Oh jah, die 1 april grap hadden we ook nog, een incidenteel succesje was datquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Ik zie anders in de OP een Vitesse - Feyenoord van 0-1 staan, of is dat een 1-april-grap?
Welk verhaal over Greene?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus, las vanmiddag dat verhaal over Greene. Wat een grafhond zeg, dat ie snel opkankert naar Diemen Zuid!
Gaan er hier nog mensen naar de plee offs overigens? Ik iig niet!
Helaas nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Ik zie anders in de OP een Vitesse - Feyenoord van 0-1 staan, of is dat een 1-april-grap?
Volgens mij het verhaal van een supporter die Greene aansprak op de wanprestaties van Feyenoord de laatste weken/maanden, en Greene zichtbaar weinig zin had om hierop in te gaan (was ipod aan het luisteren ofzo), maar wel antwoord wat hem het nou kan schelen ofzoiets, want hij speelt toch niet, en dat die supporter z'n bek moest houden of iets in die richting.quote:
Trap die gast alsjeblieft richting A'dam waar ie thuishoort met z'n arrogantiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij het verhaal van een supporter die Greene aansprak op de wanprestaties van Feyenoord de laatste weken/maanden, en Greene zichtbaar weinig zin had om hierop in te gaan (was ipod aan het luisteren ofzo), maar wel antwoord wat hem het nou kan schelen ofzoiets, want hij speelt toch niet, en dat die supporter z'n bek moest houden of iets in die richting.
Wat hij zegt dusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:06 schreef g4st het volgende:
[..]
Trap die gast alsjeblieft richting A'dam waar ie thuishoort met z'n arrogantie
Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Maar weer Bosz / Koeman rot op in de TT en nog zijn ze niet weg , hoelang schreeuwt het Legioen nu niet om het vertrek van deze mensen (+bestuur) , het vertrek van Erwin zit er aan te komen , maar wie er dan voor terugkomt is nog maar de vraag ,Co Aadriaanse zou leuk zijn voor Feyenoord maar of die wil ?
Een club die eigenlijk elke 2 jaar een keer 1e hoort te worden, wordt door wanbeleid 7e, en jij denkt dat iedereen maar blij gaat klappen en juichen voor een uselftal dat keer op keer vernederd wordt??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.
En dat zal alleen maar door blijven gaan, zolang daar genoeg redenen voor zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.
Als we de gokhallen mogen geloven hebben we volgend jaar geen Europees voetbal. Het vervelende is dat ze nog vaak gelijk krijgen ookquote:Eredivisie 2006/2007 - UEFA Cup Plaats Special
Welk team kwalificeert zich?
FC Groningen 3.00
Roda JC 3.30
Feyenoord 4.40
FC Utrecht 4.50
als wij oprotten bestaat de club niet meer mafkeesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |