Wat dit betrefd mis ik Sil wel, als ik die eigenaar was haalde ik mij paarden terug.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat luik is alleen de eerste dagen dicht geweest. Nu blijkt dat de merrie rustig met het veulen omgaat, is het niet meer nodig het luik dicht te doen.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:45 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huubs moeder schaamt zich rot voor hem![]()
Nic:"Waarschijnlijk heeft ze niks beters te doen"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:46 schreef Liess het volgende:
"Laat der gewoon lekker de pleuris krijgen" Huub.
"Ik zal niet eens een brief schrijven !" Aldus Nic.
Jawel, maar het gaat om het spugen en slaan. Daar gaat Nettie in de fout.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:44 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heeft Huub's moeder niet gewoon gezegd dat Huub de kant die hij heeft laten zien beter niet kan laten zien.
Dat zou voor het eerst zijn, maar deze kans om Brian te raken hoeven de andere bewoners niet voorbij te laten gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:45 schreef Wopper1 het volgende:
Nicolaas vind het ook onzin!
Nu ook je standpunt zo houden Nico wanneer je tegenover Brian staat!!!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Nic:"Waarschijnlijk heeft ze niks beters te doen"
![]()
Nee, dat zal echt niet tot hem doordringen. Daar zullen we donderdag ook wel veel van meekrijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:46 schreef Marrije het volgende:
Begint het dan nu tot Brian door te dringen dat Amanda geen slachtoffer is van seksueel misbruik door Huub?
De understatement van de dag !quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Netty is vlg mij ook niet de slimste persoon die rondloopt...
volgens mij is Netty in haar eigen huisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:44 schreef Napster het volgende:
Netty is een echte moeder
Tuurlijk, een moeder die het goedkeurt dat haar zoon meisjes in het gezicht spuugt
Netty, go home
Haar eigen huisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:46 schreef Ashrak het volgende:
Ik denk het niet.
Het lijkt mij een moeder die hem aan zijn haren het huis uit sleurt als ze zich rot zou schamen.
Brian: Dit is een moeder, dit is een moeder...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:46 schreef Sonique het volgende:
Als je je zoon een brief van 11 kantjes stuurt over z'n neukertje, en ook nog eens een brief van tig kanten stuurt aan het neukertje...
Dan spoor je idd niet...
En hoe zielig ben je als je je leven ZO laat lijden door je moeder?
yep alleen maar negativiteitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
Die Netty is echt gestoord. Amanda moet haar kont met die brief afvegen en er verder geen aandacht aan besteden.
Die eerste keer dat Netty er was, kreeg ik al een vreemd gevoel bij die twee. Brian en Netty hielden uren lang elkaars hand vast. Een beetje moederliefde vind ik okee, maar dit was echt zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:46 schreef Sonique het volgende:
En hoe zielig ben je als je je leven ZO laat lijden door je moeder?
Daar hebben we het niet over en ik ga d'r verder ook niet op in.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:48 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Haar eigen huisZe wou Huub ook niet zien tijdens zijn coke-verslaving
![]()
En een paranoide intrigant.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:50 schreef Napster het volgende:
Gewoon een aso dus, die moeder
Wat mij betreft hangt dit gewoon tegen het incesteuze aan...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die eerste keer dat Netty er was, kreeg ik al een vreemd gevoel bij die twee. Brian en Netty hielden uren lang elkaars hand vast. Een beetje moederliefde vind ik okee, maar dit was echt zwaar overdreven.
Wat mij betreft niet alleen daarmee hoor. Met die hele brief aan Amanda gaat ze in de fout. Het gaat haar geen zak aan. Brian en Amanda hadden niet eens een relatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel, maar het gaat om het spugen en slaan. Daar gaat Nettie in de fout.
Weten we echt waar Brian zijn loverboy-technieken vandaan heeft .... echt met de paplepel ingegoten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef Liess het volgende:
"Laat de brief maar lezen, dan zie ik meteen hoe je bent" , Netty tegen Amanda in die brief.
Chantage.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef Liess het volgende:
"Laat de brief maar lezen, dan zie ik meteen hoe je bent" , Netty tegen Amanda in die brief.
Kan na het pokeren ook nog, maar ze wachten wel tot na 4 mei.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
Volgens Natasia gaan ze om 8 uur pokeren. Kennelijk dus toch geen nieuwe bewoner, zoals sommigen in de verspreking van Palma meenden te horen.
Emotionele chantage ... zijn moeder is echt nog erger dan Brian zelf.quote:
Ze heeft daar echt hulp van anderen nodig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:52 schreef Lauzie het volgende:
Amanda is gewoon te lief om hier mee te handelen. Ze zou Brian gewoon moeten aanspreken op zijn moeder en die brief moeten wegsmijten.
Eens, maar het ging om het verschil tussen de brief van de moeder van Huub en Netty.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet alleen daarmee hoor. Met die hele brief aan Amanda gaat ze in de fout. Het gaat haar geen zak aan. Brian en Amanda hadden niet eens een relatie.
Brian is een loser en zijn moeder is gehaaid.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Emotionele chantage ... zijn moeder is echt nog erger dan Brian zelf.
Echt te vreselijk maar ja, brutale, vieze gluiperds hebben de hele wereldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef Liess het volgende:
Daar had nettie toch al een duidelijke mening over? loos dreigement lijkt me. Bovendien zou het Amanda niet moeten boeien wat Nettie van haar vindt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef Liess het volgende:
Daarom zeg ik, hij heeft het niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Emotionele chantage ... zijn moeder is echt nog erger dan Brian zelf.
Bij Laurel en Hardy wel, maar ditquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:54 schreef petraa het volgende:
Is dit humor ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |