Daar lijkt het verdacht veel op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:33 schreef avonne het volgende:
[..]
zelfmoord zijn eigen exit bewerkstelligen
surinaamsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
Praten ze nu Papiemento met elkaar ? Kan iemand vertalen ?
Toen Nico gisteren met zijn vriendin belde zei ze dat ie meer moest sportenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Zie ik Nico mee doen?
Daarom is het nou een slecht idee om dieren in zo'n programma te stoppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ook geen sla, prei, uien enz. Gras is uit wei is geen probleem, maar dat vochtige gazongras is heel slecht.
quote:
Komkommer denk ik wel gaf Sylvia hun dagelijks.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ook geen sla, prei, uien enz. Gras is uit wei is geen probleem, maar dat vochtige gazongras is heel slecht.
Mee eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daarom is het nou een slecht idee om dieren in zo'n programma te stoppen.
Tenzij ze allemaal verplicht een cursus paardenverzorging moeten volgen.
Dus eigenlijk ligt de fout hier niet bij Jaap, maar bij de regie.
Jaap kun je hier alleen maar onwetendheid verwijten.
Tenzij hij al weet dat een nieuwe miljonair hem immuniteit gaat bezorgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:34 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Daar lijkt het verdacht veel op.
Ik snap niet dat hij met iedereen ruzie zoekt terwijl er een ontslagronde aan zit te komen.
Nu zal hij zich wel weer opvreten van de zenuwen en als hij mag blijven weer helemaal los gaan.
Jaap was ook aanwezig toen Fries kwam en Ellen een uitgebreid groepsgesprek gaf wat wel/niet kan...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:35 schreef mazaru het volgende:
Daarom is het nou een slecht idee om dieren in zo'n programma te stoppen.
Tenzij ze allemaal verplicht een cursus paardenverzorging moeten volgen.
Dus eigenlijk ligt de fout hier niet bij Jaap, maar bij de regie.
Jaap kun je hier alleen maar onwetendheid verwijten.
Dat was zeker een goede actie van Frans, hij kwam snel aanrennen. Ik heb wel een cap, maar het was te donker om iets te zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Frans was best wel snel aanwezig daar, die stond natuurlijk al te wachten om Fries snel binnen te houden...
Ik vind het een mooie theorie!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tenzij hij al weet dat een nieuwe miljonair hem immuniteit gaat bezorgen.
Vergezocht, ik weet het, maar je weet het nooit.
Nah, zo ver gaat Jaap volgens mij niet.. Waarom zou hij in godsnaam een veulen laten vertrappen, dat blijft dan de rest van zijn leven bij hemquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap was ook aanwezig toen Fries kwam en Ellen een uitgebreid groepsgesprek gaf wat wel/niet kan...
Hij heeft het bij de redactie gevraagd, en die hebben hem toestemming gegeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Mee eens.
Al had hij natuurlijk ook gewoon kunnen vrágen of de paardjes los mochten.
En dan met een pompoen terugkomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een kneus..een meloen gooien en dan weglopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |