veolia wel. En dat vind ik ook eigenlijk best een naaistreek van NS. Zelf geen moeite doen om de concessie te winnen, al het ijzer hebben, en gewoon een ander de concessie laten winnen terwijl je weet dat die er geen ijzer voor heeft. Provincie heeft de termijn verkeerd ingeschat, Veo misschien te lang gegokt en te laat besteld, maar zeker ook NS heeft gewoon de reizigers laten barsten.
Dat is marktwerking. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, terwijl je eigenlijk al weet dat het niet kanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die kijken alleen maar naar de koekenbakker die het voor een kwartje minder zegt te kunnen. Realiteit? Fuck you
idd.. maar goed zijn de overheden.. :pquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die kijken alleen maar naar de koekenbakker die het voor een kwartje minder zegt te kunnen. Realiteit? Fuck you
die Vtjes aan Arriva, Veolia en ConneXXion waren verplicht te leveren voor 1 jaar toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Exactly
De NS had nog een mooi excuus vanwege het tekort aan V'tjes, waardoor de buffels elders ingezet moesten worden en klaar is kees
Ik denk dat de wadslopers misschien elders waren ingezet, maar eerder nog denk ik dat er meer treinen tekort waren geweest, omdat de wadsloper beperkt is in de Vmaxquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
en dat ijzer zetten ze nu ergens anders in.. maar anders hadden we mischien wel wadlopers op zwolle - groningen ipv DM90je weet t niet
![]()
NS en reizigers laten barsten is toch niets nieuws?
Die wel ja. De NS kon moeilijk iets anders leverenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die Vtjes aan Arriva, Veolia en ConneXXion waren verplicht te leveren voor 1 jaar toch?
dr staat vast nog wel ergens wat stok oude bagger :pquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die wel ja. De NS kon moeilijk iets anders leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |