Indirect geven ze wel dit signaal af, inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef Mokum020 het volgende:
Waarom denk je dat de FEBO deze twee brieven ongesencuureerd doorlaat?
Juist....![]()
Wat Amanda het meest dwars zal zitten is de kans dat zij en Brian niet meer bij elkaar zullen komen onder invloed van zijn moeder.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp dus niet dat Amanda nu niet meteen naast Brian gaat zitten, hem rustig laat lezen, maar wél in zijn buurt blijven![]()
Die hangt er toch standaard?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:35 schreef Copycat het volgende:
Natasia doet haar kookschort weer aan?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
010 en 020 verschillen nogal van humor...dat is bekend..![]()
goh......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:37 schreef maril het volgende:
[..]
Er klopt dus niet veel aan de normen en waarden aan die fam.
Doe normaal een beetje, ga niet gelijk dit soort onzin schrijven, ook al is haar reactie laag bij de grond, doe niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef Napster het volgende:
Wat een hoer die Netty
Ga terug naar Bonaire
Als ik Amanda was dan ging ik die brief onder een camera opnieuw zitten lezen, hardopquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:39 schreef Liess het volgende:
Amanda moet der mond er over houden van Netty
Dat luik is alleen de eerste dagen dicht geweest. Nu blijkt dat de merrie rustig met het veulen omgaat, is het niet meer nodig het luik dicht te doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:37 schreef Liess het volgende:
Ze vergeten Fries zn staldeur
Brian zijn brief is veel langer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:38 schreef De_Moester het volgende:
lees brian nu zo langzaam of is het een tweede 'oorlog en vrede' ...die brief van z'n moeder?
Het kwam mij voor alsof er zelfs in de brief stond dat ze hem niet mocht voorlezen. Amanda murmelde nogal, dus echt duidelijk was het niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als ik Amanda was dan ging ik die brief onder een camera opnieuw zitten lezen, hardop![]()
BTW ik neem jou reacties serieus pm mij dat lijstje met mensen die neutraal een verslag kunnen geven.quote:
Aha, nja, omdat het gister nog wel dichtzat....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat luik is alleen de eerste dagen dicht geweest. Nu blijkt dat de merrie rustig met het veulen omgaat, is het niet meer nodig het luik dicht te doen.
Huub zegt dat Nettie de schuld bij AmanDel neerlegt, en de moeder van Huub juist bij Brainless. A world of difference.quote:
De kindjes van God eten liever apart.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:43 schreef Marrije het volgende:
Hoesow eten Brian en Natas apart, hoppa, met zijn allen aan tafel!
Ze heeft al in het telefoongesprek gezegd dat hij bij haar weg moet blijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:39 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Zou ze haar zoon ook verbieden om nog met Amanda om te gaan?
25 jaar en mama heeft nog de regie over zijn leven.
Zou voor ons leuk zijn als ze Brian nu naar huis roept, maar de eurotekens zullen ook wel bij haar in de ogen staan.
Heeft Huub's moeder niet gewoon gezegd dat Huub de kant die hij heeft laten zien beter niet kan laten zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zegt dat Nettie de schuld bij AmanDel neerlegt, en de moeder van Huub juist bij Brainless. A world of difference.
Wat dus een leugen is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
Natasia vertelt Brian dat Amanda gezegd zou hebben 'dat mens spoort echt niet'.
Klopt. En je zag ook dat Eginia behoorlijk hengstig was. Als je ze bij elkaar zou zetten, wordt ze binnen een paar minuten besprongen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Aha, nja, omdat het gister nog wel dichtzat....
Huubs moeder schaamt zich rot voor hemquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:44 schreef Ashrak het volgende:
Heeft Huub's moeder niet gewoon gezegd dat Huub de kant die hij heeft laten zien beter niet kan laten zien.
En wat Natasia volgens mij ook niet zei. Ze zei dat Huub dat zei, maar dat Amanda dat niet wilde beamen.quote:
Ja ik hoorde het ook, te belachelijk voor woorden!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:39 schreef Liess het volgende:
Amanda moet der mond er over houden van Netty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |